וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת קיבלה תפוח מהדיילת, שמרה בתיק ונקנסה ב-500 דולר

קריסטל טדלוק טסה לארה"ב עם דלתא איירליינס, כשהדיילת חילקה לה תפוח והיא שמרה אותו בתיקה. עם הנחיתה, התגלה התפוח בביקורת במכס, ומכיוון שאין להכניס פירות מחו"ל למדינה, היא נקנסה במאות דולרים. עכשיו היא תובעת את דלתא בבית המשפט

תפוח תפוחים. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
הנוסעת הכניסה את התפוח לתיק, וזה עלה לה במאות דולרים/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

נוסעת מהעיר קולורדו בארה"ב שטסה בטיסת דלתא איירליינס האמריקנית, טוענת שהיא נקנסה בסכום של 500 דולרים כיוון שלא אכלה תפוח שהוגש לה בטיסה.

לפי סוכנויות הידיעות במדינת דנבר, הנוסעת קריסטל טדלוק טסה חזרה מצרפת לארה"ב, כשדיילת הגישה לה תפוח ללא כל עלות. טדלוק לא היתה רעבה באותו הזמן, והיא עשתה מה שרובנו היו עושים - שמרה את הפרי בתיק שלה.

עם הנחיתה בקולורדו, התיק של הנוסעת התמימה נבחר לשיקוף רנדומאלי על ידי שלטונות המכס בשדה התעופה. בבדיקה, שלף אחד המוכסים את התפוח שהיה עדיין עטוף בשקית פלסטיק של חברת התעופה, ושאל את טדלוק אם החופשה שלה בצרפת היהתה יקרה. טדלוק המבולבלת השיבה שכן, ואילו המוכס ענה ש"היא עומדת להיות הרבה יותר יקרה אחרי שאקנוס אותך ב-500 דולרים".

לפי אחד מכלי התקשורת במדינה, הנוסעת הציעה לאכול את התפוח במקום או פשוט לזרוק אותו, אבל שלטונות המכס סירבו. "אני מבינה את החוק (שאסור להכניס ירקות ופירות מחו"ל למדינה), ושמשרד החקלאות לא רוצה שחרקים ומזיקים מסוימים 'יוכנסו' לארה"ב, אבל שוב - התפוח ניתן לי מדלתא", אמרה טדלוק, והוסיפה שחברת התעופה היתה צריכה להזהיר אותה שאסור להוציא את התפוח מהמטוס. עקב כך, מתכוונת הנוסעת לקורא תיגר על הקנס שקיבלה בבית המשפט.

חברת דלתא איירליינס הגיבה ש"על כל הנוסעים להישמע לחוקי ביקורת הגבולות והמכס כשהם נכנסים לארה"ב, ושיש להצהיר על כל הפירות שמוכנסים לארה"ב בטופס הצהרת המכס שמחולק לנוסעים שמגיעים למדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully