וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

168 חדרים ובריכה: מלון NYX ירושלים יפתח בשנת 2021

18.3.2018 / 9:51

ירושלים "מצטיידת" במלון נוסף שייפתח ב-2021, והפעם מלון NYX, מותג הלייף סטייל של רשת פתאל, שבו יהיו 168 חדרים, מתוכם 12 סוויטות. עוד ייבנו: שטחי מסחר ובר על הגג, מסעדה ובריכת שחייה

מלון NYX של פתאל בירושלים. יח"צ דני לוי, מערכת וואלה! NEWS
המלון הרביעי של פתאל בעיר. NYX ירושלים/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ דני לוי

מלון נוסף עתיד להיבנות בירושלים, הפעם של רשת פתאל, שתקים בעיר הבירה את המלון הרביעי שלה - NYX. המלון החדש צפוי להיפתח בשנת 2021 בלב שוק מחנה יהודה, כחלק ממתחם 'עץ החיים' המשתרע על פני 8.5 דונם המשלב מגורים, מלונאות, מסחר, תרבות וחצרות פנימיות.

במלון צפויים להיות 168 חדרים, מתוכם 12 סוויטות, שיהיו בשני מבנים שונים: מבנה מרכזי ובו 144 חדרים, שטחי מסחר ובר על הגג, ומבנה נוסף, שהינו מבנה לשימור, בו יהיו 24 חדרים ושטחי ציבור- לובי, בר, מסעדה ומרפסת חיצונית. בנוסף יהיה במלון חניון תת קרקעי, חדר כושר ובריכת שחייה.

המלון תוכנן על ידי האדריכל בעל השם העולמי Ian Bader(איאן ביידר) ממשרד אדריכלים אמריקאי "פיי קוב פריד ושות'" שתכנן את מוזיאון הלובר בפריז, בשיתוף עם משרד האדריכלים "ברעלי- לויצקי- כסיף" ומשרד האדריכלים "פייגין".

מלון NYX של פתאל בירושלים. יח"צ דני לוי, מערכת וואלה! NEWS
168 חדרים, מתוכם 12 סוויטות. NYX ירושלים/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ דני לוי
מלון NYX של פתאל בירושלים. יח"צ דני לוי, מערכת וואלה! NEWS
מיקום המלון באזור שוק מחנה יהודה/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ דני לוי

מיקום המלון, בלב שוק מחנה יהודה הססגוני, יאפשר את החיבור בין האווירה הירושלמית האותנטית לבין החדשנות והמודרניות שתאפיין את מתקני המלון. בנוסף ל-NYX העתידי, יש לרשת שלושה מלונות בירושלים: לאונרדו פלאזה, לאונרדו, ולאונרדו בוטיק ירושלים שנפתח במאי 2017. את המלון תשכור רשת פתאל מחברת JTLV. תקופת ההסכם למשך 24 שנים + 11 חודשים.

עמיר בירם, מייסד ומנכ"ל קרן JTLV - "אנו גאים להקים מלון ראשון מסוגו בשוק מחנה יהודה ושמחים על שיתוף הפעולה עם רשת פתאל בכלל ומותג NYX בפרט שמתאים מאוד לאופי המקום".

אסף פתאל, מנהל עסקי הרשת ופתיחת מלונות חדשים, מסר: "ירושלים נמצאת בתקופת שגשוג ופריחה תיירותית ואנו שמחים לקחת חלק בהתפתחות זו. מותג NYX, מותג הלייף סטייל של הרשת, טומן בחובו חוויה אחרת, צעירה ומגניבה, ואנו מצפים שיהיה גורם משיכה לקהל עיר הבירה ואף לקהלים חדשים שטרם מצאו את המקום לנפוש בו מתוך מגוון בתי המלון הקיימים היום בעיר. מיקום המלון בשוק מחנה יהודה יהיה גם הוא פקטור משמעותי למשיכת קהל ססגוני ומגוון שרוצה ליהנות מחוויה ירושלמית אותנטית בשלמותה- העבר והעתיד, הישן והחדש, והכל במרחק נגיעה".

המותג NYX קיים גם באירופה בפראג ומילאנו, ובסוף חודש מרץ ייפתח מלון נוסף של המותג במדריד ובהמשך השנה במינכן. מלונות נוספים של המותג באירופה צפויים להיפתח במהלך 2019. בישראל המותג פועל בעיר תל אביב, כשבמהלך שנת 2018 צפוי להיפתח NYX הרצליה. מלונות NYX ממוקמים בלוקיישנים אסטרטגיים ומציעים קרבה לנמלי תעופה, למרכזי הערים השוקקים או לפרברים השלווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully