וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Airbnb מכוונת לשמיים: רוצה להקים חברת תעופה

28.2.2018 / 6:20

אחרי המהפכה שחוללה בתחום השכרת בתים לטווח קצר, יש סיכוי שבקרוב תיכנס Airbnb לתחום התעופה ותספק פתרון יצירתי להפליא, לפי מייסד החברה. מטוסים על-קוליים מהירים? טיסות זולות במיוחד? מותרות שטרם נראו? שווה לחכות

צילום מסך

בווידאו: משרדי Airbnb בסן פרנסיסקו. שם יהיה גם ה-Hub שלה?

מיזם Airbnb, שהולך ומתרחב מעבר להשכרת יחידות מגורים לטווח קצר, נכנס יותר ויותר אל עולם התיירות והטיולים. לאחרונה הודיעה החברה כי תיכנס גם לתחום המלונאות, ואולם בימים האחרונים דווח במגזין התיירות Travel and Leisure כי בריאן צ'סקי, אחד ממייסדי המיזם, חשף כי בכוונתו להשיק חברת תעופה חדשה.

"אנו שוקלים ברצינות רבה רעיונות שונים בתחום התעופה, ואנו מקדישים זמן רב לבחינתם של קונספטים שונים", אמר השבוע צ'סקי לכתבים. "עם זאת, אנו רוצים להיות בטוחים שאכן נוכל ליצור עסק שיספק חוויית תיור מקצה לקצה".

צ'סקי ערך השוואה בין שאיפותיה של Airbnb לבין אלו של ענקית המסחר האלקטרוני אמזון. "בדומה להפיכתה של חברה זו לעסק שמספק את כל פתרונות המסחר תחת קורת גג אחת, כך אני מעוניין שאנו נהפוך לספקים של פתרון כולל בכל נושא התיירות".

מקורות שונים טוענים כי ב-Airbnb שוקלים להיכנס לתחום התעופה מזה כשנה. למעשה, לפני מעט יותר משנה, הפיצה החברה רמז שהיא עובדת על פיתוח מערכת להזמנת טיסות, אך עד כה, תוכנית זו עדיין לא נשאה פרי. כעת, כאמור, צ'סקי מסתער על כל הקופה, ופועל להשיק פרויקט תעופה כולל.

בריאן צ'סקי מייסד AIRBNB. ויקיפדיה, מערכת וואלה! NEWS
בקרוב גם חברת תעופה? בריאן צ'סקי מייסד Airbnb/מערכת וואלה! NEWS, ויקיפדיה

הציוץ על "חווית הטיסה המושלמת"

באפריל האחרון, צייץ צ'סקי בחשבון הטוויטר שלו וביקש מעוקביו להשיב על השאלה כיצד הם רואים בעיני רוחם את "חוויית הטיסה המושלמת". כאשר זרמו התגובות, ניכר היה כי צ'סקי מתמקד יותר בסוגיות כגון מהירות טיסה גבוהה יותר (אולי אף על-קולית), זולה יותר (מטוסים המונעים באמצעות מנועים חשמליים?) וגם שפע של מותרות.

עם זאת, כדאי כמובן לזכור כי תכנון ובניית מטוס נוסעים מסוג חדש אורכת שנים רבות, ולעתים אף עשורים. לכן, אל האובססיה של צ'סקי ליצירת מוצר חדש לחלוטין, צריכה להתלוות גם התפתחות טכנולוגית של ממש.

  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully