וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוגי, המשפחתי והיוקרתי: 3 מלונות בצפון ב-3 תקציבים

כידוע לילה במלונות ארצנו הוא לא דבר זול, אבל אם כבר הולכים על זה כדאי להתאים לכם בדיוק את הסגנון, הרמה והתוכן שיש בכל מלון ומלון. הנה 3 מלונות בצפון שיתאימו למשפחות, לזוגות ולאלה שבאמת רוצים פינוק מסוג אחר

המלון הסקוטי בטבריה. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
בנייה עות'מאנית של המאה ה-19. המלון הסקוטי, טבריה/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין

לא חסרים מלונות ואתרי הארחה ולינה בצפון, ותוכלו למצוא רבים וטובים בכל תקציב ולכל מטרה. אנחנו בחרנו שלושה מלונות ברמה שונה שמציעים חוויה אחרת שמתאימה לכל קהל יעד שיגיע אליהם. נתחיל.

המשפחתי: מלון מטיילים, קיבוץ מלכיה

לרשת מלונות מטיילים חמישה "סניפים" בצפון הארץ, כשהמוכר והפופולרי שבהם הוא הוילג' שבקיבוץ שדה נחמיה, קרוב לנהר הירדן. אבל דווקא הסניף של קיבוץ מלכיה הוא המפתיע, ולטובה. ראשית, הקיבוץ ששוכן כמעט על הגבול, לא רחוק מלבנון, נמצא בגובה 700 מטרים לערך, כך שמובטח אוויר טוב בימים החמים שנכונים לנו.

החדרים (22 חדרי סטודיו ו-10 דירות נופש, מתוכן שתי דירות נופש גדולות) הם בעצם חדרי אירוח ישנים של הקיבוץ ששופצו והפכו ליופי של חדרי לינה משפחתיים, עם מטבחון קטן ומקררון, ובחדר שינה עצמו יש מיטה זוגית, שולחן ואפילו טלוויזיה רב-ערוצית למי שחייב. מחוץ לחדר, מדשאות, עמדת גריל, כסאות ושולחנות, נדנדה חביבה וכל מה שצריכה משפחה להעביר יום כיף באווירה קיבוצית.

בבוקר מוזמנים האורחים לחדר האוכל הקטן והיפה, שיש בו בדיוק מה שצריך לארוחת בוקר: לא שפע מטורף של רשת מלונות באילת, ולא פרוסת לחם וריבה של אכסניית נוער, אלא ג'חנון (בשבת), חמישה סלטים, לחמניות, טחינה, כמה גבינות, מיץ תפוזים דלוח ומוכר, דגנים - בקיצור ארוחת בוקר מצוינת ומדויקת.

בקיבוץ עצמו יש לא מעט מה לראות. באזור מלכיה היו קרבות קשים וחשובים בין מאי לאוקטובר 1948. בקיבוץ, שכדאי לטייל בו, ישנה אנדרטה המספרת את סיפורם של הקרבות וממנה יוצא שביל קצר למצפה מלכיה המרהיב, שממנו נפרס נופו של הנהדר של הצ'ופצ'יק של המדינה, כולל הגולן, החרמון והשלוגיות שנשארו עליו וכל לבנון. משפחות ימצאו את המלון הקטן במלכיה כפתרון מצוין לסופ"ש משפחתי לא יקר, שמעניק תרומה הולמת למחיר הלא ממש יקר.

מחירים: לילה לזוג+2 בסטודיו באמצע השבוע עם ארוחת בוקר - 717 שקלים. בסוף שבוע (מינימום שני לילות) - 1,442שקלים. לדירה תוסיפו קצת יותר ממאה שקל ללילה.
טלפון: 04-6883040.
אתר אינטרנט: https://www.travelhotels.co.il/

מלון מטיילים בקיבוץ מלכיה. אתר מלון מטיילים, מערכת וואלה! NEWS
עושה את העבודה למשפחה שבאה לטייל. חדר סטודיו במלון מטיילים, מלכיה/מערכת וואלה! NEWS, אתר מלון מטיילים
המלון מטיילים קיבוץ מלכיה בופה. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
בדיוק מה שצריך לארוחת בוקר. חדר האוכל במלון מטיילים במלכיה/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין

הזוגי: מלון פסטורל, כפר בלום

בתוך קיבוץ כפר בלום שבעמק החולה שוכן מלון פסטורל, שמוקף מדשאות ונוף הררי של הגולן מחד, והרי נפתלי מאידך. המיקום של המלון הוא אידיאלי ליציאה לטיולים ואטרקציות בצפון, אבל לא חייבים לזוז אם תרצו לקבל את התוכן שלכם בתוך המלון, ובעיקר המבוגרים שביניכם.

זו השנה ה-16 שבה מציגים במלון את "פסטורליה בצלילים ובמילים" - כמה סופי שבוע שמתחילים בחורף וזולגים אל האביב - שמציעים את מיטב ההרצאות, ההופעות, הסופרים, המוזיקאים ואנשי עניין שיעשו לכם את החופשה בצפון לאיכותית יותר. ב"פסטורליה בצלילים" תמצאו הרכבים שלא מופעים ביומיום, אבל השילוב ביניהם מרענן את האוזן והלב. מדואט ספרותי-לירי של ערן צור ואתגר קרת, דרך הופעה של ברי סחרוף המארח את המוזיקאים איתמר דוארי ועומרי מור ועד סופ"ש ג'אז עם אלון אולארצ'יק ולהקת הפלטינה - צפויים לכם שני לילות מפתיעים (חמישי-שבת), אחרי שתחרשו את הצפון היפה בעונה זו.

חדרי המלון מגוונים: מחדרי דלקס, דרך סוויטות ועד בוטיק וסופריור - כולם מאובזרים בריהוט מודרני ובעיקר עם יציאה קרקעית למדשאה הסמוכה - אבל חדרי הבוטיק הם בהחלט המפנקים כשכל חדר קרוי על-שם זמרת בינלאומית גדולה, כמו סלין דיון ואום כולת'ום.

הספא הנהדר של פסטורל מעניק מבחר טיפולים, אבל גם חמאם טורקי וסאונה פינית ואמבט רפלקסולוגיה לכפות הרגליים בעלות של 40 שקלים לאורחי המלון, וללא תשלום למזמיני טיפול (50 דקות החל מ-300 שקלים). אבל אחד הדברים שהכי מפנקים במלון הוא דווקא חדר האוכל. אין ספק שהשף החדש יחסית של פסטורל, אוהד איבגי, עשה שינוי נהדר בתפריט המגוון, שבו כל אחד ימצא את שערב לחיכו, ובעיקר הרבה פטריות שמשולבות במנות.

מחירים: סופ"ש זוגי במסגרת "פסטורליה בצלילים" כולל שני לילות ע"ב חצי פנסיון בחדר בוטיק - 4,320 שקלים. לילה זוגי רגיל עם ארוחת בוקר באמצע השבוע - החל מ-1,026 שקלים. סופ"ש זוגי (מינימום שני לילות) עם ארוחת בוקר - 2,322 שקלים.
טלפון: 04-6836611.
אתר אינטרנט: https://www.kfarblum-hotel.co.il/

עוד באותו נושא

לשדרג בלי לשלם: 5 טריקים מנצחים לחופשה יוקרתית במלון

לכתבה המלאה
מלון פסטורל בכפר בלום. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
הכל כאן בגדול, מהחדרים, דרך האוכל ועד המדשאות. מלון פסטורל בכפר בלום/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין
בופה חדר אוכל מלון פסטורל בכפר בלום. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
שפע נהדר של צבע וטעם. הבופה במלון פסטורל/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין

היוקרתי: המלון הסקוטי, טבריה

כמה מנחם זה שאפשר להגיע לטבריה, "הרביירה" שהיתה יכולה להיות לישראל והפכה לעיר דתית שסגורה בסופ"שים, ולמצוא את עצמך באירופה. כן, אירופה - זו בדיוק התחושה שמרגישים שנכנסים למלון הסקוטי המיוחד, שאומנם נפתח בטבריה ב-2004 אבל יש לו עבר שמתחיל ב-1894 ועליו תוכלו ללמוד בסיור שמתקיים במלון ומוצע לאורחים.

היה זה ד"ר דיוויד ואט טורנס, רופא ומיסיונר סקוטי, שהגיע ארצה בשליחות הכנסייה הסקוטית כדי לטפל בתושבי האזור החולים במלריה ושאר צרות, ולמרות התנגדותם של היהודים לפועלו, הפך עם השנים ליקיר העיר עקב המזור והיחס השיוויוני שהביא עמו. המלון עצמו ממוקם בבית החולים הסקוטי לשעבר שסמוך לכנרת והעיר העתיקה, ופעל עד 1959. לימים, הפך לבית הארחה ומשם הדרך למלון בוטיק היתה קצרה.

החדרים מעוצבים ומאובזרים בכל טוב, מבקבוקון של וויסקי (סקוטי, כמובן) על השידה, דרך מוצרי טיפוח של הספא המקומי שניתנים בערכת מתנה ועד מיטת אפיריון בחדרי הענתיק שבנויים מקירות הבזלת - האבן המקומית. מסעדת "טורנס" במלון, ושלא תעזו לומר "חדר אוכל", היא המקום שבו השף החדש במקום, אורן קיסרי, יאביס אתכם במגוון סלטים, תבשילים ובשרים ואפילו שרימפסים בארוחת הבוקר. ספא "לייק וויו" (Lakeview) הוא המקום להירגע בו עם טיפול טוב ולא זול. אם עדיין לא נרגעתם, אתם יכולים לטייל בגנים היפים שמעטרים את סביבת החדרים, שנמצאים בבתי ליוואן מקושתים כיאה למאה ה-19, ובמיוחד בביתו הישן של ד"ר טורנס.

לאחרונה נחנך במלון אגף סוויטות מחודש, למרות שגם בחדר הכי פשוט, לכאורה, תחושו שהמלון הסקוטי הוא משהו אחר לגמרי. ובעיקר - גם אם טבריה סגורה בסופ"ש, והיא אכן סגורה, לא ממש תרגישו שבא לכם לצאת מהמלון. ילדים מתקבלים במלון, אבל מומלץ לבוא בלעדיהם. פרגנו לעצמכם.

מחירים: לילה לזוג באמצע שבוע עם ארוחת בוקר - 1,250 שקלים, שני לילות בסופ"ש לזוג ע"ב חצי פנסיון - 3,920 שקלים.
טלפון: 04-6710701.
אתר אינטרנט: http://www.scotshotels.co.il/

המלון הסקוטי בטבריה. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
כמו לטייל בגנים באירופה. חצר במלון הסקוטי, טבריה/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין
המלון הסקוטי בטבריה. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
ביתו של ד"ר טורנס, שהפך לחדרי המלון עתיקים ומרהיבים/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully