וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסלול מרהיב, בידור ואתגר: החוויה שמחכה לכם במרתון המדברי באילת

10.11.2017 / 8:47

לרוץ בתוך נוף פראי של הרים וים, ליהנות מהופעה של עברי לידר ולבלות בפעילויות במלון הבית של האירוע: ב-17.11 יוצא לדרך זו הפעם השביעית המרתון המדברי באילת וזה מה שמחכה לכם

המרתון המדברי באילת. אמיר בסון,
חוויה ייחודית בין ההרים לים/אמיר בסון

השילוב בין הרי אילת לים סוף הכחול יוצר נוף מרהיב שעושה חשק לטייל בו, לנפוש בו וגם לרוץ בו. המרתון המדברי באילת הוא היחידי בארץ ואחד המיוחדים בעולם באופן שבו הוא משלב בין תנאי שטח מאתגרים, מסלולים מרתקים ונוף פראי של ים, הרים ונקיקי ואדיות. ב-17 בנובמבר המרתון, שמושף אליו תיירים מכל רחבי העולם, יצא לדרך זו הפעם השביעית. נופים שיוצרים את החיבור המושלם בין הגוף, הנפש והטבע הסובב את העיר אילת וככזה מושך אליו באופן מסורתי תיירים מכל רחבי העולם ויהווה את נקודת השיא של סופ"ש שכולו חוויה וספורט.

בין ה-16-18 בנובמבר יתקיים באילת סופ"ש ספורטיבי במהלכו מגוון פעילויות לרצים ולמשפחותיהם. את אירועי המרתון יפתח מצעד דגלים ססגוני של המדינות מהן מגיעים הרצים. אחריו ייערך ה-family run, מרוץ משפחות שפתוח לקהל הרחב, במסלול הליכה/ריצה המותאם לכל המשפחה. תמורת סכום סמלי של 20 שקלים יזכה כל משתתף לחולצה, צמיד זוהר ומדליה.

הצעירים שבחבורה יוכלו ליהנות בנוסף מתחרות desert kids (לילדים עד גיל 14), אשר תכלול מגוון פעילויות אתגריות במתחם top 94.

עד כה נרשמו למרתון למעלה מ-1,500 משתתפים ובהם רצים כ-300 רצים מ-30 מדינות, גידול של פי שלושה מאשתקד. המארגנים מצפים כי בתחרויות ייקחו חלק כ-2,000 רצים. עפר פדן, מנכ"ל מרתון ישראל, יזמית ומפיקת האירוע: "אילת היא עיר מערבית תוססת ושוקקת, אם מוסיפים לכך את משאבי הטבע המרהיבים שבאזור, המדבר והים, הרי שיש פה את כל האלמנטים של תרבות, ספורט וטבע".

המרתון המדברי באילת. אמיר בסון,
מצעד דגלים, מרוץ משפחות ופרסים בנקודת הסיום. המרתון המדברי באילת/אמיר בסון

המרתון, שנערך ביוזמת חברת מרתון ישראל בשיתוף עיריית אילת ובעידוד ותמיכת משרד התיירות, משרד התרבות והספורט ומרכז הפועל, יציג השנה מקצי מרתון וחצי מרתון במסלולים שרועננו וחודשו כדי להעצים את החוויה.

"השנה ביצענו שינויים קלים במסלול וזאת על מנת שהרצים ייראו יותר את הים", אומר לקראת האירוע יעקב מלכה, מנהל אגף הספורט בעיריית אילת, "אין לי ספק שהידע והניסיון הנצבר בתוספת שיתוף הפעולה ההדוק עם מרתון ישראל וכמובן הנופים המשגעים שיש לנו באזור מבטיחים למשתתפים חוויה יוצאת דופן".

כאמור, המרתון יתקיים ביום שישי, 17.11 ויוזנק מהטיילת ובסמוך למלון קלאב הוטל, אחד מנותני החסות לאירוע. מסלול המרתון יעבור ב"ארץ החרדונים", נחל נטפים, נחל שחורת, פארק הצפרות והטיילת הצפונית. משתתפי חצי המרתון יעברו לראשונה בעין נטפים ויזכו לחוויה מדברית ממושכת יותר.

סה"כ ייערכו במסגרת האירוע חמישה מקצים: מרתון – 42.2 ק"מ, חצי מרתון – 21.1 ק"מ, 10 ק"מ, 5 ק"מ וdesert kids.

נותני החסות המרכזיים למרתון הם קלאב הוטל אילת , ניו באלאנס, וקבוצת לובינסקי.

זוכי מקצי המרתון וחצי המרתון (גברים ונשים) יזכו בסופ"ש זוגי במלון קלאב הוטל אילת וברכב פיג'ו 3008 קרוסאובר למשך הסופ"ש, מתנת קבוצת לובינסקי. כמו-כן במהלך הסופ"ש תשיק חברת ניו באלאנס את נעל המרתון הרשמית Hierro V2.

בסוף השבוע המפנק באילת ייהנו הרצים גם מהופעה של עברי לידר, מפעילויות במלון הבית של האירוע ומסיבת סיום המרתון.


לפרטים והרשמה: https://desertrun.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully