וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדונזיה נפתחה לישראלים: טיסות לבאלי וחזרה באלף דולר בלבד

עכשיו כשההגבלות על כניסת ישראלים לאינדונזיה הוסרו, מיד עולה האי באלי כיעד אופציונאלי לחופשה חלומית בדרום מזרח-אסיה. אז כמה יעלה להגיע מתל אביב לגן העדן האינדונזי? מסתבר שפחות מלניו יורק

עריכת וידאו:ניר חן

בעקבות הסרת ההגבלות אתמול (ד') על כניסת תיירים ישראלים לאינדונזיה, המדינה המוסלמית הגדולה בעולם, צץ יעד חופשות חדש על מפת החופשות שלנו - האי באלי. כזכור, כפי שפורסם בעבר בוואלה! תיירות, ישראל היתה בין 84 המדינות שהתווספו לרשימת המדינות שאזרחיהן לא יצטרכו ויזה כדי להיכנס למדינת האיים. עם זאת, הצורך בוויזה לישראלים עדיין תקף.

רוב הישראלים שכן ביקרו בבאלי בעבר, היו אנשי עסקים שנדרשו לוויזה, שלעתים לוותה בקשיים רבים בהוצאתה. אולם, בשבועות האחרונים החלו דיונים בין הממשלות בדבר הקלות הדדיות של אישורי הכניסות לאינדונזים לישראל (קיימת צליינות מוסלמית רבה לארץ), ומאידך כניסת תיירים למדינה שבדרום מזרח-אסיה - מה שמיד עורר אותנו לבדוק כמה יעלה להגיע לגן העדן האינדונזי, ולמרבה הפלא המחיר זול מאוד.

האי שמהווה מוקד משיכה לאלפי תיירים, בעיקר לשכנים האוסטרלים שנמצאים בסמוך, הוא בעל פוטנציאל לנופש שיש בו כמעט הכל - חופי ים נהדרים, ג'ונגל פראי, הרי געש, שדות אורז ומיעוטים אתניים שפחות פוגשים באתרי נופש רגילים (למשל מאמינים בדת הקונפוציאניזם).

עם זאת, יש לזכור כי עדיין אין יחסים דיפלומטיים בין המדינות, אלא בעיקר אינטרסים עסקיים ואזהרת המסע למדינה עדיין קיימת ושרירה. אבל היא קיימת גם לטורקיה, ירדן ומדינות אחרות, ונראה שזה לא מה שיעצור את הישראלים מלנעוץ את הנעץ גם באי המפורסם ביותר במדינת האיים הזו.

אז כמה יעלה לכם להגיע לבאלי ביולי הקרוב, למשל? הנה המחירים המפתיעים.

מחיר טיסה לבאלי באינדונזיה. צילום מסך סקייסקנר, מערכת וואלה! NEWS
בדיוק אלף דולר ושתי עצירות, ואתם שם. מחירי טיסות לבאלי, היום/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך סקייסקנר

18 שעות ואתם בבאלי

בחיפוש שעשינו היום (ה') באתר חיפוש הטיסות "סקייסקנר", מצאנו טיסות באלף דולר בלבד הלוך חזור מתל אביב לבאלי בחודש יולי. כמובן שלא מדובר בטיסות ישירות, אלא בדרך ארוכה לכל כיוון, הכוללת שתי עצירות: אחת באיסטנבול והשנייה בקואלה לומפור (מלזיה) ומשם ישירות לבירת פרובינציית באלי - העיר דנפאסר ( Denpasar). בסך הכל זמן טיסות ועצירות - 18:25 שעות. לא נורא בהלוך, כמעט כמו טיסה ישירה ללוס אנג'לס. בחזור לעומת זאת, הטיסה עוצרת בג'קרטה, בירת אינדונזיה, ומשם לאיסטנבול ואז לתל אביב בזמן כולל של 26:45 שעות.

רוצים לטוס פחות אבל לשלם מעט יותר? ובכן ניתן לטוס לבאלי גם דרך הונג קונג (שליעד זה יש כידוע טיסות ישירות מישראל), או אז תטוסו אומנם רק פעמיים לכל כיוון, אבל זמן הטיסות והעצירות הכולל יעמוד על כ-20 שעות ויותר לכל כיוון. המחיר יעמוד על 1,300 דולרים להלוך ושוב. עדיין, לא בשמיים.

מתחשק לכם לחגוג את ראש השנה וסוכות בבאלי? מהבדיקה שלנו המחירים לא משתנים - טיסות זהות לאלו שמצאנו ביולי, אבל ב-7 בספטמבר השנה (ערב ראש השנה) יעלו 1,023 דולרים הלוך-חזור. שוב, עם שתי עצירות בדרך והרבה שעות עד הבטן-גב הנכסף. טיסות עם עצירה אחת, דרך סין, יעלו כבר 1,494 דולרים, אבל זמן ההגעה לא יקטן ויעמוד על כ-30 שעות בממוצע.

אז גם למי שלא רוצה לעבור את מסע התלאות מתל אביב לאינדונזיה, אולי כדאי להכניס את היעד לראש כשאתם באחד האיים בתאילנד, או מבקרים ביפן או סין, ואז הטיסה תהיה קצרה, קלה וגם זולה.

עוד באותו נושא

הקיץ הבא בבאלי? אינדונזיה תבטל את הוויזה לתיירים ישראלים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully