וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע שבו נוסע נגח בפניו של דייל, והורד לרצפה על ידי השוטרים

1.7.2018 / 9:14

עיכוב בהמראה של טיסת איזיג'ט מפריז למיורקה, גרם לנוסע אחד לצאת משליטה והוא נגח במצחו של אחד הדיילים, שהחל למרר בבכי. שוטרים שהוזעקו למטוס נאבקו בנוסע, אזקו אותו והוא הורד מהטיסה

צלמים זמניים מורשים

לא בטוח אם זה בהשפעת המונדיאל, אבל נוסע בטיסת איזיג'ט מפריז לאי מיורקה שבספרד, נגח בפניו של דייל מצוות המטוס. הדייל ההמום פרץ בבכי, ואילו הנוסע נאזק והורד מהמטוס לאחר מאבק בשוטרים.

טיסת איזיג'ט למיורקה התעכבה כשעתיים בסוף השבוע בעקבות שביתת פקחים בשדה התעופה שארל דה גול בצרפת, שקרקעה מאות טיסות לצרפת וממנה. בסרטון הווידאו שהועלה לטוויטר, נראית מהומה במטוס לאחר שהדייל הזעיק את השוטרים בעקבות התנהגותם של קבוצת נוסעים מודאגת, שלאחריה אירעה תקרית הנגיחה.

בסרטון נראה הנוסע נאבק עם השוטרים כמפילים אותו לרצה ואוזקים אותו, כשבמקביל הדייל ממרר בבכי ונוגע במצחו שזה עתה ספג מכה קשה, ככל הנראה.

לפי התקשורת הבריטית, הטיסה היתה אמורה להמריא בשעה 09:10, אולם לנוסעים נאמר שהיא נדחתה ליום שלמחרת בשעה 11, לאחר שהם המתינו זמן מה במטוס, וכנראה אז החלה המהומה שבסופה ננגח הדייל.

דובר מטעם איזיג'ט אמר ל"מירור" הבריטי: "החברה מודעת להתנהגות האלימה של הנוסע בטרם ההמראה, המשטרה הוזעקה כדי לעזור לצוות עם הנוסע. לא נסבול התנהגות מאיימת או אלימה כלפי הצוות שלנו. הבטיחות של הצוות והנוסעים שלנו היא בעדיפות ראשית עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully