וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מדונה וליידי גאגא כבר היו: הריזורט המטורף שבו יפגשו טראמפ וקים

11.6.2018 / 13:59

הנשיא טראמפ וקים ג'ונג-און יפגשו במלון קפלה באי סנסטוסה שבסינגפור, שנחשב לריזורט יוקרתי מאין כמוהו. בעבר התארחו בו גם מדונה וליידי גאגא - אז מה יש בו שמצדיק 7,500 דולר ללילה? הצצה

צלמים זמניים מורשים

כל העולם מדבר על פגישת טראמפ וקים ג'ונג-און מחר (יום ג') באי סנטוסה (Sentosa) שבסינגפור, מה שמאפשר הצצה לריזורט המדהים והיוקרתי שבו יינסו השניים לקבל השראה ליצירת הסכם ותחילתה של ידידות חדשה.

אז הפגישה המיוחלת תתקיים במלון קפלה (Capella) שבאי סנטוסה, הנמצא בדרום סינגפור. בימי מלחמת העולם השנייה היה האי מאוכלס על ידי הצבא הבריטי, אולם הוא נכבש על ידי היפנים ב-1942 והפך לכלא שבו הוחזקו חיילי בריטניה ואוסטרליה. רק ב-1945, עם כניעת היפנים, שב האי לרשות הבריטים שמסרו אותו לידי סינגפור העצמאית ב-1967. האי קיבל את שמו "סנטוסה" ב-1972, שפירושו בשפה המלאית "שלום ושלווה".

מלון קפלה שוכן לחוף הים הדרומי של סין. הוא נבנה לקציני צבא בריטיים ומשפחותיהם ב-1880, ורק ב-2009 הוא הוסב למלון פאר בן חמישה כוכבים על ידי האדריכל נורמן פוסטר. בין המפורסמים שהתארחו בו ניתן למנות את מדונה וליידי גאגא.

מלון קאפלה באי סנטוסה סינגפור. רויטרס, מערכת וואלה! NEWS
סביב המלון יערות גשם. מלון קפלה בסינגפור/מערכת וואלה! NEWS, רויטרס
מלון קאפלה באי סנטוסה סינגפור. רויטרס, מערכת וואלה! NEWS
112 חדרים, בכולם מיטת קינג סייז/מערכת וואלה! NEWS, רויטרס

ארוחת בוקר של השף ב-1,125 דולרים

המלון מכיל 112 חדרים, לכולם מיטות קינג סייז. טווח המחירים לחדר נע מ-500 ועד 7,500 דולרים ללילה בסוויטה עם שלושה חדרי שינה ובה בריכה פרטית.

בין מתקני המלון המפנקים שתמצאו בו, ניתן למנות אולם כנסים ואירועים גדול ל-400 איש, שתקרתו עשויה זכוכית, ויצירות אומנות של כ-200 אמנים מ-15 מדינות מפוזרות ברחבי המלון.

המסעדות במלון מציעות מנות כמו "מרק קו הציפורים" החל מ-66 דולרים למנה, אבל אם תרצו שהשף של המלון ייבשל לכם ארוחה פרטית, תאלצו להיפתר מ-1,125 דולר עבור ארוחת בוקר, 1,875 דולר עבור ארוחת צוהריים ו-2,600 דולר עבור ארוחת ערב. אל דאגה, המחירים הם לשולחן, לא לאדם...

מחיר בקבוק שמפניה בבר במלון מתחיל ב-150 דולרים ובירה אוסטרלית תעלה רק 16.50 דולרים לכוס. עבור קוקטייל תשלמו 21.75 דולרים. בספא אאוריגה (AURIGA), שזכה במלא מעט פרסים בתעשיית התיירות, יש בריכות קרח וחדר סאונת צמחים. בין פעילויות הספורט בקפלה, ישנו גם מסלול גולף מקצועי.

טראמפ וקים יפגשו מחר אחד על אחד במלון קפלה. אנחנו נאחל להם שהזוגיות החדשה תצליח, ואולי הם יחגוג במלון שבו הכל התחיל גם את ירח הדבש שלהם.

מלון קאפלה באי סנטוסה סינגפור. רויטרס, מערכת וואלה! NEWS
חובבי הספורט היוקרתי מוזמנים לבלות במגרש הגולף של המלון/מערכת וואלה! NEWS, רויטרס
מלון קאפלה באי סנטוסה סינגפור. רויטרס, מערכת וואלה! NEWS
המלון שוכן לחוף הים הדרומי של סין/מערכת וואלה! NEWS, רויטרס
מלון קאפלה באי סנטוסה סינגפור. רויטרס, מערכת וואלה! NEWS
ב-2009 הוסב המקום למלון פאר בן חמישה כוכבים על ידי האדריכל נורמן פוסטר/מערכת וואלה! NEWS, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully