וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינה זה לחלשים: הסיבה שהכי כדאי להזמין טיסה דווקא בבוקר

טיסות הבוקר המוקדמות טומנות בחובן שפע של יתרונות - הן בדרך כלל יוצאות בזמן, יש פחות מערבולות אוויר, נמלי התעופה רגועים וגם המחיר עשוי להיות זול יותר

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: קטע מתוך "טיסה נעימה" - כדי להימנע ממערבולות, עדיף לטוס בבוקר

לעתים, החופשות עלולות להיות הזמנים המאמללים ביותר בשנה עבור מי שמוצאים את עצמם תקועים בנמלי תעופה עמוסים. עם זאת, מטיילים שמבקשים להמתיק את רגעי התסכול בלב נמלי התעופה ההומים לעייפה, יכולים לעשות זאת בקלות יחסית: להזמין טיסת בוקר מוקדמת.

אז בהחלט - למרות הרעיון המתועב של איבוד שעות שינה יקרות, מסתבר שככל שתקדימו להגיע אל נמל התעופה, כך החוויה הכללית שלכם תהיה פחות קשה.

1. שמים פתוחים: פחות איחורים

מגזין התיירות Travel and Leisure מציין כי מחקרים סטטיסטיים שנעשו בתחום גילו את העובדה שטיסות בוקר נוטות פחות להיקלע לאיחורים, מאשר טיסות שיוצאות בשעות אחר הצהריים או הערב. עוד עולה כי כדי להימנע מעיכובים, יש להמריא עוד לפני השעה 8:00 בבוקר. אחרי שעה זו, כמות האיחורים הולכת וגדלה, עד שהיא מגיעה לשיאה, בסביבות השעה 18:00.

הסיבה ליציאתן בזמן של טיסות בוקר מוקדמות ניתנת להסבר כאשר מביטים בנתוני התעבורה האווירית. מהנתונים עולה כי המרחב האווירי בשעות אלו עשוי להיות דליל יחסית, לאחר שטיסות לילה רבות כבר נחתו ביעדן. עם זאת, כאשר מסלולי ההמראה מתמלאים ומטוסים ממתינים לאישור ההמראה, פקחי הטיסה מתחילים לעכב הן את הטיסות היוצאות והן את הטיסות הנוחתות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חברת תעופה מטוס. ShutterStock
בבוקר יש פחות טראפיק מאשר בצוהריים והערב/ShutterStock

2. שמים יציבים: פחות מערבולות

ויש עוד יתרון חשוב: בטיסות בוקר פוחת הסיכוי להיתקל במערבולות אוויר. למעשה, מחקרים מעידים כי רוב סופות הרעמים (וכך גם מזג האוויר הבלתי יציב הנגרם כתוצאה מהן) נוטות להתרחש בשעות אחר הצהריים.

ועבור מי שאינם מסוגלים לשאת את ההמונים, כדאי לדעת כי נמלי תעופה יהיו פחות עמוסים בשעות הבוקר. על פי נתוני התעבורה של גוגל, עולה למשל כי שעות העומס העיקריות בנמל התעופה JFK בניו יורק יהיו החל משעות הצהריים ועד השעה 22:00. נמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס רושם את שיא העומס בשעות 21:00-11:00.

טיסה נוסעת מטוס. ShutterStock
בבוקר הסיכוי למערבולת אוויר פוחת/ShutterStock

3. שמים זולים: כולם רוצים לישון

והחדשות הטובות עדיין ממשיכות: לעתים קרובות, חברות התעופה מוכרות את טיסות הבוקר המוקדמות במחיר זול יותר מאשר טיסות היום המאוחרות יותר. הסיבה פשוטה להפליא: רוב האנשים מעדיפים להמשיך לישון בשעות אלו.

המסקנה פשוטה: התעוררו מוקדם לנסיעה הבאה שלכם לחו"ל. תוכלו לנמנם במהלך הטיסה, בידיעה שדילגתם על כל המהומה.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully