וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הודו: טיסות ישירות ב-640 דולר עד אוקטובר

12.3.2018 / 10:29

חברת התעופה ההודית תחל לטוס לדלהי כבר החודש והורידה מחירים, כך שניתן להזמין היום טיסות הלוך ושוב בפחות מ-650 דולר, כולל לקיץ וחגי תשרי. מה תעשה אל על ועם מי באמת הכי זול לטוס? בדקנו את כל האפשרויות

עריכת וידאו:ניר חן

הטיסות של חברת התעופה ההודית, אייר אינדיה, מדלהי לתל אביב הן כבר עובדה מעשית, והשיח בשבועות האחרונים על נתיב הטיסה, שיעבור מעל ערב הסעודית וייקצר משמעותית את זמן הטיסה בשעתיים ו-10 דקות לכדי שבע שעות בלבד, מה שהופך את היעד לאטרקטיבי ביותר.

יו"ר אייר אינדיה, פראדיפ קהרולה (Pradeep Kharola), התבטא אתמול (א') בנושא הטיסות לישראל: "התגובות הראשונות לטיסות שלנו לתל אביב, היו טובות. העניין שנוצר בקרב המטיילים מעודד". לדבריו, העניין מגיע ממטיילים במדינות ממזרח להודו, כמו אוסטרליה.

בשנים האחרונות, אל על היא החברה היחידה שטסה להודו מישראל, ופעילותה של אייר אינדיה החל מה-22 במרץ (3 טיסות בשבוע), תנגוס ודאי בעוגת הטיסות של החברה הישראלית ליעד זה. עם זאת, יש לציין כי אל על טסה לעיר מומביי, בעוד אייר אינדיה תטוס לבירת הודו, ניו דלהי. לאחרונה ביקשה אל על מיאט"א - ארגון חברות התעופה הבינלאומי - וגם מגורמים בממשלה, לעזור בקידום קבלת אישור דומה לזה שקיבלה אייר אינדיה לטוס מעל ערב הסעודית, אולם טרם ניתנה תשובה בנושא.

בתוך כך, בדקנו היום (ב') את מחירי הטיסות באתר של אייר אינדיה להודו, ומצאנו טיסות זולות מאוד לחודשים רבים ואפילו עד לאוקטובר, כולל ליולי ואוגוסט הנחשבים אטרקטיביים יותר עבורנו. כך למשל, כמעט כל מחירי הטיסות במחלקת תיירים להודו וחזרה תומחרו במחיר אחיד של 641 דולרים.

מטוס מפת הודו אייר אינדיה. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
הקו למזרח נפתח שוב, הפעם להודו/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

מהודו ועד גרוש

עוד מצאנו, שאלו שיזמינו טיסות מדלהי לתל אביב וחזרה, יזכו למחיר אחיד גם כן של 35,065 רופיות הודיות, שהם 536 דולרים בלבד - כלומר כ-100 דולרים פחות מאשר אלו שמזמינים מישראל.

לעומת זאת, בדקנו דרכים נוספות להגיע להודו, ביניהן של אל על שטסה, כאמור, ישירות למומביי, ומחיר הטיסה הנמוך ביותר שמצאנו באתר החברה היום עומד על 740 דולרים, כשרוב המחירים עומדים על 800 דולרים.

מחירים זולים יותר תוכלו למצוא בחברות תעופה שעושות עצירה אחת בשדה התעופה המקומי שלהן, למשל: אירופלוט הרוסית, שמציעה טיסת הלוך-חזור לניו דלהי ב-639 דולרים, כשזמן הטיסה כולל עצירה במוסקבה יהיה קצת יותר מ-12 שעות, ואילו אתיופיאן איירליינס מציעה טיסה למומביי ב-694 דולרים עם עצירה באדיס אבבה, ובסך הכל יותר מ-10שעות של טיסה.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון לפני שמזמינים טיסה להודו, הוא סוג המטוס שיילווה אתכם במשך טיסה לא קצרה. באל על יטיסו אתכם מטוסי הבואינג 767, הנחשבים למיושנים יותר. באייר אינדיה ובאתיופיאן יטיסו אתכם במטוסי בואינג 787 החדשים (ה"דרימליינר), וייתכן ואל על תיאלץ להפעיל גם היא את אחד מארבעת מטוסי ה-787 שברשותה, כשעוד 12 נוספים שהוזמנו צריכים להגיע.

כך או כך, נראה שהתחרות על הקו להודו עושה טוב לנוסעים, ועם הוזלת המחירים האחרונה, ייתכן שגם אל על ושאר חברות שאומנם לא טסות ישירות להודו, ייאלצו ל"יישר קו" ולהיטיב עמנו, ציבור הנוסעים, ועם המחירים. מבטיחים לעדכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully