וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וכאן יתקיים הגמר": אבי מלר מוציא טיולי מונדיאל לרוסיה

12.6.2018 / 13:27

לא מעט ישראלים יגיעו הקיץ לרוסיה לראות את נבחרות הכדורגל הטובות ביותר בעולם ועל הדרך גם לטייל. אבל לראשונה יצאו מהארץ טיולי מונדיאל בהדרכת שדרן הכדורגל אבי מלר, שישלבו כניסה למשחקים וגם את אתריה הנודעים של מוסקבה

צלמים זמניים מורשים

רוסיה היא ארץ ענקית ומרתקת במיוחד בימים אלה של "לילות לבנים", שבהם השמש מסרבת לשקוע, אבל דווקא בחודש הקרוב יש מי שמציע חופשה שונה - הפעם בעקבות משחקי המונדיאל שיתקיימו בחודשי יוני-יולי במדינה.

העיתונאי ופרשן הכדורגל, אבי מלר, מדריך טיולי כדורגל מאורגנים לאנגליה מזה 35 שנה, אבל הפעם הוא חבר לאשת טורס וביחד הם מוציאם שלושה טיולי מונדיאל ל"אמא רוסיה", שיכללו חמישה ימים במוסקבה וגם כניסה לשני משחקי נבחרות בטורניר העולמי.

הטיול כולל כניסה לאתרים המוכרים במוסקבה, כמו הכיכר האדומה, הקרמלין, פארק הניצחון וגן הפסלים, הארמונות התת קרקעיים (תחנות המטרו המפוארות), שוק העתיקות ומלאכות היד של רובע איזמאילובסקי ועוד. מעבר לליווי של מלר, הקבוצה תודרך על ידי יורם יוסף, מדריך אשת טורס לרוסיה. לפי תוכנית הסיור, המטיילים יגיעו בטיסה ישירה למוסקבה, ייסיירו בה ובאתריה הנודעים ויצפו בשני משחקי כדורגל מגביע העולם באיצטדיונים ספרטק ולוז'ינקי שבמוסקבה.

אוטקריטיה ארנה, מוסקבה, מונדיאל 2018. AP
אוטוטו זה מתחיל. אוטקריטיה ארנה במוסקבה/AP

הטיול ב- 20.6, למשל, כולל כניסה לשני משחקים: פורטוגל-מרוקו ובלגיה-טוניסיה. "במהלך הטיול אני למעשה פורס בפני הקהל מפה רחבה של מה שאנחנו הולכים לראות ולחוות", מספר אבי מלר, "הם מקבלים רקע על הטורניר והמשחקים, הרצאות לפני ואחרי כל משחק, כולל החלפת דעות, חוויות, שאלות ותשובות. יהיה גם חידון מונדיאל וכמובן - הימורים מי תהיה הנבחרת הזוכה. מהנסיון שלי כמדריך קבוצות באנגליה, טיולים מאורגנים בתחום הכדורגל יוצרים קבוצה מלוכדת שכולה ממוקדת סביב עניין אחד. זה תמיד מרגש, ועכשיו במונדיאל אפילו יותר כי מדובר באירוע הכדורגל הכי גדול בעולם. אני צופה שתהיה חגיגה בלתי רגילה לאוהבי הכדורגל, בזכות האווירה המדהימה, האצטדיונים החדישים, והסדר והארגון הידועים של רוסיה".

מחירי הטיולים (המחירים לאדם בחדר זוגי):
20-24.6.18 - 1,999$
24-28.6.18 - 2,399$
29.6-3.7.18 - 2,299$

המחיר כולל:
טיסות אל על, אירוח במלונות מדרגת תיירות טובה על בסיס לינה וא. בוקר, מדריך טיולים מומחה, הדרכה והרצאות של אבי מלר, כרטיסים לשני משחקי כדורגל והעברות למשחקים, כניסות לאתרים המצוינים במסלול, אוטובוס תיירים נוח וממזוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully