וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: שיט רפטינג חורפי בנהר הירדן

6.11.2017 / 17:17

רפטינג בירדן אינו דבר חדש בימי הקיץ, אבל עד כה חל איסור לשוט במימיו בעונת החורף. עתה אנשי קייקי כפר בלום בגליל קיבלו אישור לשוט גם בעונה הקרה - מה שמבטיח מים יותר עצבניים וחוויית אקסטרים משודרגת

שיט בירדן רפטינג בחורף קייקי כפר בלום. קליק דיגיטל, יח"צ אזולאי, מערכת וואלה! NEWS
רפטינג בקיץ זה כיף. עכשיו נסו גם בחורף הישראלי. שטים בירדן/מערכת וואלה! NEWS, קליק דיגיטל, יח"צ אזולאי

מי לא מכיר את הרפטינג בירדן, אולי "הנהר" הכי עוצמתי שלנו בחלקו הצפוני שבו הוא זורם. בימי הקיץ פוקדים אלפים את סירות הגומי ששטות עם הזרם היחסית רגוע, אבל אחרי עשרות שנים שהיה אסור לשוט בירדן בעונת החורף, הצליחו באתר קייקי כפר בלום בגליל העליון לקבל אישור לשוט גם בעונה הגשומה.

אז נכון שהירדן הוא לא אחד מנהרות קנדה או נהר ה"פוטלאפו" בצ'ילה וגם לא נהר ה"זנסקר" בנפאל. אך הירדן שלנו בהחלט יכול לאתגר את חובבי האקסטרים כשהטמפרטורות צונחות.

השיט בחורף מתאפיין בימים בהם זרימת המים במסלול גוברת, הערוץ נקי, פכפוך המים וצלילי הטבע מתגברים ואילו רעשי רקע אנושיים ישמעו מינוריים. מצוידים בחליפות צלילה המבודדות קור שנרכשו במיוחד במהלך הקיץ בחו"ל וחגורות הצלה, יצאו המבקרים לשיט במסלול הארוך, כשעתיים וחצי של מפגש עם הטבע בנהר.

שיט בירדן רפטינג בחורף קייקי כפר בלום. קליק דיגיטל, יח"צ אזולאי, מערכת וואלה! NEWS
חליפות קור נרכשו במיוחד/מערכת וואלה! NEWS, קליק דיגיטל, יח"צ אזולאי
שיט בירדן רפטינג בחורף קייקי כפר בלום. קליק דיגיטל, יח"צ אזולאי, מערכת וואלה! NEWS
בחורף הנהר גועש יותר והחוויה מתעצמת/מערכת וואלה! NEWS, קליק דיגיטל, יח"צ אזולאי

במהלך השיט מבטיחים אנשי הקייקים מספר עצירות מפתיעות: לקפה מהביל, תה צמחים או סיידר חם. לכל מספר סירות יתלווה מדריך מיומן. לטובת פעילות החורף, יאורגנו המלתחות ויבנו לקבוצות חבילות מגוונות שיכללו ארוחות חמות וכיבוד ייחודי.

גיא ירמק, מנכ"ל קייקי כפר בלום, אמר: "החורף מגיע ואנחנו נרגשים לקראתו, פעם אחת מתפללים ומייחלים לשנה רוויה במשקעים, פעם שנייה לראשונה בארבעת העשורים בהם האתר פועל קיבלנו אישור לשיט חורף. בחרנו לבנות מוצר ייחוד ו אנו סבורים כי יש קהל שיאהב את החידוש. מדובר בחוויה ייחודית עמוסה בעוצמות החורף, הטבע, השקט והמים. שווה לחכות".

מתי: החל מיום א' 3.12.17 בהזמנה ורישום מראש מותנה במזג האויר
גיל: 18 ומעלה
עלות: 239 שקלים לאדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully