וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: חופשה בעיר הכי יפה שיש לארצות הברית להציע

18.1.2017 / 11:59

מצד אחד: אתרי תיירות, רחובות מלאים בגרפיטי ושלל מוזיאונים וגלריות לאמנות. מהצד השני: מועדוני לילה, פאבים הומי אדם וחופים שרואים רק בסרטים - מיאמי, העיר שתמיד תמצאו בה תעסוקה

חוף סאות' ביץ', מיאמי. ShutterStock
הזמן הטוב לחופשה הוא בין דצמבר למאי. מיאמי ביץ'/ShutterStock

באוגוסט האחרון צלצלתי בבהלה לחבר קרוב שגר במיאמי, "יש הוריקן מטורף במיאמי, אתה בסדר?", ובאותו רגע הבנתי שהחלום הגדול לטוס למיאמי יאלץ לחכות. למזלי, הוא לא חיכה זמן רב מדי כי מספר חודשים אחר כך כבר כיוונתי לעצמי את המיטה במחלקת הביזנס של חברת התעופה אל על, ששלחה לא מעט כתבים על מנת לסקר את הקו הישיר החדש שלהם למיאמי. חופים מהממים, אנשים יפים, מסיבות מטורפות - כל אלו מחכים לי בעיר הכי יפה שיש לארצות הברית להציע. אז זהו, שהתבדיתי, כלומר חלקית, כי מתברר שלעיר שנחשבת לשער של אמריקה, יש הרבה יותר מה להציע.

כמה חודשים לאחר הסופה הגדולה, ונראה כי העיר השמחה חזרה לחיים מבלי להשאיר זכר לכך, שרק לא מזמן אף אחד לא העז לצאת לרחובות מחשש שיפול עליו עץ או תעוף עליו מכונית. רבים מכם אולי לא יודעים, אבל בתחילת שנות ה-60 הגדילה מיאמי את האוכלוסייה שלה בעקבות נהירת פליטים רבים ממקסיקו, לאחר שנמלטו ממשטרו של פידל קסטרו הישר למיאמי, שם הקימו שכונה משלהם שלימים הפכה לשם "הוואנה הקטנה".

תוכלו למצוא שם את זקני השבט משחקים בפארק Maximo Gomez את המשחק המסורתי שלהם - דומינו, שותים קפה כמו שרק הקובנים יודעים להכין וכמובן, לראות איך מכינים סיגר קובני אמיתי בזמן אמת. בלילה, המקום שוקק חיים ומציע לא מעט ברים עם מוזיקה דרום אמריקאית. כמו כן, תוכלו לבלות במועדון המפורסם של השכונה "Ball and Chain" ששימש גם כאכסנייה סודית של פועלים שחורים. אה כן, ואל תצאו מהשכונה מבלי לטעום את הממתק המפורסם שממולא בריבת גויאבה.

מספר קילומטרים משם, תוכלו לחוות את האמנות המוטלת בספק - הגרפיטי באחת השכונות היותר מפורסמות במיאמי, ווינווד, שמעטרת את קירות הרחובות בשלל ציורי גרפיטי מפוארים ומרהיבים. השכונה, שמאוכלסת בעיקר על ידי מהגרים ממרכז דרום אמריקה, תוכלו למצוא שלל גלריות ומוזיאונים (שהכניסה אליהם חינם), שמציגים עבודות גרפיטי לצד חנויות אופנה, פאבים וגלידריות.

מועדון Ball and Chain במיאמי. אתר המלון, מערכת וואלה! NEWS
מועדון Ball and Chain במיאמי/מערכת וואלה! NEWS, אתר המלון

את הימים הראשונים העברנו במלון "East" הממוקם בדאון טאון בשכונת בריקלי, ושוכן מעל קניון ענק שיכול להכיל בתוכו לפחות שני קניונים ישראליים. העובדה שהמלון נמצא באזור הפחות אטרקטיבי של העיר, לא מונעת מבעלי המלון לדרוש מחיר שלא ממש מתאים לכל כיס. בכל זאת, את השופינג שלכם אתם יכולים לעשות בכפכפים ופיג'מה. ומי יודע, אולי תפגשו את סנופ דוג במעלית, שהתארח גם הוא במלון.

חוף העיר מיאמי, ארצות הברית. ShutterStock
מהחופים היפים והנקיים ביותר. מיאמי/ShutterStock

זהו, עד כאן החלק החינוכי, כי ביום הרביעי החלטתי שלמדתי מספיק על העיר מוקפת היאכטות, ועכשיו הגיע הזמן לקצת כיף אמיתי, כזה שלא יכלול סיורים, הדרכות ושיעורי היסטוריה שסביר להניח לא יגרמו לאף אחד לעלות על טיסה של 12 שעות. עכשיו מתחיל הפאן האמיתי, כזה שכולל הליכה על חופיה המדהימים של העיר שרק התאוששה מההוריקן המדובר. נראה שחופיה של מיאמי יכולים בקלות לזכות בקלות בתואר החופים היפים, שלא לומר, הנקיים ביותר. אם אתם ממש רוצים להשתובב - אתם מוזמנים גם ללכת לחוף הנודיסטים, ואל דאגה, גם פה הכל מסודר, שחס וחלילה לא תטעו, כך תוכלו למצוא אזור של סטרייטים, אזור של בי-סקסואליים וכמובן, אזור של הקהילה הגאה.

מול אחד החופים היותר יפים שוכן ביתו של מעצב האופנה הבינלאומי, גי'אני ורסאצ'ה, שנחשב לאחד ממעצבי האופנה הטובים שידעה תעשיית האופנה. סיפורו של ורסאצ'ה למי שלא מכיר עלה לכותרות בעיקר בעקבות העובדה כי ג'יאני נרצח בפתח ביתו לאחר שאנדרו קונאנן, בחור איתו היה במערכת יחסים, החליט לנקום בו וירה בו. הבית המפואר, "וילה קזוארינה", שמעוצב כולו בסגנון מרוקאי, הפך עם הימים למלון בוטיק מפואר, כזה שבתמורה ל-1,400 דולרים - תוכלו לישון בסוויטה המלכותית שהייתה בעבר חדרו הפרטי של המעצב הנודע.

אך לא רק ורסאצ'ה "מציע" את ביתו, כי על חוף הים של מיאמי ביץ' תוכלו למצוא לא מעט בתי מלון מפוארים, המציעים חדרים בסגנונות שונים ובמחירים קצת יותר אטרקטיביים, שהמשותף לרובם הוא, איך לא, הבעלים הישראליים שלהם. כן, נראה שישראלים חזקים בכל הנוגע לנדל"ן ומלונאות במיאמי, פלא שאומרים שהיא מזכירה את ישראל?

מלון וילה קזוארינה ביתו של ג'יאני ורסאצ'ה במיאמי. אתר המלון, מערכת וואלה! NEWS
מלון "וילה קזוארינה" - ביתו של ג'יאני ורסאצ'ה במיאמי/מערכת וואלה! NEWS, אתר המלון

ועכשיו לפאן האמיתי, אז מלבד בחורים יפים ושריריים ובנות הורסות בביקיני, מיאמי גם מציעה חיי לילה די סוערים. כך תוכלו, למשל, לבלות במועדון המפורסם של מיאמי ביץ', "ליב", הממוקם בלובי המלון "Fontainebleau" היוקרתי - 100 דולר בכניסה וגם אתם תוכלו ליהנות ממוזיקת R&B ומברמניות בלבוש מינימלי שיודעות את עובדת הטוורקינג.

פאב נוסף ששווה הצצה הוא ה"Sugar" שנמצא על גג המלון שבו התארחנו ב"בירקל סנטר", ונחשב לאחד הפופולריים במיאמי, כך שאל תתפלאו אם תתקלו בתור ארוך במיוחד בכניסה.

אל דאגה, גם לקהילה הגאה יש לא מעט מקומות שווים להציע. את הלילה תוכלו להתחיל ב"Score", מועדון בעל חלל אחד עם מוזיקת האוס עכשווית. משם, אחרי ששתיתם דרינק או שניים תוכלו להמשיך למועדון ה-"Twist", שם תוכלו לטייל בין שבעה חללים שונים, כשבכל אחד מהם תיהנו ממוזיקה שונה, כך כל אחד ואחד יוכל למצוא לעצמו את הפינה המתאימה לו במועדון הענק.

מלון Fontainebleau במיאמי. אתר המלון, מערכת וואלה! NEWS
מלון Fontainebleau במיאמי/מערכת וואלה! NEWS, אתר המלון

לסיכום, אם אתם רוצים לטייל בין החופים המהממים של מיאמי או לבדוק אמנות והיסטוריה בשכונות השונות - כדאי שתעשו את זה בין דצמבר למאי, אז מזג האוויר קייצי וחמים. בחודשים האלו אל על תפעיל שלוש טיסות בשבוע במטוסי בואינג 777-200. בחודשים אוקטובר 2017 עד מרס 2018, מחיר כרטיס הטיסה הוא החל מ-999 דולרים. משך זמן הטיסה ישירה מישראל הוא כ-14 שעות.

*הכותב היה אורח של אל על במיאמי.

  • עוד באותו נושא:
  • מיאמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully