וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא להצטייד בדאודורנט: אלו הנוסעים הגרועים בעולם ב-2018

31.5.2018 / 8:54

נוסעים שמדיפים ריח רע והורים של ילדים נטולי השגחה ניצבים במקומות הראשונים בסקר "נוסעים מהגיהינום 2018", שנערך על ידי אתר תעופה עולמי. ויש גם את לוכדי משענת היד, סוגרי כיסוי החלון ושאר טיפוסים מעצבנים במיוחד

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

נוסע נתפס מאונן מול פורנו בטיסה/Liveleak

בווידאו: נוסע בטיסה נתפס צופה בפורנו ונוגע בעצמו

סקר נרחב שערך אתר התיירות האוסטרלי Airlineratings.com, המתמחה בנושאי תעופה, דירג את מה שמכונה "הנוסעים מהגיהינום", או במילים אחרות: דירוג 10 סוגי הנוסעים הכי מרגיזים שתמצאו במטוס.

הנשאלים התבקשו לדרג מ-1 עד 10 סוגים שונים של התנהגויות מעצבנות במיוחד. ג'פרי תומאס, עורך האתר, מציין כי בראש הרשימה מצוי הנוסע שמדיף ריחות רעים. "מידת התסכול ממצב זה נובעת בשל העובדה שריח רע מעיד על מידת היגיינה לקויה. אנשים טענו כי נוסעים ריחניים לא מודעים לעובדה זו או שפשוט לא אכפת להם", הוא מציין.

נוסף על כך, ישנם הילדים המשתוללים, אלו שהוריהם אינם מציבים להם כל גבולות. "הורים רבים סבורים כי שאר 300 הנוסעים צריכים להיות השמרטפים שלהם", מוסיף תומאס, שאף מציין כי שני המקומות הראשונים בסקר הם גם הבחירה שלו-עצמו באשר לנוסעים המרגיזים ביותר.

משפחה נוסעת לטיול בחו"ל. ShutterStock
הורים שאינם מציבים גבולות לילדים הם מהגרועים בנוסעים/ShutterStock

מי זכאי לקבל את משענת היד?

אתר התיירות 4hoteliers, המדווח על הסקר, מציין כי במקום השלישי בדירוג ניצבים הנוסעים אשר משעינים את גב המושב שלהם לאחור. במקום הרביעי: נוסעים שמשתלטים על משענת היד שבין המושבים, במיוחד לאור העובדה שהמטוסים הופכים להיות יותר ויותר צפופים. "על פי כללי הנימוס המקובלים, הנוסע שיושב באמצע השורה, זכאי ליהנות משני משענות היד", מוסיף תומאס.

במקום החמישי נמצאים הנוסעים שעולים למטוס עם עודף של תיקי יד או כבודה גדולה מהרגיל. ובכלל, מעניין לציין כי נושא זה הופך להיות בעיה רלוונטית מתמיד, במיוחד בארצות הברית, שבה חברות תעופה רבות גובות תשלום על מזוודות המועלות לבטן המטוס. נוסף על כך, במטוסים צרי-גוף רבים, אין מספיק מקום אחסון בתאים המצויים מעל המושבים, כך שהסוגיה רק הולכת ומחמירה.

המקום השישי מוקדש לנוסעים בעלי שלפוחית שתן בעייתית, אלו שמקימים שוב ושוב את שכניהם לשורה, בדרכם אל השירותים. המקום השביעי שייך לנוסעים הפטפטנים, שלא סותמים את הפה לרגע, והמקום השמיני - לאלו שנוהגים לבצע תרגילי התעמלות במעברים.

במקום התשיעי נמצא את הנוסעים גסי הרוח ומעוררי הבעיות, אלו שכל הזמן דורשים דברים ומתעקשים שהדיילים המותשים ישרתו אותם ראשונים, באופן בלתי פוסק.

את רשימת "הנוסעים מהגיהינום" סוגרים אלו שסוגרים את כיסוי החלון, ומשאירים אותו מורד במשך כל זמן הטיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully