וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תתקרבו ל"איזור השקט", בו קורים דברים מאוד, מאוד מוזרים

13.11.2017 / 23:24

אם תגיעו לנקודה מדברית אחת במקסיקו אולי תחוו הזיות ותפגשו אנשים מוזרים. אולי אפילו תראו צלחות מעופפות וכדורי אש. יש אפילו שטוענים שמדובר במפקדה של חייזרים

צילום מסך

בסרטון - אנשים שהעזו לבקר ב-Zona del silencio

מספר חובבי תיאוריות קוסנפורציה טוענים שמדבר במקסיקו, הידוע בכינויו "איזור השקט" (Zona del silencio), עשוי להתברר כמעין מפקדה של חייזרים.

המשטרה המקומית כבר הזהירה אנשים מלהיכנס לאיזור שנמצא במדינת דורנגו, בו אין קליטה מכל סוג, והוא הפך למוקד עליה לרגל למחפשי עב"מים וחובבי תיאוריית קוסנפירציה. רבים שהגיעו לאיזור המסתורי חוו תופעות פיזיות מוזרות, ואפילו הזיות.


עוד בנושא:

רב מציג הוכחה מהתנ"ך שסוף העולם יגיע החודש - ורק מדינה אחת תשרוד
תוציאו יומנים: התאריך החדש והמעודכן לסוף העולם - בעוד פחות מחודש
חוקרים טוענים: יש לנו הוכחות למיקומה של תיבת נוח המקראית

צפו בסרטון שמסביר על התופעה

על פי הדיווח של ה"דיילי סטאר", אנשים שהלכו לאיבוד במדבר, שנמצא בקו רוחב זהה לזה של משולש ברמודה והפירמידות, מספרים שנתקלו לפתע בשני גברים ואישה בלונדינים, עם בגדים שממש לא מתאימים למדבר. כששואלים אותם מאיפה הגיעו, הם משיבים: "מלמעלה". כמו כן, בעיירה הקרובה טענו כי ראו צלחות מעופפות וכדורי אש בשמים, מעל הנקודה המסתורית.

באזור מספרים על מאות שנים של אירועים מוזרים - עם דיווחים החל מ-1850 כאשר החקלאים ראו חלוקי נחל נופלים מן השמים. הסיפור נודע ל"עולם החיצון" רק ב-1970, כאשר רקטה עמוסה בחומר רדיואקטיבי של חיל האוויר האמריקאי התרסקה במקום בשעה 02:00 בלילה - במרחק 800 ק"מ מהמסלול המתוכנן שלה. לפי הדיווחםי אז היה נראה כאילו כוח מגנטי מסתורי משך את טיל למקוםן ומיד יצאה לשם משלחת מחקר רשמית של צבא ארה"ב.

אולם לפי הדיווחים, כאשר הגיע הצבא כדי לחקור את המקרה, כל אותות הרדיו השתתקו המכשירים חדלו מלעבוד. עד עצם היום הזה, אף אחד לא יכול להסביר את הסיבה לכל האירועים המוזרים האלה. אחת מההשערות היא כי מטר מטאורים עצום נחת במקום בעבר והחדיר מינרלים ועפרות לתוך הקרקע אשר יוצרים הפרעות מגנטיות שיש להם השפעה על גלי רדיו. אבל למה נחתן שם כל כך הרבה מטאורים? נראה שאף אחד לא יודע בוודאות.

  • עוד באותו נושא:
  • מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully