וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות נתב"ג: חבילות נופש לחו"ל גם משדה דב

4.3.2018 / 11:23

חברת הנסיעות איסתא, בשיתוף פעולה עם חברת התעופה עיט, תשווק לראשונה בישראל טיסות וחבילות לעיר הנופש פאפוס שבקפריסין למשך הקיץ הקרוב. כמה יעלה?

צילום: יונתן שם טוב עריכה: מאיה בן ניסן

בווידאו: חופשה חורפית בקפריסין

חברת הנסיעות "איסתא" חתמה על הסכם שיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל עם חברת התעופה 'עיט' להפעלת טיסות וחבילות נופש באופן ישיר מנמל התעופה שדה דב לעיר פאפוס שבקפריסין.

במקביל לפעילות זו ייצאו גם טיסות מנמל התעופה חיפה וכמובן מנמל התעופה בן גוריון. המטוסים בטיסות הללו יהיה מטוסי אמברייר (בעלי 50 מושבים) ומשך הטיסה יהיה כ- 40 דקות.

המהלך הוא חלק מפרויקט, שבו רכשה רכשה איסתא יחד עם רשת מלונות "פתאל" שלושה בתי מלון בפאפוס. בימים אלו נערכים במלונות לשיפוץ לקראת העונה הקרובה.

כעת יוכלו ישראלים מגוש דן לטוס ישירות מהעיר תל אביב גם למלונות אלו בקפריסין. חבילת נופש בחודשי הקיץ לפאפוס הכוללת טיסה, העברות למלון ולינה במלון בדרגת אירוח של 4 כוכבים (מלון לאורה ביץ) למשך 3 לילות, תעלה החל מ- 569 דולרים לאדם בחדר זוגי על בסיס הכול כלול.

רונן קרסו, סמנכ''ל השיווק של איסתא, מסר: "אנו מביאים בשורה לתושבי תל אביב וגוש דן - מדובר על שדרוג משמעותי בזמן שהצרכן חוסך עד שהוא מגיע לחדר המלון ומתחיל את החופשה. בשנה שעברה פתחנו לראשונה את שדה התעופה בחיפה לפעילות וראינו את שביעות הרצון של הלקוחות ולכן החלטנו להרחיב את האפשרויות ולהקל על הלקוחות.

"נסיעה לחו''ל מנתב"ג עלולה להיות מאוד מסורבלת. משך הטיסות ליעדים אלו הוא מאוד קצר, אולם ההגעה לנתב"ג, ביקורת הדרכונים, החניה וכד' לוקחים זמן רב ולקוחות מגיעים בקיץ שעתיים וחצי לפני הטיסה שאורכת בסך הכול 40 דקות. השנה, לראשונה ניתן יהיה לחסוך זמן רב וגם תושבי גוש דן יוכלו להגיע מעט מיותר משעה לפני הטיסה לשדה דב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully