וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנו להפתיע אתכם: סופ"ש במישור החוף הדרומי

ליאת שומן

7.6.2018 / 3:02

אזור פלשת, הלא הוא מישור החוף הדרומי, נתפס בעבר כמעט מנומנם אל מול מישור החוץ המרכזי או הצפוני. אבל ליאת שומן העבירה בו יום מרתק שכלל מסעדות נפלאות, אטרקציות, פינוקים ומסלולי טיול מושלמים לסופ"ש

במהלך החופשים הרבים בתקופה האחרונה יצא לי לצאת לגלות מחדש את מישור החוף הדרומי או בשמו המקצועי - פלשת. אזור שבעבר נתפס כמעט מנומנם אל מול מישור החוץ המרכזי או הצפוני, התגלה לי כפורח ומלא במסעדות נפלאות, אטרקציות, פינוקים ומסלולי טיול מושלמים לשבת של כיף! הצטרפו לסופ"ש במישור החוף הדרומי של ישראל.

טיולים בטבע

גן לאומי הבשור
על גדות נחל הבשור, מחכה לכם גן לאומי שיגרום לכם לתהות - "איך לא הייתי כאן קודם?!". בעודכם מוקפים במדבר, תיכנסו אל מרבדים פסטורליים של מדשאות ועצים מטופחים, תיהנו ממעיין בשור עם בריכות שכשוך המרעננות בימי הקיץ הלוהט שלנו, שולחנות פיקניק, אתר עתיקות מהתקופה המצרית הקדומה, מסלולי אופניים ותוכלו אפילו להישאר כאן ללילה בחניון מסודר הכולל שירותים ומקלחות.

תוספת מעניינת: המקום מונגש לבעלי מוגבלויות ומותרת כניסה עם כלבים קשורים ברצועה וחסומים במחסום פה.

שמורת טבע חולות ניצנים
עובדה ידועה היא שאי אפשר להעביר את הקיץ הישראלי בלי שבת אחת לפחות בים, אז אם אתם מהחובבים ואם פחות, כדאי שתכירו את שמורת הטבע חולות ניצנים. כאן תיהנו מרצועת חוף ים לשבת רגועה זאת לצד מגוון מסלולי טיול בטבע המתאימים למי שמחפש קצת יותר אקסטרים. בשמורה שלושה שבילי טיול - שביל "חוצה חולות" המסומן בכחול, שביל "דרך השריון" המסומן בירוק, או שביל "ציר השקמים" המיועד לרכבי 4X4.

תוספת מעניינת: במקום חניון יום/לילה ובו שולחנות פיקניק מוצללים ומתחם מסודר להבערת אש. יש לשים לב כי אין בשמורה שירותים ונקודות מים לשתייה.

פארק אשכול גן לאומי הבשור. טל גליק, מערכת וואלה! NEWS
גן לאומי הבשור/מערכת וואלה! NEWS, טל גליק

אטרקציות עם הילדים

תיירות יד מדרכי, קיבוץ יד מרדכי
הורים רבים מכירים את הבעיה הידועה - זה לא פשוט למצוא אטרקציה שתהיה אהובה על כולם, בילוי משפחתי חוויתי שמתאים גם לקטנטנים וגם לגדולים יותר. ובכן, בואו להכיר את תיירות יד מרדכי - מגוון פעילויות וסיורים המותאמים למגוון הגילאים. מה מצפה לכם? ביקור חוויתי בבית הדבש והדבורה במהלכו תלמדו על הדבורה ועל ייצור הדבש, סיור ב"בית קיבוץ של פעם", נסיעה בעגלה רתומה לטרקטור, ביקור באתר שחזור קרב ועוד.

תוספת מעניינת: למאורגנים מראש ניתן להזמין דרך תיירות יד מרדכי גם מגוון פעילויות מיוחדות כמו טיולי עששיות, דבוראי ליום אחד ועוד.

הצוללת הירוקה, אשדוד
חוויה נוספת שלא כדאי לכם לוותר עליה עם הילדים היא הצוללת הירוקה, אך לפני שאתם מכוונים את הווייז לכיוון נמל אשדוד, כדאי שתדעו שהצוללת הזו נמצאת דווקא במוזיאון אשדוד לאומנות ואיתה יצאו הילדים למסע אקולוגי של חקר, הנאה ואומנות. בצוללת יחפשו הילדים פתרונות לבעיית הצריכה המוגברת עמה מתמודד כדור הארץ, זאת על ידי משחקים אינטראקטיביים, ויזואליים, פעילות אומנותית ועוד.

תוספת מעניינת: במוזיאון עצמו גם מגוון תערוכות וסיורים המותאמים למגוון גילאים וכדאי להקדיש שעה לפחות לסיור גם במוזיאון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הצוללת הירוקה באשדוד. אילן ספירא, מערכת וואלה! NEWS
לחפש פתרונות לבעיית הצריכה המוגברת בכדור הארץ. הצוללת הירוקה באשדוד/מערכת וואלה! NEWS, אילן ספירא
תיירות יד מרדכי. תיירות יד מרדכי, מערכת וואלה! NEWS
ביקור חוויתי בבית הדבש. תיירות יד מרדכי/מערכת וואלה! NEWS, תיירות יד מרדכי

רומנטיקה

טיילת המרינה, אשקלון
במהלך השנה האחרונה עברה המרינה באשקלון מתיחת פנים משמעותית וכיום הפכה למרכז בילוי וקניות שלא יורד באיכותו מנמלים אחרים ברחבי הארץ. במקום מגוון חנויות בגדים ממותגים גדולים וחנויות מעצבים, מסעדות ופאבים אל מול המרינה, ספסלים המשקיפים לים, מתנפחים לילדים (בשעות הבוקר) ומתחם קולנוע גדול וחדש.

תוספת מעניינת: להעצמת הרומנטיקה, ניתן לצאת גם לשייט ביאכטה מהמרינה אל עבר השקיעה.

ארומה ספא, גן יבנה
אי אפשר לחשוב על משהו רומנטי וזוגי יותר מאשר מתחם ספא מפנק וזוגי במתחם קסום ופסטורלי של ארומה ספא. כאן תיהנו ממתחם גדול וחלומי עם בריכת שחייה גדולה, ג'קוזי גדול ומקורה פרטיות מלאה, שולחן בר מלא מאפים וממרחים תוצרת בית, חדרי עיסויים וכמובן פינות מרגוע שיעטפו אתכם באהבה.

תוספת מעניינת: ניתן להגיע למתחם גם ללא עיסויי אלא פשוט ליהנות מהשקט ומהמתקנים, בזוגות או בקבוצות.

ארומה ספא גן יבנה. סמואל מלכה וגלית סער, מערכת וואלה! NEWS
פינות מרגוע שיעטפו אתכם באהבה. ארומה ספא בגן יבנה/מערכת וואלה! NEWS, סמואל מלכה וגלית סער

מסעדות

רטטוי, מושב אמונים
אחרי כל הפעילויות, בוודאי תהיו רעבים ועל מנת להמשיך את האווירה הקסומה והרגועה, אנו מזמינים אתכם למסעדת רטטוי מסעדה איטלקית במושב אמונים. המסעדה בעוצבת בסגנון כפרי, עם חצר גדולה ומזרקות וחלוקה למתחמים נפרדים היוצרים אינטימיות מסוימת. תפריט המסעדה עשיר המנות דגים, פסטות ואל תוותרו על הקינוחים.

תוספת מעניינת: המסעדה כשרה, המנות מפנקות והשירות אדיב ומהיר כך שלא באמת צריך תוספת לכל הכיף הזה.

נמסטה, אשדוד
לארוחה באווירה אוריינטלית יותר, אתם מוזמנים למסעדה ההודית באשדוד - מסעדת נמסטה. כאן תיהנו מאווירה הודית, משפחתית ואותנטית, החל מהמפות ועד למוזיקה, כי הודו זה כאן. תפריט המסעדה כולל מנות צמחוניות ובשריות מהמוכרות בהודו הכוללות את התיבול העשיר והצבעוניות החגיגית.

תוספת מעניינת: המסעדה כשרה אך אל דאגה, בהודו יש מספיק קינוחי פרווה טעימים במיוחד, כך שלא תהיה לכם בעיה.

מסעדת נמסטה באשדוד. יפת סוגאוקר, מערכת וואלה! NEWS
אווירה הודית, משפחתית ואותנטית. מסעדת נמסטה באשדוד/מערכת וואלה! NEWS, יפת סוגאוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully