וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילתה שבעלה בוגד בה בטיסה דרך הנייד שלו, וגרמה לנחיתת חירום

נוסעת איראנית חיטטה בטלפון של בעלה בעודו ישן, גילתה שהוא מנהל רומן והחלה להתפרע. הקברניט הנחית את המטוס, והמשפחה כולה הורדה בהודו

טיסה מטוס סלולר סמארטפון. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
בזמן שבעלה ישן, גילתה הנוסעת שהוא וגד בה דרך הנייד שלו/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

במהלך טיסה של חברת קטאר איירווייס מדוחא שבקטאר לבאלי שבאינדונזיה, בדקה אחת הנוסעות את התכתובות בטלפון הנייד של בעלה, וגילתה כי הוא מנהל רומן. כתוצאה מכך, היא חוללה מהומה כה קשה, עד שמטוס הנוסעים אולץ לבצע נחיתת חירום.

האישה, אזרחית איראנית שטסה עם בעלה ובנם הקטן, פיצחה את קוד הכניסה של הטלפון הנייד בעת שבעלה תפס תנומה, וכך נחשפה למידע המפליל. עוד דווח בסוכנויות הידיעות, כי לפני המקרה, שתתה הנוסעת משקאות אלכוהוליים. כתוצאה, היא החלה מיד להתקוטט עם בעלה, ואף התפרעה כאשר אנשי צוות האוויר ניסו להפריד בין הנצים.

הסיטואציה כולה יצאה משליטה וקברניט המטוס החליט להסיט את הטיסה לנמל תעופה בצ'נאי (Chennai), שבדרום-מזרח הודו. לאחר הנחיתה, הורדה המשפחה מהמטוס, והטיסה המשיכה בלעדיהם ליעד המקורי.

מטוס דרימליינר בואינג 787 קטאר איירוויס. ShutterStock
הטייס החליט להנחית את המטוס בהודו. הדרימליינר של קטאר איירווייס/ShutterStock

חברת התעופה: שומרים על הפרטיות

מאחר שלא נרשמה כל הפרה בטיחותית שדרשה עיכוב או חקירה, יכלו בני המשפחה לעלות על טיסה לקואלה לומפור ומשם לתפוס טיסה בחזרה לדוחא.

בהצהרה רשמית שהוצאה לאחר מכן על ידי המרכז לביטחון תעשייתי בהודו אושרו פרטי התקרית. "גברת שטסה עם בעלה וילדם, שלושתם אזרחים איראניים, הורדו מטיסה של קטאר איירווייז לאחר שהגברת (ששתתה לשוכרה) התפרעה והתנהגה באופן לא הולם כלפי צוות האוויר", נכתב בהצהרה. "הם נשלחו לקואלה לומפור בטיסה של באטיק אייר ומשם בחזרה לדוחא".

מחברת התעופה הקטארית נמסר כי "מפאת השמירה על פרטיות הנוסעת, איננו מגיבים על מקרים אישיים".

  • עוד באותו נושא:
  • טיסה
  • מטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully