וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראייר תפעיל בקיץ טיסות ישירות לטירנה, בירת אלבניה

29.4.2018 / 14:07

חברת התעופה הישראלית תטוס לרצועת החוף התכולה של אלבניה, פעמיים בשבוע החל מחודש יולי. משך הטיסה כשלוש שעות, וישראייר מציעה חבילת נופש לשלושה במחיר של החל מ-497 דולרים

חוף ים באלבניה. יח"צ טלי ליבוביץ', מערכת וואלה! NEWS
עוד יעד בטן-גב לקיץ. רצועת החוף באלבניה/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ טלי ליבוביץ'

חברת התעופה ישראייר הודיעה היום (א'), שהיא תתחיל להפעיל החל מה-2 ביולי שתי טיסות שבועיות בימי שישי ושני לטירנה, עיר הבירה של אלבניה. משך הטיסה כ- 3 שעות.

טירנה שוכנת בין הרי ה-Dajti וקו החוף. היא נמצאת בגובה של 110 מטרים מעל פני הים ומציעה מבחר בתי מלון, פארק מים, חיי לילה תוססים, מרכזי קניות עם רמות מחירים נמוכות מאוד וקזינו. כ-20 דקות נסיעה משדה התעופה נמצאת רצועת החוף, שם ניתן למצוא טיילת שוקקת חיים, ספורט ימי ועוד.

אלבניה נחשבת לאחת המדינות היפות בזכות הנופים המרהיבים שלה, לצד רצועות טבע פראיות, יערות עד, עמקים ונהרות אין סופיים. חופי הים של אלבניה נחשבים לבין היפים באירופה בזכות ההרים שמסביב, המתנשאים לגובה של מעל 2,000 מטרים ונושקים לים טורקיז בוהק עם מפרצים חוליים ואיים ציוריים.

אלבניה הינה יעד מתפתח בשנים האחרונות ומאפשרת מגוון חופשות, החל מטיולים בהרים וכלה בחופשת בטן-גב. ישראייר משווקת חבילות לשלושה לילות בסוף שבוע במלון 4 כוכבים במחיר של החל מ-497 דולרים. חבילה של ארבעה לילות במלון 5 כוכבים תימכר במחיר של החל מ-599 דולרים לאדם.

סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת ישראייר, גיל סתיו, מסר: "אלבניה, שכנתה של מונטנגרו ומקדוניה, תהיה היעד הבא של התייר הישראלי. העיר טיראנה, חופי אלבניה והטבע הפראי מושכים אלפי תיירים מכל רחבי אירופה שחיפשו יעד חדש ומצאו נופש המשלב עיר תוססת, חופים לצד אפשרויות לטיולים בטבע עוצר נשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully