וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש יותר מגעיל מזה? אשה צולמה כשהיא מגלחת רגליים בבריכה במלון

3.6.2018 / 10:38

תיירת שנפשה בבית מלון בפלורידה, ארה"ב, צולמה כשהיא טובלת רגליים במים ומגלחת אותן בסכין גילוח, ועוד מנקה את הלהב עם המים. הסרטון שהועלה לרשת גרר תגובות קשות: "תארו לעצמכם שאתם לוגמים מים בטעות, כפי שקורה לפעמים", כתב אחד המגיבים

אשה מגלחת רגליים בבריכה במלון/צילום: reddit

לא ברור מה יש בבריכות של בתי מלון, שהן מושכות אליהן טיפוסים עם התנהגות ביזאריות במיוחד, ומסתבר שהרגלי החופשה המזעזעים של תיירים מסויימים לא מפסיקים להפתיע. הפעם מדובר באישה אלמונית שהחליטה שבריכת בית המלון היא מקום לראוי ללא פחות מאשר לגלח בה את הרגליים.

סרטון קצרצר שהועלה לפי יומיים לאתר רדיט (אתר מדיה חברתית), מראה אישה מבוגרת יושבת בבגד ים על שפת בריכה של בית מלון, בזמן שהיא טובלת את הרגליים במי הבריכה ומגלחת אותן אל תוך המים, ומנקה לתוכן את להב הסכין. העובדה שהבריכה עמוסה ושילדים קטנים שוחים סביבה, לא הפריעה לה להמשיך בפעילות הדוחה, ולא נראה שמישהו מלבד מי שצילם את הסרטון - שם לב למתרחש.

המצלמת האלמונית, שנשמעת ברקע משועשעת מהמתרחש, לא ציינה באיזה בית מלון מדובר אלא רק שהמקרה התרחש בפלורידה שבארצות הברית. הוא צבר עשרות אלפי הצבעות ואלפי תגובות שעוררו את דיון ער סביב סוגיית ההתנהגות בלתי נאותה של תיירים בעת חופשה, כאשר עוד ועוד מגיבים מביעים זעזוע או משתפים חוויות מבחילות דומות. מרבית התגובות, כמובן, עסקו בגועל למראה ההתנהגות הבוטה.

"זה כל כך מגעיל", כתב אחד המגיבים. "תארו לעצמכם שאתם לוגמים בלי כוונה מים בבריכה, כפי שקורה לפעמים, רק הפעם עם כל השיער המגולח בתוכם". אחר הצביע דווקא על הסכנה התברואתית: "אפילו גרוע מכך, גילוח רגליים עלול לגרום לדימום. כך שהיא מפזרת דם בתוך הבריכה, מה שעלול לגרום לזיהומים". מגיב אחר אמר "עבדתי בבריכות ציבוריות במשך שנים, ומסיבות מסויימות הן מושכות אליהן את האנשים הגרועים ביותר. אחרי החוויה הזאת, אני לא נכנס לבריכות האלה יותר".

אשה מגלחת רגליים בבריכה במלון reddit. reddit, תמונות גולשים
לא מצאה מקום טוב יותר לגלח רגליים? התיירת בבריכה במלון/תמונות גולשים, reddit

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully