וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטוס כמו כלבים או מלכים? איירבוס מפתחת תאי שינה בבטן המטוס

יצרנית המטוסים האירופית איירבוס, הודיעה בשבוע שעבר שהיא מפתחת ביחד עם חברה צרפתית חלל נוסעים שיוצב בבטן המטוס, בתוך מכולה מיוחדת, שתהיה מיועדת לנוסעים שמעוניינים לישון. "כבר קיבלנו כמה פידבקים חיוביים, אומרים בחברה

צלמים זמניים מורשים

חדשות טובות לנוסעים שמתקשים לישון בטיסות: בעתיד הקרוב תוכלו לישון בנוחות בתא המטען, היכן שמטיסים את הכבודה ובעלי חיים. אמנם לא יהיה משם נוף, אבל יהיה שם שקט ותוכלו לשכב בצורה מאוזנת ובנוחות.

זו לא בדיחה. יצרנית המטוסים האירופית, איירבוס, כינסה בשבוע שעבר מסיבת עיתונאים בגרמניה והודיעה כי היא עובדת על תכנון חלל נוסעים שיוצב בתוך תא המטען של המטוס, בקומה התחתונה, בתוך מכולה מיוחדת שתהיה מיועדת לנוסעים שמעוניינים לישון.

בהודעת החברה נמסר, כי לצורך הפרויקט תחבור איירבוס לחברת "זודיאק איירוספייס" הצרפתית, המייצרת אביזרי-פנים למטוסים, וזו תעצב ותייצר את פנים מכולת הנוסעים שתכיל תאים מעוצבים ודרגשים המיועדים לשינה. באיירבוס מקווים לקבל את כל האישורים המתאימים מרשויות התעופה בתוך שנתיים, ולהתקין את התשתיות לחלל המתוכנן בתוך דגם "איירבוס A330" הפופולארי עבור חברות תעופה המעוניינות בכך.

הדממיה של איירבוס רוצה להכניס מיטות בבטן המטוס. Zodiac Aerospace, מערכת וואלה! NEWS
לישון על מיטה אבל בלי נוף. כך ייראו המיטות בבטן המטוס/מערכת וואלה! NEWS, Zodiac Aerospace

מכולות הנוסעים יהיו ניתנות להחלפה עם מכולות מטען

ג'ף פינר, ראש תוכנית הקבינות והמטענים של איירבוס, אמר כי הרעיון התקבל בחום על ידי חברות תעופה. "גישה זו כלפי תיירות אוויר מסחרית היא שינוי של ממש בכל מה שנוגע לנוחות הנוסעים", מסר. "כבר קיבלנו כמה וכמה פידבקים חיוביים מחברות תעופה על הדגמים הראשוניים שהצגנו בפניהן".

בחברה הוסיפו, כי כי מכולות הנוסעים יהיו ניתנות להחלפה בקלות עם מכולות מטען רגילות, במידה וחברות התעופה ירצו לשנות את ניצול תכולת תא המטען במהלת תהייה על הקרקע או החלפת יעד.

ההודעה של איירבוס מגיעה כחודש לאחר שהרעיון להקצאת אזורי שינה במטוסים הועלה על ידי אלן ג'ויס, מנכ"ל חברת התעופה הלאומית של אוסטרליה קוואנטס, שאמר כי החברה בוחנת כיצד להפוך טיסות ארוכות במיוחד לנוחות יותר עבור עבור הנוסעים. קוואנטס בוחנת מסלולי טיסה ישירים מאוסטרליה לארה"ב ואירופה, ואלה ידרשו מהנוסעים שהייה של לא פחות מ-17 שעות רצופות במטוס. לדבריו של ג'ויס, החברה עשויה להציג לשוק מטוס במבנה חדש בן ארבע קומות, כאשר חלק מהמטען ישמש לאזור עם מיטות.

עוד באותו נושא

כדאי שתכירו: המושבים שחייבים להימנע מלטוס בהם

לכתבה המלאה
הדממיה של איירבוס רוצה להכניס מיטות בבטן המטוס. Zodiac Aerospace, מערכת וואלה! NEWS
הדגמים הראשוניים של מכולות המיטה כבר הוצגו לחברות תעופה/מערכת וואלה! NEWS, Zodiac Aerospace

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully