וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 40 שנה: המלון הישן של חוף מציצים עבר מתיחת פנים

22.8.2017 / 10:37

כל מי שהלך פעם לחוף מציצים בתל אביב, עבר ליד מלון טל שנפתח לפני כ-40 שנים. עתה עבר המלון הוותיק שיפוץ רחב בעלות של 75 מיליון שקלים ואף קיבל שם חדש: "Tal by the Beach". הצצה ל"מייק אובר" של המלון הוותיק

מלון טל המחודש Tal by the Beach. יח"צ בלנדר, מערכת וואלה! NEWS
מיטות שיזוף, פינות ישיבה ובר משקאות. הגג של Tal by the Beach/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ בלנדר

עם סיומו של הליך שיפוץ מקיף ויסודי בעלות של 75 מיליוני שקלים, נפתח בימים אלה מלון Tal by the Beach בגרסתו המחודשת והרעננה כמלון בוטיק מודרני, המשלב בין ביזנס לפלז'ר, בבעלות קבוצת משקיעים מדרום אפריקה וישראל ובניהולה של רשת מלונות הבוטיק "אטלס".

המלון בן 10 הקומות, ובו 123 חדרים, שוכן בצמוד לחוף "מציצים" ונמל תל-אביב בגרסתו המקורית, נפתח מלון טל לפני קרוב ל-40 שנה ונחשב לאחד המלונות הוותיקים והמוערכים בתל-אביב. לפני כשלוש שנים סגר המלון את שעריו לצורך שיפוץ ומתיחת פנים מן היסוד שהסתיימו בימים אלו.

מלון טל המחודש Tal by the Beach. יח"צ בלנדר, מערכת וואלה! NEWS
123 חדרים על-פני 10 קומות. חדר בטל המחודש/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ בלנדר

כל החדרים עוצבו מחדש

במסגרת העבודות שינתה את פניה קומת הכניסה, עוצבו מחדש כל חדריו, הוסבו שתי הקומות העליונות לקומות עסקים והתווסף טרקלין עסקים מודרני בקומה העליונה. אחת מגולות הכותרת הינה גג המלון שבקומה העשירית, המשופע במיטות שיזוף, פינות ישיבה ובר משקאות, ממנו נפרסים נוף עירוני ורצועת חוף ימה של תל-אביב. בנוסף, התחדש המלון בחדר כושר משוכלל ובו סאונה יבשה ושופצו שני אולמות אירועים, בהם ניתן לקיים כנסים מקצועיים, אירועים עסקיים וסמינרים לעד 80 איש.

בהליך חידושו של Tal by the Beach- שולבו שלושה מעצבי פנים שונים. קומת הכניסה של המלון עוצבה על ידי משרד SO אדריכלים כחלל נקי, גבוה, פתוח ומשופע בצמחיה ואור המעצים את תחושת החופש והמרחב. כך, נעשה שימוש בחומרים טבעיים ופשוטים לכאורה כמו עץ, ברזל, בטון וצמחיה, אך באופן בלתי שגרתי: התקרה בנויה בצורת גלים המזכירים את פני הים, הרצפה יוצרת השתקפויות המרחיבות את החלל וקיר ירוק, בולט לעין, מפתיע ומנותק מן הקרקע.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
מלון טל המחודש Tal by the Beach. יח"צ בלנדר, מערכת וואלה! NEWS
הלובי במלון Tal by the Beach/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ בלנדר

123 חדרי המלון תוכננו בידי שני מעצבי פנים שונים. האדריכל בוקי צוקר, שהיה אחראי לעיצובו של מלון טל המקורי בסוף שנות ה-70, קיבל לידיו את עיצוב קומות העסקים, ובהן סוויטה רחבת ידיים ומפוארת הכוללת ג'קוזי ונוף מרשים לים וטרקלין. יתר חדרי המלון הופקדו בידיו של אורן ברונשטיין, שביקש לרכך את המבנה הברוטאליסטי באמצעות עיצוב חם וביתי, תוך שימוש באלמנטים וצבעוניות המושפעים ומתכתבים היטב עם חוף הים.

מחירי החדרים במלון נעים החל מ-753 שקלים ללינה וארוחת בוקר לזוג. דני ליפמן ולסלי אדלר, בעלי רשת מלונות אטלס, אמרו: "מלון טל היווה לאורך השנים אבן שואבת לאלה המחפשים את השילוב האולטימטיבי בין הקרבה לחוף להימצאות פסע ממרכז העיר. לאחר שיפוץ מקיף, אנו גאים להשיק עתה את Tal by the Beach בגרסתו המחודשת והעדכנית. זהו מלון בוטיק במלוא מובן המילה, המציע חווית אירוח מלאה, הנותנת מענה הולם לקהל עסקי ותיירותי גם יחד: לובי מזמין, חדר אוכל המגיש שלוש ארוחות ביום, חדרים מרווחים, חדר כושר מאובזר, טרקלין עסקים וגג עוצר נשימה".

מלון טל המחודש Tal by the Beach. יח"צ בלנדר, מערכת וואלה! NEWS
פינה בלובי המלון/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ בלנדר
  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully