וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מה הישראלים מבזבזים הכי הרבה כסף בחו"ל? צפו בחידון

3.9.2017 / 7:57

נכון שנדמה שכו-לם טסו לכייף ברחבי העולם במהלך הקיץ? זה לא רחוק מהאמת. צפו בשעשועון שמגלה מהו היעד הכי פופולרי בקרב ישראלים, איזה צ'ופר אנחנו מעדיפים לקבל בטיסה ומיהי חברת התעופה הזרה החביבה עלינו

צילום מסך

אף אחד לא עמד וספר בכניסה, אבל נדמה שהמקום שבו הכי הרבה ישראלים ביקרו בקיץ הוא טרמינל הנוסעים בנתב"ג. הישראלים אוהבים לטייל וטיסה לחו"ל היא אחת הדרכים הכי כיפיות להתאוורר מהשגרה, לראות תרבויות אחרות, לטעום אוכל אחר ולהרגיש את העולם הגדול.

החופשה מתחילה הרבה לפני נתב"ג, כשאנחנו בוחרים יעד ומתרגשים לקראת הטיסה אליו. כבר אז הראש שלנו קצת במקום אחר. זה לא משנה אם אתם נוסעים לנופש עם המשפחה, אם אתם זוג בירח דבש, צעירים שיוצאים לגלות את העולם או מבוגרים שכבר ראו הכול ומחפשים לראות משהו חדש – חופשה בחו"ל היא הרפתקה וחוויה שתיחרט בזיכרון.

הטיול המאורגן מהווה דרך מצוינת לראות עולם – וגם לחוות אותו בצורה יעילה ובלתי נשכחת, והוא טומן בחובו כמה יתרונות מנצחים, שאינם קיימים בטיולים עצמאיים. יש בינינו כאלה שאוהבים לתכנן את הטיול בעצמם ולצאת לדרך. כל אחד והסגנון שמתאים לו. כמה ישראלים יצאו מתחילת השנה לחו"ל? מיהי חברת התעופה הזרה הכי פופולרית? ועל מה ישראלים מבזבזים הכי הרבה כסף כשהם בחו"ל? צפו בשעשועון הקיץ שלנו ודעו את התשובות.

למגוון הטיסות והיעדים של כספי טורס

וואלה! NEWS בשיתוף כספי טורס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully