וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוויצרים באים: חברת התעופה אדלוויס תחל לטוס מציריך לאילת

15.3.2018 / 11:00

חברת התעופה אדלוויס (מקבוצת לופטהנזה) תחל לטוס מציריך לאילת אחת לשבוע ממסוף אוקטובר הקרוב. החברה טסה ל-68 יעדים ב-33 מדינות בעולם

מטוס של חברת התעופה אדלווייס. יח"צ משרד התיירות, מערכת וואלה! NEWS
טסה ל-68 יעדים בעולם. מטוס של אדלווייס/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ משרד התיירות

חברת התעופה אדלוויס (Edelweiss, מקבוצת לופטהנזה) תטוס מציריך לאילת החל מה-28 באוקטובר השנה.

טיסת אדלווייס לנמל התעופה עובדה, תתבצע באופן קבוע בימי ראשון. בהודעת החברה היום (ה'), נכתב כי ניתן להזמין כבר עכשיו את הטיסות מציריך לאילת באתר החברה ובערוצי מכירות נוספים. ניתן לשלב טיסת המשך לתל אביב באמצעות SWISS. עם זאת, למרות שיש תאריכים טיסות באתר החברה, טרם ניתן לבצע השלמה של תהליך ההזמנה.

הקו החדש הוא תולדה של שיתוף פעולה בין משרד התיירות ובכירי החברה, ובשבוע שעבר נפגשו הצדדים ביריד התיירות ITB שנערך בברלין כדי לסגור פרטים אחרונים לקראת פתיחת הקו וקבלת מענק תמרוץ ממשרד התיירות בהתאם לנוהל תמרוץ טיסות לאילת, העומד על 750 אלף שקלים. מעבר לתמריץ זה, משלם משרד התיירות לחברות התעופה שנוחתות באילת 45 אירו עבור כל נוסע שהן מביאות, ו-15 אירו נוספים משולמים להן על ידי התאחדות המלונות באילת.

בהודעה שפירסמה החברה נכתב כי "העיר הדרומית ביותר בישראל, אילת, מציעה מגוון אפשרויות נופש ואטרקציות ייחודיות. המים הצלולים של הים האדום והעולם התת-ימי הצבעוני והעשיר, הופכים את האזור לאידיאלי לחובבי ים ולצוללנים. נוסף לחופים מרהיבים, הנופשים זוכים ליהנות גם ממתחמי אטרקציות וספורט ימי בעיר".

כמו כן, נכתב בהודעת החברה כי בזכות מיקומה הגיאוגרפי של אילת, היא מהווה גם נקודת מוצא אידיאלית להמשך טיולים באזור המדברי הסובב אותה.

שדה תעופה קלוטן ציריך. ShutterStock
שדה התעופה קלוטן שבציריך/ShutterStock

מתחילת החורף: 130 אלף תיירים נגיעו לאילת

מתחילת עונת החורף הנוכחית, בעקבות התמריצים, נחתו בשדה התעופה בעובדה עד כה כ-130 אלף תיירים שהכניסו למשק כ-600 מיליון שקלים. כחלק ממאמצי השיווק, משרד התיירות משקיע באיכות התשתיות התיירותיות ובתחזוקת הטיילת בעיר.

לחברת הבת של לופטהנזה ישנו צי של 10 מטוסים של היצרנית איירבאס: שניים מדגם A340-313 שניים מדגם,A330-300 ושישה מדגם A320 לטווחים קצרים ובינוניים, והיא מפעילה טיסות ל-68 יעדים ב-33 מדינות. בכל שנה טסים עם החברה 1.8 מיליון נוסעים.

שר התיירות, יריב לוין, אמר: "לראשונה מזה שנים, יהיה קו ישיר משוויץ לאילת. זוהי הבעת אמון גדולה במוצר התיירותי הישראלי והוכחה נוספת לכך, שנוהל אילת אותו יזמנו, לעידוד התיירות לעיר, מניב תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully