וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לקנאים: תכירו את הזוג הסקסי שטייל ב-22 מדינות ב-22 חודשים

20.5.2018 / 0:06

ג'ק סנודן האוסטרלי פגש ממש במקרה את מרי פרלינג הגרמנייה במהלך חופשה על החוף בתאילנד. אחרי היכרות של 4 ימים בלבד השניים הפכו לזוג שחי את החלום של כולם ולא מסתפקים בכך: "רוצים לבקר ביותר מדינות ממספר החודשים"

mariefeandjakesnow

התייר האוסטרלי ג'ק סנודן פגש את מרי פרלינג, הגרמניה מדיסלדורף, ממש במקרה על החוף בתאילנד בזמן שהשניים שהו בחופשה פרטית. חברה של מרי שמטה את הפלאפון שלה לתוך האוקיינוס וג'ק בן ה-26 היה על החוף בזמן שזה קרה. אחרי שלמדו להכיר אחד את השנייה במשך ארבעה ימים בלבד, דרכם של השניים נפרדו: ג'ק המשיך לקמבודיה ומרי לוויאטנם.

אולם, ג'ק לא הצליח להוציא את מרי מהראש שלו, והחליט לעשות הכל כדי לפגוש אותה שוב. הוא מצא בחור קמבודי שהשיג לו ויזה לוייאטנם תמורת 210 דולר ושעתיים לאחר מכן הוא כבר היה על האוטובוס לוויאטנאם. והשאר היסטוריה. השניים הפכו לזוג שחי את החלום וטייל מאז ב-22 מדינות ב-22 חודשים (!), כשהמשימה שלהם היא להעלות את הממוצע ולבקר ביותר ממדינה אחת בכל חודש.

הזוג שמטייל בעולם. mariefeandjakesnow, אתר רשמי
מקנאים? גם אנחנו/אתר רשמי, mariefeandjakesnow

השניים החלו להעלות לאינסטגרם תמונות מהממות שלהם כשהם מטיילים ברחבי העולם, החל משחייה במים צלולים כבדולח ועד לחקירה של ערים חדשות ופופולאריות בעולם. "המפתח כדי לעשות הכול בחיים הוא קודם לבחור לעשות את זה", כך כתבו השניים בחשבון האינסטגרם שלהם ביום שישי שעבר, "זה מפחיד לחשוב שאולי זה לא יעבוד, אבל יותר מפחידה המחשבה על כך שאולי פספסנו משהו מדהים שלא ניסינו", כתב ג'ק.

אחרי שהשניים נפגשו בתאילנד, הם טיילו גם בוויאטנם ואינדונזיה לפני שהמשיכו לארה"ב, מקסיקו, מרכז ודרום אמריקה. לאחר מכן השניים המשיכו לאירופה וביקרו בגרמניה, ספרד והולנד לפני שטסו לאוסטרליה מולדתו של ג'ק, שם הם עבדו במשך שלושה חודשים. מאיפה התקציב לכל הטיולים האלו אתם שואלים? לכך גם לנו אין תשובה.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

קצת תמונות מהמסע החלומי של הזוג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully