וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי ציוני שיש: למדריך הזה משתתפי תגלית לא ציפו

גיא הוכמן בשיתוף פרויקט תגלית, וואלה! NEWS בשיתוף פרויקט תגלית

11.6.2018 / 8:26

"שבוע תל אביב" בפרויקט החינוכי המצליח ביותר בעולם היהודי היה הזדמנות מצוינת לברר איך מרגישים הצעירים היהודים בישראל, אז שלחנו את גיא הוכמן כדי שילווה אותם וידריך את תחילת המסע. זה התחיל בחשדנות הדדית ונגמר בשבירת דיסטנס מטורפת. צפו

צילום מסך

מעל ל-600 אלף צעירים מ-67 מדינות, הכנסה לכלכלת ישראל של מעל 4.7 מיליארד שקלים והכי חשוב - בניית הכרה, חברות וקשר מתמשך עם ישראל והאנשים שבה, וחיזוק זהותם היהודית. פרויקט "תגלית" הוא הפרויקט החינוכי המצליח ביותר בעולם היהודי ומהווה גשר לישראל עבור מאות אלפי סטודנטים יהודים מרחבי העולם. מטרת הפרויקט היא לחזק את הזהות היהודית של צעירי התפוצות וליצור זיקה משמעותית וארוכת טווח בינם לבין מדינת ישראל. הצעירים, בני 18 עד 32, יוצאים לסיור חינוכי בן 10 ימים ברחבי הארץ, אליו מתלווים חיילים וסטודנטים ישראלים, וביחד הם לומדים להכיר את ישראל הצעירה, התוססת ורבת הפנים. ב-2017, לדוגמה, הגיעו לישראל כ-48 אלף יהודיות ויהודים מרחבי העולם, שלנו במעל 150 מלונות שונים וביקרו ביותר מ-23 אלף אתרים.

החוויה של תגלית היא ייחודית ורבים מהם חוזרים לבקר בישראל שנים אחריה. "שבוע תל אביב" בפרויקט היה הזדמנות מצוינת לברר מה אוהבים הצעירים בעיר העברית הראשונה ואיך הם מרגישים בישראל, אז שלחנו את גיא הוכמן כדי שילווה אותם וידריך את תחילת המסע. זה התחיל בחשדנות הדדית ונגמר בשבירת דיסטנס מטורפת. צפו.

גיא הוכמן, וואלה! NEWS בשיתוף פרויקט תגלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully