וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחר טייס חיל אוויר: גונן אוסישקין ימונה למנכ"ל אל על החדש

8.1.2018 / 10:06

דירקטוריון אל על החליט למנות את גונן אוסישקין למנכ"ל אל על החדש, לאחר שדוד מימון עוזב את התפקיד לאחר 4 שנים. המנכ"ל החדש, טייס חיל אוויר, עובד 12 שנה בחברה בתפקידים שונים

צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו:ניר חן

בווידאו: אל על מבטלת את מותג הלואו-קוסט שלה UP

אלי דפס, יו"ר מועצת המנהלים של אל על הודיע היום (ב') כי מועצת המנהלים של אל על בחרה בגונן אוסישקין לתפקיד מנכ"ל אל על. גונן יחליף את דוד מימון שיסיים את תפקידו לאחר 13 שנים בחברה, מתוכן ארבע שנים כמנכ"ל.

גונן אוסישקין, טייס חיל אוויר לשעבר, החל עבודתו באל על בשנת 2004, במסגרת תפקידיו הקודמים באל על שימש כטייס בצי 747-400, לאחר מכן כיהן כ-12 שנים בתפקידים ניהוליים שונים, מתוכם 10 שנים בחטיבת מסחר לרבות ראש אגף תכנון מסחרי, רשת הנתיבים לו"ז (שיבוץ המטוסים לטיסות) וניהול הכנסות. תפקידים אותם ביצע בהצלחה רבה.

החל משנת 2014 כיהן כמנהל האסטרטגיה, תכנון וארגון (תוא"ר) באל על וכיום הוא משמש כסמנכ"ל מסחר בחברה. במסגרת תפקידו הוביל יחד עם גורמים נוספים בחברה, את תהליך ההצטיידות הגדול בתולדות החברה של מטוסי הדרימליינר.

גונן בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

גונן אוסישקין מנכ"ל אל על. סיון פרג', מערכת וואלה! NEWS
גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על החדש/מערכת וואלה! NEWS, סיון פרג'

אוסישקין: נצעיד "את אל על אל מול האתגרים הניצבים לפניה"

אוסישקין אמר היום: "אני מודה על הבחירה ועל האמון שמועצת המנהלים נתנה בי. אני בטוח שיחד עם כל עובדי החברה המסורים נמשיך ונצעיד את אל על אל מול האתגרים הניצבים לפניה, למען לקוחות החברה ובעלי המניות שלה.

"ברצוני להודות למנכ"ל היוצא דוד מימון על פעילותו והובלתו לקידומה של חברת אל על בארבע השנים האחרונות. אני משוכנע כי העבודה המשותפת עימו בכל תפקידי באל על השכילה אותי ותסייע לי רבות בתפקיד המאתגר. אני רוצה לאחל לדוד הצלחה בהמשך דרכו".

גונן צפוי להיכנס לתפקידו בשבועות הקרובים לאחר חפיפה מסודרת והערכות לתפקיד עם המנכ"ל דוד מימון.

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully