וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TripAdvisor בחר במלון באילת לטוב ביותר במזה"ת ל-2018

23.1.2018 / 10:30

אתר התיירות העולמי פירסם את בחירת הגולשים שלו בתחום המלונות לשנה הקרובה, ומלון הרודס ויטאליס באילת נבחר לטוב ביותר באזור. ואיזה מלון נבחר לטוב ביותר בעולם?

עריכת וידאו:ניר חן

אתר התיירות TripAdvisor מפרסם בכל תחילת שנה את היעדים הכי אטרקטיביים לשנה הקרובה, כמו גם את המלונות הטובים ביותר בעולם ובכל אזור על פני הגלובוס. השנה בחר האתר במלון הרודס ויטאליס באילת לטוב ביותר במזרח התיכון.

מלון הרודס ויטאליס של רשת פתאל, הוא מלון למבוגרים בלבד ושוכן בסמוך חוף ימה של עיר הקיט הדרומית, לא רחוק מ"אחיו" - מלון הרודס פאלאס. עם זאת, המלון הישראלי לא נכלל בין 25 המלונות הטובים בעולם ל-2018 שדירג האתר. מבין 1,467 הביקורות שקיבל המלון, 93 אחוזים מהן זכו לציון "מצוין".

המלון האילתי אינו המלון הישראלי היחיד מבין 25 המלונות הטובים ביותר במזרח התיכון, וגולשי האתר דירגו עוד חמישה מלונות ישראליים ברשימה המכובדת וכולם, אגב, בתל אביב.

מקום 1 - מלון הרודס ויטאליס באילת
מקום 8 - מלון בוטיק לילי בלום בתל אביב
מקום 10 - מלון שלום אנד רילקס בתל אביב
מקום 11 - מלון קוקו בתל אביב
מקום 20 - מלון סוויטות בסט ווסטרן ריג'נסי בתל אביב
מקום 22 - מלון הבוטיק מרקט האוס בתל אביב

הרודס ויטאליס נמנה עם מלונות יוקרה אחרים במזרח התיכון, ביניהם מלון "רזידנס אנד ספא את וואן אנד אונלי רויאל מיראג'" בדובאי (Residence & Spa at One&Only Royal Mirage Dubai) שדורג במקום השני ומלון "וואן אנד אונלי דה פאלם" בדובאי אף הוא (One&Only The Palm Dubai) במקום השלישי.

הדירוג של TripAdvisor נקבע בכל שנה על ידי מיליוני חוות דעת וביקורת של מטיילים, שנאספות על ידי האתר ומנותחות לפי אלגוריתם מיוחד שיוצר את הדירוגים השונים. לרשימה המלאה של דירוג המלונות.

מלון הרודס ויטאליס באילת. אתר המלון, מערכת וואלה! NEWS
הכי טוב במזה"ת. מלון הרודס ויטאליס באילת/מערכת וואלה! NEWS, אתר המלון

קמבודיה על המפה

בקטגוריית המלון הטוב ביותר בעולם נבחר השנה מלון וירות'ס (Viroth's Hotel) בקמבודיה, הממוקם במרכז העיר, סיאם ריפ באזור שוקק החיים "ואט בו" (Wat Bo). במלון 35 חדרי המעוצבים בגנון שנות ה-50, כשבמתחם המלון גנים ירוקים, בריכה של 20 מטרים, ספא, חדר כושר ומסעדה לצד הבריכה.

המלון הקמבודי קיבל 910 ביקורות בשנה האחרונה, כש-95 אחוזים מהן זכו לדירוג "מצוין", ואף אחת מחמשת האחוזים הנותרים לא דירג אותו מתחת לציון "ממוצע".

עוד נציגות ישראלית, שדורגה אמנם במקום האחרון מבין 25 הדירוגים, אבל עדיין מביאה כבוד, היא למלון הקטן "חצר שולמית" (Shulamit Yard) בראש פינה בקטגוריית B&B (לינה וארוחת בוקר) הטובה בעולם.

בקטגוריית מלונות היוקרה הטובים בעולם השנה, נבחר מלון "בארוס" באיים המלדיביים (Baros Maldives) במקום הראשון, שבו יעלה לכם לילה בינואר החל מ-925 דולרים ללילה בווילת הדלוקס הכי זולה.

עוד באותו נושא

ללא סלולר, סיגריות או ילדים: חופשה אחרת באילת

לכתבה המלאה
מלון וירות'ס בקמבודיה. אתר המלון, מערכת וואלה! NEWS
הכי טוב שיש ב-2018. מלון וירות'ס בקמבודיה/מערכת וואלה! NEWS, אתר המלון
מלון בארוס באיים המלדיביים. אתר המלון, מערכת וואלה! NEWS
רוצים להתפנק? זה המקום. מלון בארוס באיים המלדיביים/מערכת וואלה! NEWS, אתר המלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully