וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יכולים לחכות: הצצה ראשונה ל"פארק מלחמת הכוכבים" של דיסני

14.3.2018 / 8:55

הפארק המרהיב שצפוי להיפתח כחלק מדיסינלנד ב-2019 צפוי להיות מוקד עלייה לרגל של מעריצי "מלחמת הכוכבים" ויכלול סממנים של כל עשרת סרטי הטרילוגיה בנוסף, ייפתח עוד פארק דומה בפלורידה

DIsnyland

בשנה שעברה נחשפה תמונה ראשונה של איך פארק מלחמת הכוכבים בדיסנילנד עשוי להיראות. השבוע, בדיסני חשפו סרטון מהפנט של מה שנבנה כבר בפארק שמוקם בקליפורניה וצפוי להיפתח רשמית ב-2019. למרות שהפארק כרגע מלא בפיגומים ומנופים שעובדים במלוא המרץ, אפשר כבר לראות שהפארק הזה צפוי להיות ממש עצום ומרהיב ולפי הווידאו באמת שאי אפשר כבר לחכות.

פארק מלחמת הכוכבים בדיסנילנד. אתר רשמי
פשוט מרהיב. פארק מלחמת הכוכבים/אתר רשמי

התפאורה של הפארק החדש לא תהיה דומה לשום דבר שמעריצי "מלחמת הכוכבים" ראו בעבר, כאשר בדיסנילנד אישרו שהפארק הזה יחשוף לראשונה את הפלנטה החדשה "באטו" שממוקמת לפי הסרטים בטבעת החיצונית של הגלקסיה. כאשר הוא ייפתח, הפארק הזה צפוי לספק למעריצי מלחמת הכוכבים סממנים שמתייחסים לכל עשרת סרטי הטרילוגיה. בדיסנילנד כבר פרסמו פרטים שחשפו שהפארק יהיה מלא באטרקציות לכל הגילאים, כאשר האורחים יוכלו בין היתר לשלוט ב"מילניום פאלקון", ספינת החלל של האן סולו, ולברוח מחיילי הסער.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מלחמת הכוכבים פארק. דיסני,
נראה ממש טוב/דיסני

גרסה נוספת של הפארק צפוייה להפתח מאוחר יותר בדיסניוורלד בפלורידה גם היא עם מלון משלה. שני הפארקים האלו צפויים לעלות בהערכה גסה לא פחות ממיליארד דולר, סיכון לא קטן מצד דיסני שמאמינים שהם יהיו גם באנקר והצלחה גדולה. אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully