וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון אגמים באילת: חופשה לצעירים שגם מבוססים

10.9.2017 / 11:20

הוא לא בולט בשטח ואין לו חוף ים צמוד וצוות בידור, אבל זה מה ששומר על הייחודיות של מלון "אגמים" באילת, שמכוון לקהל צעיר ודי מבוסס. "זו מסננת עבור אוכלוסיות מסוימות", אומרת מנהלת המלון שמתהדר בעשרות חדרים משופצים

מלון אגמים באילת. רוני בלחסן, מערכת וואלה! NEWS
שקט-שקט, אבל עושה את העבודה. מלון אגמים באילת/מערכת וואלה! NEWS, רוני בלחסן

מבין מלונותיה של רשת ישרוטל באילת, כמו רויאל ביץ', רויאל גארדן והמלך שלמה, שמוכרים למשפחות הישראליות ומותאמים אליהן, דווקא מלון אגמים שומר על פרופיל יחסית שקט יחסית.

אבל העובדה שהמלון שהוקם ב-2002 ואינו בנוי לתלפיות, כמו מלונות גבוהי קומות אחרים בעיר, היא דווקא סוד הקסם שלו. בסך הכל ארבע קומות למלון, כשדווקא קומות הקרקע הן היוקרתיות ביותר כיוון שהן שוכנות ממש על הבריכה הבלתי נגמרת במלון, שעוברת ומתפתלת כנהר בין חלקיו.

גם העובדה שקהל היעד שאליו פונה המלון ומיועד לו, לרוב זוגות ומשפחות צעירות בגילאי 25 עד 40, מהווה מסננת לקהלי ה"הכל כלול" המוכרים, שפחות מתאימים לנופשי הבטן-גב השקטים. גם במחיר הלא זול שאגמים דורש מאורחיו (כ-4,500 שקלים ל-3 לילות בראש השנה לזוג עם ארוחת בוקר), מהווה מסננת עבור אוכלוסיות מסוימות, כך גם מצהירה מנהלת המלון בארבע השנים האחרונות, שני אזולאי.

אזולאי, שעובדת ברשת ישרוטל ב-20 השנים האחרונות, מנסה לשוות למלון, ובהצלחה, את הקלאס שהוא נושא בחובו עם הכניסה ללובי, ועם השיפוץ האחרון שעבר המלון בחודשים האחרונים, נראה שהוא בכיוון נכון להיבדל עוד יותר ממלונותיה האחרים של עיר הקיט הדרומית.

מלון אגמים באילת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
הבריכה במלון עוברת בין מרבית החדרים שעל המים/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין
מלון אגמים באילת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
נערת הגלשן מציעה דרינקים ופירות לאורחים באגמים/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין

הולכים על משהו צעיר

השיפוץ האחרון שעבר המלון נערך ב-2011, ואילו עתה שופצו 84 חדרים זוגיים, משפחתיים וחדרים על המים מתוך 288 החדרים במלון, וזאת בהשקעה של תשעה מיליון שקלים. מי שאמון על מלאכת השיפוץ והעיצוב הוא המעצב והאדריכל ארי שאלתיאל. "העיצוב משרה אווירת חופש ורוגע, המתקבל באמצעות שילוב של גוונים בהירים בעלי מרקמים שונים", הוא אומר.

הרעיון מאחורי השיפוץ הוא להתאים את האווירה והריהוט בחדרים לרוח המלון: צעיר, תוסס ומשרה תחושת חופש. על כן נעשה שימוש בחומרים טבעיים, בצבעים בהירים ומרגיעים, השטיחים הוחלפו בריצוף גרניט פורצלן בהיר וקירות החדרים נצבעו לבן ותכלת עדין. מעבר לכך, הוחלפו פריטי הריהוט - שידת טלוויזיה צרה וארוכה שאינה מצמצמת את המרחב הפנוי, ספת הירגעות גדולה ושידות מיטה לבנות התואמות את שאר פריטי הריהוט. דגש מיוחד הושם על תאורת החדר, שאמורה לתרום לתחושת הרוגע והנעימות של החדר. עוד הוחלפו כל הטלוויזיות לטלוויזיות 55 אינץ' חכמות.

חלק מרכזי בשיפוץ הוקדש לחדרי האמבטיה, שעברו שיפוץ כולל וכיום מעוצבים עם מקלחון גדול במיוחד, לצד כיור רחב, והכל בעיצוב בגווני לבן.

חדר משופץ במלון אגמים באילת. רוני בלחסן, מערכת וואלה! NEWS
84 חדרים מתוך 288 שופצו. חדר שעבר "מייק אובר" באגמים/מערכת וואלה! NEWS, רוני בלחסן
חדר אמבטיה משופץ במלון אגמים באילת. רוני בלחסן, מערכת וואלה! NEWS
המקלחון רחב במיוחד. חדר אמבטיה ששופץ באגמים/מערכת וואלה! NEWS, רוני בלחסן

תור בבופה ותפריט א-לה שרונה מרקט

אבל החדרים הם רק קצה הקרחון במה שעתיד לעבור המלון הצעיר ברוחו. בשנה הבאה, כך מספרת אזולאי ומחזיקה במשרדה הדמיות מבטיחות, ישופץ הלובי כך שתהיה בו אווירה של התכנסות לדבריה, ויוקם לאונג'-בר ושף ממלון יערות הכרמל של הרשת ירכיב תפריט בוקר א-לה שרונה מרקט. עוד בתכנון, שיפוץ של חדר הכושר הקטנטן של המלון.

הבופה בחדר האוכל של אגמים הוא נהדר, עשיר ומגוון, אבל בתקופת הקיץ העמוסה, כמו גם בחגים, צפו להמתנה קצרה במסלול הכנת החביתות בבוקר, כמו גם במסלול האנטריקוט בארוחת הערב (אולי לפתוח עמדה נוספת?). מה שעוד נחטף די מהר, הן מיטות השיזוף הזוגיות והמוצלות, כך שתיאלצו לתפוס אותן די מהר ולשים עליהן תיק לשמירה, כמו ישראלים טובים.

מעבר לכך, חווית האירוח במלון טובה ומהנה. גם המוזיקה הנעימה שברחבת הבריכה אינה צורמת או רועשת וניתן גם לתפוס שקט וגם קצת להרקיד את הגוף במים, עת עוברת נערת הגלשן עם חסקה עמוס משקאות, שייקים ופירות ומתפתלת עם המים במפרצונים השונים של החדרים, שכולם פונים לבריכה. מעבר לכך, זוגות צעירים עם ילדים יוכלו לשלוח אותם לחדר משחקי המחשב המשוכלל במלון, או לקחת אותם לאייס מול השוכן במרחק הליכה קצר.

אז הכיוון להפוך את אגמים לאחד ממלונות היוקרה של רשת ישרוטל הוא נכון, למרות שהוא לעולם לא יהיה ברמתו של "בראשית" או "יערות הכרמל", והוא גם לא מתעתד להיות שם. אבל עדיין, אנחנו מחכים לשיפוץ הבא שלו בשנה הבאה. רק טוב יכול לצאת מזה.

שני אזולאי מנהלת מלון אגמים באילת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
רוצה ליצור אווירה צעירה ויוקרתית למלון. שני אזולאי, מנהלת מלון אגמים/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין
מלון אגמים באילת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
החדרים שעל המים המים הם היוקרתיים יותר/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully