וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון לאונרדו בוטיק: כל מה שאתם צריכים ל-24 שעות בירושלים

ליהי שורש

21.11.2017 / 0:02

עוד ועוד מלונות נפתחים בשנים האחרונות בעיר הבירה וכל אחד מהם מנסה להציע משהו אחר. בלאונרדו בוטיק שנפתח רק לפני כחודש מבינים שכשיש כל כך הרבה מה לראות בעיר, כל מה שאתה רוצה בחופשה שלך הוא מלון אינטימי עם מיטה מושלמת. רק חבל שזה לא בא עם נוף

מלון לאונרדו בוטיק ירושלים/צילום: יח"צ, פתאל

לפי כמות התיירים שהסתובבו בירושלים בסוף השבוע האחרון, עושה רושם שמשהו מאוד טוב עובר על העיר שחוברה לה יחדיו. יותר אנשים, מקומיים ותיירי חוץ, מגיעים ליהנות מהמסעדות הישנות והחדשות שנפתחו בעיר, ממזג האוויר המושלם שפקד אותנו בחודש נובמבר ובכלל מכל הדברים שיש לראות בה. לא פלא שבשנת 2017 לבדה נפתחו בעיר כעשרים בתי מלון. כן, שמעתם נכון – זוז הצידה מצב ביטחוני וברוכה הבאה שפיות.

כדי למלא את הצורך של התיירים, אנשי העסקים וגם של המקומיים נפתחו לאחרונה יותר ויותר מלונות בוטיק בעיר. כדאי להתעכב רגע על המושג מלון בוטיק כי הוא הפך כאמור להרבה יותר שגור, אבל רבים עדיין לא מבינים מה המשמעות שלו. נתחיל במספרים: מלונות בוטיק הם מלונות שמכילים פחות ממאה חדרים. הם מציעים לאורחים שלהם חווית אירוח גבוהה אבל פחות ממוסחרת והם לרוב יפנו יותר לזוגות ללא לילדים ולאנשי עסקים. אם אתם מחפשים מלונות ענק של הכל כלול ובריכה או מלונות יוקרה, זה פחות המקום בשבילכם.

מלון ליאונרדו בוטיק ירושלים. איה בן עזרי,
חדר במלון ליאונרדו בוטיק/איה בן עזרי

מלון לאונרדו בוטיק, כשמו כן הוא, הוא אחד ממלונות הבוטיק החדשים שנפתחו בבירה בחודש שעבר בעלות של 65 מיליון שקלים. המלון ששייך לרשת פתאל העולמית, מכיל 74 חדרים והוא מתפרס על פני 4,200 מ"ר, נפתח כאמור רק לפני כחודש וסיים את תקופת ההרצה שלו מהר מהצפוי בשל עומס הלקוחות.

וזה לא במקרה. חודשים אוקטובר ונובמבר הם חודשים עמוסים במיוחד בירושלים, אך במחצית השנייה של נובמבר (דהיינו עכשיו) העיר נכנסת לתקופה פחות עמוסה, כך שמחירי המלונות נוחים יותר. יחד עם אווירת החגים המתקרבים, מדובר על שילוב מושלם.

עוד באותו נושא

מלון טריפ בת שבע: בוטיק ירושלמי שנעים לחך, לגב וגם לכיס

לכתבה המלאה
מלון ליאונרדו בוטיק. איה בן עזרי יחצ,
לאונג' מפנק עם שתיה חמה ועוגיות/איה בן עזרי יחצ
מלון ליאונרדו בוטיק ירושלים. ליהי שורש, מערכת וואלה! NEWS
ג'קוזי בחצר. אל תחפשו נוף/מערכת וואלה! NEWS, ליהי שורש

בלאונרדו בוטיק לא מנסים להילחם קרב דויד בגוליית מול מלונות מפוארים כמו ממילא או מלון המלך דוד, להיפך, יש פה הבנה שמדובר בעיר עם כל כך הרבה מה לראות, שרוב התיירים ואנשי העסקים שמגיעים אליה בכלל מחפשים חוויה פונקציונאלית אך יחד עם זאת אלגנטית וברמה גבוהה. ולמרות שאין פה בריכה או ספא, הבינו במלון שהם חייבים לבדל את עצמם ממלונות בוטיק אחרים, לכן כן תמצאו פה חדר כושר, חדר טיפולים קטן למי שרוצה להתפנק וג'קוזי לשימוש האורחים במרפסת פתוחה. מה שלא תמצאו פה זה נוף, וזה חבל כי ברוב החדרים דווקא כן קיימות מרפסות קטנות.

ההפתעה האמיתית מחכה לכם במיטה

ומה באשר לחדרים? במלון קיימים סוגי חדרים שונים, כאשר בתוכם שתי סוויטות, חדרי גן עם הוט טאב פרטי בנוי עץ, חדרי סטודיו משפחתיים עם מרפסת וחדרי אקזקיוטיב מאובזרים. בכל החדרים יש טלוויזיות 48 אינץ' HD, ובחלקם יש גם מכונת קפה של Nespresso. אבל שימו את זה בצד – גולת הכותרת של המלון הזה היא בכלל המיטות. כל החדרים מאובזרים במיטות ומזרנים של חברת קינג קויל, כאשר בחלק מהם יש מיטה מתכווננת. מתי בפעם האחרונה נתקלתם במיטה מתכווננת בבית מלון? נסו להיזכר, די בטוח שמעולם לא. בכל מקרה מדובר בחוויה שמשדרגת לא רק את חווית השינה אלא גם את חווית הרביצה. וזה לא מעט כשמדובר על חופשה.

מלון ליאונרדו בוטיק ירושלים. צילום: איה בן עזרי,
חדר אוכל מעוצב ממש כמו מסעדה/צילום: איה בן עזרי
מלון ליאונרדו בוטיק ירושלים. ליהי שורש, מערכת וואלה! NEWS
ארוחת בוקר מפנקת/מערכת וואלה! NEWS, ליהי שורש

בנוסף למיטות המעולות, במלון תמצאו חדר אוכל מעוצב, שהרבה מסעדות היו חותמות על המראה שלו, שם יגישו לכם ארוחת בוקר מגוונת ונדיבה הכוללת מבחר דגים, סוגי גבינות שונות, ירקות, פירות, לחמים טריים, ביצים ועוד. כחלק מהתפיסה של המלון וגם בשל דרישות התיירים, ניתן לאכול במלון גם ארוחת ערב בתשלום נוסף ועל האוכל מופקד השף הירושלמי המוכר שלום קדוש. לאנשי העסקים (וגם לאלה שלא) שמתארחים במלון יש אפשרות להשתמש בשני חדרי הישיבות או לשבת באחד משני הלאונג'ים שמציעים פרטיות וגם קפה ועוגיות לאורחי המלון.

המיקום של המלון הוא ברחוב צדדי על רחוב הנביאים המרכזי (שכיום נמצאים בו כמה מהברים הכי עסוקים בעיר הבירה), בסמוך לכנסייה הרוסית ובמרחק הליכה קצר מהמקומות המרכזיים של העיר, כמו שוק מחנה יהודה וקניון ממילא. מפה גם תוכלו להגיע לכותל בהליכה של 12 דקות בלבד.

שורה תחתונה: המלון מתאים מאוד למי שבא לסוף שבוע או לכמה לילות ומתכנן לחרוש את העיר ולשוב אל מלון קטן (יחסית) ואינטימי, הרחק מההמולה של העיר אבל מספיק קרוב לכל המקומות המרכזיים. החדרים עם ההוט טאב נראים שוס, בטח כשמזג האוויר בחוץ קר.

מחירים לדוגמה

לילה באמצע השבוע הקרוב: חדר אקזקיוטיב לזוג, כולל ארוחת בוקר - 1,122 שקלים. לחדר סטודיו גדול- 1,546 שקלים לזוג.

מחיר דוגמה לשני לילות (חמישי עד שבת) בסוף השבוע הראשון של דצמבר: 2,113 שקלים לחדר זוגי, כולל ארוחת בוקר.

מלון לאונרדו בוטיק ירושלים של פתאל. יח"צ פתאל,
עוד מבט על המסעדה במלון/יח"צ פתאל
מלון ליאונרדו בוטיק ירושלים. ליהי שורש, מערכת וואלה! NEWS
ממש כמו בצימר. חדר עם האט טאב בחצר/מערכת וואלה! NEWS, ליהי שורש
מלון לאונרדו בוטיק ירושלים של פתאל. איה בן עזרי, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
מבט מבפנים לאחד החדרים/מערכת וואלה! NEWS, איה בן עזרי, יח"צ
מלון לאונרדו בוטיק ירושלים של פתאל. יח"צ פתאל, מערכת וואלה! NEWS
לאונג' במלון/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ פתאל

הכותבת הייתה אורחת המלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully