וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר שיעזור לכם להרכיב את חופשה הזולה ביותר לבד

27.3.2018 / 17:22

Ollami.com הוא אתר חדש שמציע חיבור ישיר לספקי תוכן ולסוכנויות טיולים מקומיות במדינות אקזוטיות, כך שתוכלו לחסוך זמן ולפי בעלי האתר גם עד 30 אחוזים בעלויות הטיול ב-78 יעדים. כרגע הממשק רק באנגלית אבל ישנה תמיכה בעברית

צעירים נוסעים באוטובוס. ShutterStock
צריכים מדריך או הסעה ביעד שלכם? ייתכן ונמצא פתרון טוב/ShutterStock

אתר חדש "עולמי" (Ollami.com) שמו, מציע חיבור ישיר לספקי תוכן ולסוכנויות טיולים מקומיות במדינות אקזוטיות. באמצעות החיבור, המטייל אמור לחסוך זמן רב וגם, לפי בעלי האתר, עד 30 אחוזים בעלויות הטיול. האתר מציע להזמין שירותי תיירות וחבילות נופש במדינות כמו בסרי לנקה, וייאטנם, קמבודיה, מונגוליה, סין, קניה, אוזביקסטן, מיאנמר, קוריאה הדרומית, טיבט, מדגסקר, מאוריטניה, פנמה, הונדורס, ובסך הכל ב-78 יעדים.

בין שירותי התיירות בחו"ל, תוכלו להזמין מורי דרך, מסעדות, מלונות, נהגים, הפלגות, הוסטלים והעברות, רכבות ושאר שירותים, כחלק מחבילת נופש שתוכלו לתפור בעזרת ספקים מקומיים.

Ollami.com מתיימר לשנות את המצב, שבו מטיילים נדרשים לתכנן את החופשה שלהם על-פי מידע מפה לאוזן, אתרי אינטרנט או פורומים שבהם לא תמיד ישנו מידע מהימן. הגולש ב"עולמי" נשאל ליעד שאליו הוא טס ולאיזה מטרות, ואם עוד לא החליט על יעד ספציפי המערכת מציעה לו הצעות בהתאם להעדפותיו, לזמן שבו הוא פנוי, לאופי הטיול ועוד. מכאן והלאה האתר מציע לו הצעות אישיות, פרט לטיסות: טיולי תרבות ואנתרופולוגיה, טיולי משפחה, טיול לעומקי הטבע וממלכת החיות, טיול אתגרי, טיול ירח דבש, תצפיות ואתרים שחובה לראות. לכל יעד שנבחר סוגים שונים של טיולים וברמות לינה שונות: Economy, Comfort או luxury. חלקם מתמקדים בפעילויות הייחודיות של אותו יעד, כמו ספארי בקניה או טיולי חופים בקוסטה ריקה, וחלקם שמתמקדים בהיבט מסוים של היעד שנבחר, לדוגמה: טיול קולינרי לעומקי המסעדות והמטבחים של בואנוס איירס בארגנטינה.

חופשה עירונית טאבלט. ShutterStock
כל שירותי התיירות בחבילת הנופש שלכם באתר אחד/ShutterStock

אחריות מלאה ברמת המוצר והתשלום

חלק מהטיולים נגישים לאנשים עם מוגבלות, חלקם מודרכים ומסודרים מראש וחלקם עצמאיים, ומה שנדרש מהמטייל הוא להגיע לנקודת איסוף שבה מחכה לו רכב שכור, סט מפות, GPS ציוד לבחירתו והמלצות נוספות. החבילות הן מודולריות ומותאמות לצרכים של כל מטייל בנפרד.

Ollami.com מבטיחה למטייל אחריות מלאה ברמת המוצר והתשלום, ומבטיחה טיולים איכותיים באמצעות קשר עם ספקים שנבחרו בקפידה למאגר. כרגע במאגר נמצאים 550 ספקים ביותר מ-78 יעדים אליהם ניתן לטייל, ועוד 300 ספקים נוספים נמצאים בתהליכי בדיקה לקראת התווספות למעגל הספקים.

תיירים שכבר חוו את הטיולים השונים מוסיפים את חוות הדעת שלהם על הטיול ועל הספק שהפעיל אותו, ומאפשרים למטייל לשקלל את כל המשתנים האפשריים לבחירת הטיול שמתאים לו, בתקציב הנכון.

האתר מופיע כעת בשפה האנגלית אך מנהליו מבטיחים שעד סוף 2018 יתווספו לממשק עוד 6 שפות, ביניהן גם עברית ורוסית. בינתיים, הקהל הישראלי הוא הקהל היחידי שמקבל מוקד מידע טלפוני זמין בעברית, ללא תשלום.

Ollami היא יוזמה של ערן בורוכוב, יזם תיירות סדרתי שהביא לארץ את בשורת הרפטינג בשנות ה-80 עם פתיחת רפטינג נהר הירדן ומאוחר יותר הביא את הישראלים אל הרפטינג בטורקיה עם חברת MEDRAFT שהתרחבה אל יעדים נוספים ברחבי אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully