וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שרואים מלמעלה פשוט מדהים: נבחר מסלול הנחיתה היפה והמרגש בעולם

12.4.2018 / 9:56

הסקר השנתי של חברת "פרייבטפליי", בדק באיזה שדה תעופה תקבלו את הנחיתה המרהיבה ביותר. מתברר שנמל התעופה דונגאל שבאירלנד מציע את הנוף הכי "וואו" מתוך 112 שדות תעופה שנסקרו. הנה 10 המקומות הראשונים

שדה התעופה דונגאל  באירלנד. צילום מסך אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
הכי יפה מלמעלה. שדה התעופה דונגאל שבאירלנד/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך אינסטגרם

נחיתה של מטוס והמעבר מהאוויר אל הקרקע היא תמיד רגע מרגש, אז על אחת כמה וכמה כאשר היא מתבצעת באחד ממסלולי הנתיחה היפים ביותר בעולם. הסקר השנתי של חברת "פרייבטפליי" בהשתתפות אלפי טסים שנועד לבחון בדיוק את הסוגיה הזו פורסם כעת, והשנה עלה כי נחיתת המטוס היפה והמרגשת ביותר מתקיימת בנמל התעופה דונגאל שבאירלנד.

נמל התעופה דונגאל ממוקם בחלקה הצפוני-מזרחי המרוחק של אירלנד, ומסלול הנחיתה שלו נמצא בקצה-קצהו של האי ובצמוד לקו החוף של האוקיינוס האטלנטי. הוא דורג ראשון מבין 112 מסלולי נחיתה של שדות תעופה ברחבי העולם, תוך שהוא עוקף כמה ממסלולי הנחיתה הפופולאריים ביותר באינסטרגם כמו זה של סנט מארטן שבאיים הקריביים או לונדון סיטי שבניוהאם.

למרות שפועלים בו רק שני קווים - לדבלין ולגלזגו - נמל התעופה של דונגאל הלך וצבר פופולאריות בשנים האחרונות, ומהמקום השביעי שבו דורג בסקר של שנת 2016 הוא זינק למקום השני בשנה שעברה. הנוסעים בו מתארים את מראות הנחיתה כ"הגלויה האירית המושלמת". בסקר השנה השתתפו 8,500 נוסעים, והתוצאות שוקללו עם אלה של פאנל מומחי תיירות וטיולים.

למקום השני הגיע השנה נמל התעופה של בארה, שבאי בארה בסקוטלנד - אחד מהאיים ההברידיים שבמערב המדינה, שגם מסלול הנחיתה שלו נמצא על קו החוף ונשקפים ממנו נופיו הפראיים של האי. למקום השלישי הגיע שדה התעופה של ניס בצרפת, שמסלול הנחיתה שלו נמצא כמעט לגמרי על המים - והנוחתים בו נהנים מנופי הריבריירה הצרפתית ופסגות הרי האלפים המושלגים.

צפו בעשר הנחיתות הכי יפות השנה בעולם

עשרת מסלולי הנחיתה היפים והמרגשים בעולם

1. נמל התעופה דונגאל, אירלנד
2. נמל התעופה בארה, סקוטלנד
3. נמל התעופה ניס, צרפת
4. נמל התעופה קווינסטאון, ניו זילנד
5. נמל התעופה סאבא, הולנד הקריבית
6. נמל התעופה הבינלאומי אורלנדו מלבורן, פלורידה, ארצות הברית
7. נמל התעופה בילי בישוף טורונטו סיטי, קנדה
8. נמל התעופה לונדון סיטי, בריטניה
9. נמל התעופה סנט מארטן, הולנד הקריבית
10. נמל התעופה הבינלאומי של מיאמי, פלורידה, ארצות הברית

דעת קהל: ומה דעתכם על הנוף מעל נתב"ג? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully