וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי לוהט: האי שהפך ליעד התיירותי הכי מבוקש באסיה

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס

26.10.2017 / 15:28

כולם דיברו על סרי לנקה בטקס פרסי ענף התיירות העולמי השנתי. למה? חופים מוזהבים עם מים צלולים והרבה עצי קוקוס, מקדשים עתיקים, שדות אורז כמו בסין, שמורות טבע מרהיבות, בעלי חיים מיוחדים, טיולי ספארי ואוכל נפלא שמשלב בין טעמי הים לטעמים טרופיים

ShutterStock

מבחינה תיירותית, יש בה את כל האטרקציות שיש למזרח להציע באי אחד ואין זה מקרה שסרי לנקה הוכרזה כיעד התיירותי המוביל באסיה לשנת 2017 בטקס פרסי ענף התיירות העולמי השנתי. למה? חופים מוזהבים עם מים צלולים והרבה עצי קוקוס, מקדשים עתיקים שמזכירים את המקדשים ההודיים, שדות אורז כמו בסין, שמורות טבע מרהיבות, בעלי חיים מיוחדים, טיולי ספארי ואוכל נפלא שמשלב בין טעמי הים לטעמים טרופיים.

עד שנת 1972 האי הזה שנמצא דרומית להודו נקרא ציילון ושמה הנוכחי של המדינה, סרי לנקה, מורכב מצמד מילים בסנסקריט שפירושו "אי קדוש". הדת הנפוצה בה היא הדת הבודהיסטית, מדברים בה סינהילית, טמילית ואנגלית והיא מאוכלסת ביותר מ-22 מיליון תושבים.

לחובבי הבודהיזם מכם, כדאי שתדעו שבסרי לנקה קיים מקדש מפורסם בשם דמבולה ובו עשרות פסלי בודהה בשלל צבעים וגדלים. העיר קנדי שבמרכז המדינה מתהדרת בגנים בוטניים מרשימים ובה מקדש, שבו על פי האמונה שמורות שיניו של בודהה.

החופים באי הם כל מה שאתם מדמיינים כשאתם שומעים את המילה "אקזוטי" והם הפכו בשנים האחרונות לאחד היעדים הלוהטים עבור גולשי גלים מרחבי העולם. טיול באי מאפשר לראות עדרי פילים בטבע, להרגיש קצת את השטח עם טיול ג'יפים, לערוך שיט בנהר המאדו שבאזור המערבי של האי ולחוות ביקור מהפנט במקדש הזהב בדמבולה. מדובר למעשה במערכת מערות ששימשו למגורי נזירים ומכילות 153 פסלי בודהה ובן עיטורי קיר מרהיבים. כל אלה הפכו את מקדש המערות לאתר מורשת עולמית.

אם אתם בסרי לנקה אז חובה לבקר גם בבירתה קולומבו, שהיא גם מרכז התרבות והמסחר של המדינה ובה הרבה שווקים ציוריים ואטרקציות בילוי רבות לכל המשפחה. מומלץ בחום לכל מי שאוהב את המזרח וכבר מאס בהודו ובתאילנד.

טיול מאורגן לסרי לנקה

פגסוס טיולים מאורגנים

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס
  • עוד באותו נושא:
  • סרי לנקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully