וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לצאת כמוה לחופשות מנקרות עיניים בזול? האשה שחושפת את השיטה

18.9.2017 / 8:45

כדי להגשים את החלומות הכי גדולים שלנו, וליהנות מתענוגות החיים, צריך לפעמים לעשות ויתורים. הכירו את ברידי ווילקינס, שאוכלת רק מקופסאות שימורים כדי לממן חופשות מסביב לעולם

@bridiewilkins

לפעמים, כדי להגשים את החלומות הכי גדולים שלנו, אנחנו נאלצים לעשות ויתורים ולהתפשר. ככה זה, מעטים האנשים שזוכים להנות מכל העולמות, וכל השאר נאלצים ליצור לעצמם סדרי עדיפויות ולפעול לפיהםו. זה בדיוק מה שעשתה ברידי ווילקינס, לונדונית בת 23, שמוציאה רק 100 ליש"ט בשבוע על מחייה - על מנת לממן לעצמה חופשות מפוארות ברחבי העולם.

עוד בנושא
היא מתפרנסת מלטייל מסביב לעולם וטוענת שגם אתם יכולים
מחקר חדש: אנשים שמטיילים משפרים את חיי המין ומרזים יותר

ווילקינס מספרת שהיא אוכלת באופן קבוע מקופסאות שימורים, ונוהגת ללכת ברגל ממקום למקום כדי לחסוך את מחירי הכרטיסים לרכבת. היא ויתרה לחלוטין על יציאות עם חבריה, והיא מזמינה את החופשות שלה זמן רב מראש כדי לצמצם את העלויות. בראיון שהעניקה ל"דיילי מייל" היא טענה שהזמינה חופשה באיים המלדיביים ב'בלאק פריידיי', ושילמה סכום "מציאה", אך סירבה לחשוף בדיוק כמה שילמה.

על פי ההערכות, סגנון החיים שלה מאפשר לה לחסוך כ-600 ליש"ט בחודש - ואת הכסף היא מנצלת בצורה הכי מנקרת עיניים שניתן להעלות על הדעת. היא ביקרה כבר ב-19 מדינות, וממש לא מתכוונת לעצור שם.

"אני לא חושבת פעמיים לפני שאני מגבילה את עצמי למאכלים כמו דגים משומרים", סיפרה ווילקינס, "אם אתה אוהב משהו כמו שאני אוהבת לטייל, אתה אפילו לא חושב על ההקרבות שאתה נאלץ לעשות. הטיולים שינו את החיים שלי. אני אוהבת מאוד לגלות חלקים חדשים של העולם, זה הפך אותי לאדם יותר מגוון ושלם".

  • עוד באותו נושא:
  • חופשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully