וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסות לאיסלנד בקיץ: 1,000 דולר ישיר, 458 דולר עם קונקשן

22.5.2018 / 0:06

איסלנד הפכה פופולרית בשנה האחרונה, במיוחד עם הטיסות הישירות של וואו איירליינס מישראל. אבל אם תרצו להגיע לשם בקיץ תשלמו יותר מ-1,000 דולרים לכרטיס. אבל עם עצירה באירופה זה יעלה לכם פחות מ-500 דולרים. בדיקה

צילום מסך

בווידאו: וואו איירליינס משווקת לנוסעיה את תל אביב

וואו, כמה יקר להגיע לאיסלנד הקיץ! כלומר בטיסה ישירה. זוכרים את חברת וואו איירליינס (Wow Airlines), שפרצה לחיינו בספטמבר בשנה שעברה, והציעה מחירי רצפה לאיסלנד וארה"ב? אז הקיץ הזה תאלצו לשלם יותר מ-1,000 דולרים (!) כדי להגיע לריקיאוויק (בירת איסלנד) וחזרה, וזה עוד מבלי ששילמתם על מזוודה ושאר שירותים.

וואו איירליינס, חברת הלואוקוסט האיסלנדית, אומנם הציעה בתחילת דרכה מחירים אטרקטיביים של 99 דולרים לטיסת הלוך-חזור בין תל אביב ואיסלנד, ומחירים של החל מ-149 דולרים בין תל אביב וניו יורק ושאר יעדים בארה"ב, אולם כעבור שנה, ועם הגעת העונה החמה, המחירים מרקיעים שחקים, ממש כמו חברת התעופה.

בבדיקה שערכנו היום (ג'), מצאנו מחירים יקרים במיוחד, גם לשיא העונה בחודשים יולי-אוגוסט. כך למשל, טיסה מתל אביב לריקיאוויק ב-1 ביולי וחזרה ב-14 בחודש, ללא שליחת מזוודה, ארוחה או בחירת מושב - תעלה לאדם 490 דולרים לכיוון, כלומר 980 דולרים הלוך חזור לטיסה נטו עם תיק קטן. רוצים לשלוח מזוודה? תוסיפו עוד 110 דולרים. לאכול משהו תוך כדי 8-7 שעות הטיסה? הוסיפו עוד 19 דולרים, ואם כבר התפנקתם וחשקתם לבחור מושב, הוסיפו עוד 14 דולרים, ובסך הכל - 1,123 דולרים לשני הכיוונים. כך גם לגבי טיסות בין ה-22 ל-31 ביולי, או בין ה-15 ל-26 בחודש.

ומה באוגוסט? טיסה בין ה-3 ל-14 באוגוסט תעלה לאדם 1,080 דולרים ללא תוספות, טיסה בין ה-10 ל-23 באוגוסט תעלה לאדם 980 דולרים, אבל אם תקדימו לחזור ב-16 או ב-18 באוגוסט, תשלמו 890 דולרים.

יש לציין, כי רוב המחירים ביולי ובאוגוסט נעים סביב האלף דולר, אולם מצאנו גם כמה טיסות מוזלות יותר (אבל עדיין יקרות) ב-890 דולרים לטיסת הלוך-חזור נטו, ללא שליחת מזוודות וכדומה.

wow וואו איירליינס איסלנד. ShutterStock
הקיץ הזה יהיה לכם יקר לטוס לאיסלנד ישירות. וואו איירליינס/ShutterStock
מחירי טיסות וואו איירליינס לאיסלנד קיץ 2018. צילו מסך סקייסקנר, מערכת וואלה! NEWS
יותר מאלף דולר לכרטיס הלוך חזור. מחיר וואו איירליינס לטיסה הקיץ/מערכת וואלה! NEWS, צילו מסך סקייסקנר

יש לכם חשק לחכות בשדה? שלמו פחות מ-500 דולרים

לעומת זאת, למי שיש זמן (ופחות כסף), יוכל לטוס לאיסלנד במחירים הרבה-הרבה יותר זולים. כמה זולים? ב-50 אחוזים לפחות!.

בדקנו כמה טיסות קונקשן לא ישירות, הכוללות עצירה אחת באירופה, ומצאנו מחירים נמוכים מ-500 דולרים. כך למשל, טיסה עם חברת הלואוקוסט ההונגרית, וויז אייר, בין ה-1 עד ל-14 ביולי, הכוללת עצירה וצ'ק-אין עצמי בהלוך בלוטון (אנגליה) ובחזור בקטוביץ' (פולין), תעלה לאדם רק 458 דולרים הלוך-חזור, ללא מזוודות ותוספות. יש לציין כי משך ההמתנה בין טיסות ההמשך הוא מעל ל-10 שעות בכל כיוון.

גם באוגוסט מצאנו מחירים זולים ביותר מ-50 אחוזים מוואו איירליינס: טיסה עם פינאייר דרך הלסינקי והמתנה של 19 שעות בהלוך ו-27 שעות בחזור תעלה לכם ב-23 עד ה-30 באוגוסט רק 466 דולרים.

מוואו איירליינס נמסר, ש"לאור הביקוש הרב לטיסות ישירות ונוחות לאיסלנד, רוב הכרטיסים לקיץ כבר נמכרו מבעוד מועד לקהל הרחב שהקדים להזמין במחירים זולים הרבה יותר, לסוכני נסיעות וקבוצות".

עוד באותו נושא

WOW מתחילה לטוס מחר ומציעה 119 דולר לניו יורק

לכתבה המלאה
מחירי טיסות לאיסלנד קיץ 2018. צילו מסך סקייסקנר, מערכת וואלה! NEWS
אפשר לטוס לאיסלנד גם ב-466 דולרים, אם יש לכם מה לעשות בקונקשן/מערכת וואלה! NEWS, צילו מסך סקייסקנר
מחירי טיסות לאיסלנד קיץ 2018. צילו מסך סקייסקנר, מערכת וואלה! NEWS
וגם ביולי אפשר למצוא מחירים ב-50 אחוזים פחות לאיסלנד/מערכת וואלה! NEWS, צילו מסך סקייסקנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully