וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גו'ב החלומות: בקנקון מחפשים מישהו שיחיה על החוף חצי שנה, בתשלום

13.11.2017 / 0:05

אחד מיעדי התיירות הפופולריים בעולם מחפש אותך. דרישות התפקיד: לטייל בין החופים, לבלות במועדונים, לישון במלונות פאר ולגלות רצועות חוף בתוליות. השכר: 10,000 דולר לחודש. האם תצליחו לעמוד בזה?

קנקון מקסיקו. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
רק רוצים שתשבו בחוף ותכתבו על זה. מסכימים? קנקון, מקסיקו/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

אם אתם בעניין של לקבל תשלום על רביצה ושיטוטים בחוף, תוך כדי לגימת פינה קולדה והעלאת פוסטים לרשתות החברתיות - אולי יום המזל שלכם הגיע. אתר התיירות Cancun.com, המתמחה ביעד התיירות הבינלאומי קנקון והסביבה, בחוף המזרחי של מקסיקו, פרסם בימים אלו דרישות למשרה המוגדרת "אחראי חוויית קנקון", שיהווה את הפנים שמאחורי המותג.

בעבור התענוג הזה מוכנים לשלם לכם 60,000 דולר לחצי שנה, על ה"עבודה". בין דרישות התפקיד: שיטוט בחופי קנקון והעלאת פוסטים מהחוויות המתרחשות בהם. נוסף על התשלום הנדיב של 10,000 דולרים בחודש, יקבל הזוכה המאושר בגישת VIP לכל המועדונים והפעילויות, ואף ישולמו לו/לה הוצאות מחייה.

"אנחנו לא יכולים להתאפק וכבר להוטים למצוא את מי שיהפוך להיות המייצג שלנו, הפנים שלנו", אומר צ'אד מאירסון, ממנהלי אתר Cancun.com. "לקבל תשלום בעבור טיולים במקסיקו זה הזדמנות של פעם בחיים. זהו אחד מיעדי התיירות המיוחדים בעולם, ועלינו להיות בטוחים שנמצא את האיש הנכון, זה שיראה לעולם את כל מה שקנקון יודע להציע - מתרבות וקהילתיות ועד בתי מלון יפהפיים וחופים בתוליים".

קנקון מקסיקו. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
חלק מדרישות התפקיד כוללות לינה במיטות מפנקות במיוחד. קנקון/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

לטפס על פירמידות, לשחות עם כרישים

באתר האינטרנט שנבנה לצורך תיאור המשרה והגשת מועמדות, נכתב עוד כי דרישות התפקיד כוללות גם לינה במיטות מפנקות ומפוארות במיוחד, חיפוש רצועות חוף בתוליות, טיפוס על פירמידות בנות 3,000 שנה, שחייה עם כרישים לווייתניים וגם עיסוק ב"עבודה מעוררת הקנאה ביותר בעולם".

תיאור המשרה כולל דרישות כגון "לצלם קטעי וידאו, לספר סיפורים ולשתף את החוויות שלך בקנקון: החיים כאן, השעשועים שהוא מזמן למבקרים וגם חדוות הגילוי של המקום. על המועמד להצטייד בעיניים סקרניות שיודעות לקלוט סיפור טוב, יכולת ליצור קשרי חברתיים חמים ומוסר עבודה גבוה".

תקופת העבודה: ממרץ עד אוגוסט 2018. מועד אחרון להגשת המועמדות: 17 בדצמבר.
כדאי לדעת: כדי להגיש מועמדות, עליכם לשלוח קטע וידאו שלכם, באורך של דקה, שבו תסבירו מדוע כדאי לבחור בכם. "אין צורך בניסיון קודם", נכתב באתר. "אם אתה יודע לצלם סרטון וידאו - הגש מועמדות".

אולי את/ה תהיה/תהיי הפנים הבאות של קנקון?
להגשת מועמדות לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully