וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-250 טייסי אייר ברלין "חולים"; טיסות לישראל וממנה בוטלו

16.9.2017 / 22:09

חברת הלואו-קוסט הגרמנית, שלאחרונה נקלעה להפסדים גדולים ונמצאת בהליך לפשיטת רגל, ביטלה עשרות טיסות לאחר שיותר מ-250 מטייסיה הודיעו שהם "חולים" לאחר שמחו על אי בהירות עתידם המקצועי. בתוך כך,ריינאייר מבטלת 50 טיסות ביום עד נובמבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הולכת ומסתבכת. אייר ברלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת אייר ברלין, חברת התעופה השנייה בגודלה בגרמניה, ממשיכה להיקלע לקשיים, והפעם מצד טייסיה. יותר מ-250 טייסי חברת הלואו-קוסט (מתוך כ-1,500) הודיעו בבת אחת ביום שלישי בשבוע שעבר כי הם "חולים", מה שאילץ את חברת התעופה לבטל טיסות בעיקר מקלן ודיסלדורף, אבל גם לישראל וממנה.

חברת התעופה, שרק בחודש שעבר נכנסה להליך פשיטת רגל לאחר שמחזיקת מניותיה הראשית, חברת אתיחד מאבו דאבי, הודיעה על הפסקת הזרמת מימון לכיסוי חובותיה, נאלצה בעקבות הודעת הטייסים לבטל יותר ממאה טיסות ביום - מה שגרם לעשרות אלפי נוסעים להיות מקורקעים. הטייסים מוחים על אי הבהירות בנוגע להמשך עבודתם, היות וחברות תעופה שונות (כמו לופטהנזה ואיזי ג'ט) הגישו את הצעותיהן להשתלטות על אייר ברלין, ולא ברור עתידם של הטייסים.

גם טיסות מישראל וממנה בוטלו, כאשר טיסה 8381 מחר (17.9) שאמורה להמריא מנתב"ג ב-04:50 בוטלה. טיסה 8380 מברלין לתל אביב בוטלה אף היא. טיסה 8383 מחר ב-17:10 כרגע אמורה להתקיים.

לפרטים נוספים ועדכונים, היכנסו לאתר החברה וללוח המראות ונחיתות בנתב"ג.

ובתוך כך, חברת ריינאייר, שכידוע טסה ללא מעט יעדים מישראל ואליה, מבטלת בששת השבועות הקקרובים כ-50 טיסות ביום ברחבי העולם, בעקבות ניסיון להילחם בתופעת האיחורים של מטוסי החברה, שעומדת כיום על פחות מ-80 אחוזים בשבועיים הראשונים של ספטמבר.

מטרת המהלך היא לייעל את הכלכליות של החברה על ידי הוצאת לחופשה של עובדים במשך ששת השבועות הקרובים. בחודש נובמבר תחזור ריינאייר לפעילות מלאה. דובר החברה אמר בהודעה בנושא, שעל נוסעים שרכשו כרטיסים לבדוק את האימייל שלהם בדבר ביטול הטיסה. מי שלא ייקבל הודעה באימייל - טיסתו תצא כמתוכנן. מי שקיבל הודעה בדבר ביטול הטיסה, יוכל לבחור בין טיסה חלופית או שכספו יוחזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully