וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאב מד פותחת סניפים חדשים בעולם; ומה עם הישראלי?

27.6.2018 / 11:12

אחרי שנים שבהן סגרה מועדונים, חברת קלאב מד שוב מתרחבת ופותחת סניפים חדשים באסיה ובים התיכון. אז האם הישראלים עדיין מאמינים במותג, לאן הם הכי טסים ומה עם שובו של הקלאב הציוני? מנכ"ל קלאב מד ישראל, זאב דהן, שופך שמש על שובו של הא-ג-דו

צלמים זמניים מורשים

מועדון הכל כלול הראשון בעולם, הלא הוא מועדון הים התיכון המוכר יותר כקלאב מד, מתרחב בשנים האחרונות ודווקא לשווקים פחות מקובלים, כמו סין, יפן ושאר נקודות שפחות מזוהות עם תרבות הא-ג-דו. אין ספק שעניין קשור בכך שהבעלים של החברה הם סינים, אבל כנראה שהקונספט לא עוצר רק במערב.

אבל קלאבים חדשים נפתחים לא רק במזרח אלא גם לאורך הים התיכון, למשל הקלאב החדש בסיציליה (הראשון באירופה במעמד של 5 קלשונים) שנחנך לאחרונה בעיר צ'פאלו (Cefalù) ומציע לישראלים גם את אווירת הקלאב וגם נקודת יציאה טובה לטיולים באי האיטלקי.

אז מה חדש בקלאב מד השנה, לאן הישראלים הכי אוהבים לטוס לחופשת הכל כלול ("המלדיביים"), כמה תעלה חופשה בת שבוע בחגי תשרי (1,900-1,300 אירו לשבוע) והאם נראה סוף-סוף קלאב מד חדש בישראל ("נגיע לזה, זה עניין של זמן")? לשם כך אירחנו באולפן וואלה!NEWS את מנכ"ל קלאב מד ישראל, רוסיה ודרום אפריקה, זאב דהן, שישפוך מעט שמש קיצית על הנושא עם תחילת החופש הגדול והחגים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully