וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 99 שקל ללילה לזוג: מבצע ה'לואו-קוסט' של מלונות פתאל משתלם?

21.8.2017 / 9:35

רשת מלונות פתאל משיקה מבצע של 9 שעות בשבוע הבא, במסגרתו תציע חדר זוגי ללילה במגוון מלונותיה ב-99 שקלים בלבד. איפה הקאץ'? המבצע תקף לחודשי ינואר-פברואר, ולחבילה של לא פחות מ-3 לילות. האותיות הקטנות של הלואו-קוסט

מלון U מג'יק פאלאס אילת פתאל. אתר המלון, מערכת וואלה! NEWS
יש בריכה אבל יש גם חורף. מלון U מג'יק פאלאס אילת/מערכת וואלה! NEWS, אתר המלון

רשת מלונות פתאל יוצאת היום במבצע "לואו-קוסט" לדבריה, שבו תציע לילה זוגי ב-99 שקלים בלבד במלונותיה בטבריה, ירושלים, ים המלח ובאילת. אבל הישראלים כבר למדו שאין לואו-קוסט אמיתי בלי שמסתתרות מאחוריו כמה אותיות קטנות, ובמבצע הזה בהחלט יש.

כך למשל, לא ניתן להזמין לילה או שניים במחיר זה, אלא המחיר תקף רק בהזמנת חבילה של שלושה או ארבעה לילות ברוב המלונות שמשתתפים במבצע. כמו כן, המבצע כולל בסך הכל 90 חדרים - 15 חדרים לכל מלון בתאריכים שונים ורק בחודשי החורף הפחות אטרקטיביים - ינואר-פברואר - שבהם הבריכה במלונות פחות רלוונטית, שלא לדבר על חופשות חגים שלא קיימות בתקופה זו15 חדרים בינואר-פברואר. בנוסף, המלונות הכלולים במבצע אינם מהמעלה הראשונה ברשת, כמו מלון יו בוטיק כנרת שנפתח לפני כמה חודשים, או הרודס ויטאליס באילת, אלא מדובר במלונות לאונרדו של פתאל, שנחשבים פחות יוקרתיים.

ממש כמו חברות תעופה בתחום הלואו-קוסט, שמאפשרות רכישת כרטיסים מוזלים למשך מספר שעות, גם פתאל "פותחת" את משך רכישת המבצע לזמן מוגבל - תשע שעות בלבד ביום שני הבא ה-28.8.

אבל יש כמה נקודות אור במבצע: מחירו של ילד יהיה 50% ממחיר הזמנת הזוג ומחיר תינוק 55 שקלים ללילה. כמו כן, את החופשות אפשר יהיה להזמין במשך כל ימות השבוע, לרבות סופי שבוע, כשחופשה חורפית מחמישי עד ראשון בהחלט יכולה להיות מהנה וגם משתלמת. בנוסף, בחלק מהמלונות המבצע הוא על בסיס חצי פנסיון, כלומר ארוחת בוקר וערב כלולים במחיר. במלונות בירושלים וטבריה על בסיס ארוחת בוקר בלבד.

מלון לאונרדו טבריה פתאל. אתר המלון, מערכת וואלה! NEWS
בסך הכל 15 חדרים בינואר-פברואר. משתלם? מלון לאונרדו טבריה/מערכת וואלה! NEWS, אתר המלון

מנהל השיווק ברשת: "מצפים להיענות גדולה"

המבצע כולל אירוח במלונות U מג'יק פאלאס אילת, לאונרדו רויאל ריזורט אילת, לאונרדו פלאזה ים המלח ולאונרדו אין ים המלח על בסיס חצי פנסיון ובמלונות לאונרדו ירושלים ולאונרדו טבריה על בסיס לינה וארוחת בוקר.

המלונות שיקחו חלק במבצע 99 שקלים ללילה הם:
U מג'יק פאלאס אילת
לאונרדו רויאל ריזורט אילת
לאונרדו ירושלים (לילה 1 ב-99 שקלים)
לאונרדו פלאזה ים המלח
לאונרדו אין ים המלח
לאונרדו טבריה (99 שקלים ללילה בחבילה של 2 לילות)

נדב פתאל, מנהל חטיבת השיווק ברשת פתאל, מסר: "מחירי ה-'לואו קוסט' מגיעים לאחרונה לכל תחום צרכני, ובתור הרשת הגדולה בישראל אנו חושבים שיש להם מקום גם בענף המלונאות. החלטנו להיות הראשונים שמציעים מחירים שטרם נראו בענף. אנו צופים ומצפים להיענות גדולה ומוכנים לספק לאורחינו חוויה בלתי נשכחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully