וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופסים אמריקה: ענו וגלו עד כמה אתם מכירים את ארצות הברית

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס

17.10.2017 / 9:08

ארצות הברית היא ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות והכוונה היא גם לשפע האטרקציות, האתרים והנופים שהיא מספקת למטיילים בה. בדקו עד כמה אתם מתמצאים בסמליה ובאתריה המפורסמים ונסו להוציא 10 מ-10 בחידון

מהוואי שבאוקיאנוס השקט ועד ניו יורק הסוערת שבחוף המזרחי, מהקרחונים האדירים והיערות העצומים שבאלסקה הצפונית ועד לדיסניוורלד בפלורידה שלחופי מפרץ מקסיקו - ארצות הברית ענקית ויש בה הכול. 9.8 מיליון קמ"ר של הרפתקה בלתי נגמרת שכולל ערי ענק קצביות, פארקים לאומיים מרהיבים, נהרות עצומים, שדות עד קצה האופק, הרים מושלגים ומדבריות עוצרי נשימה. כמה שירים אפשר לכתוב על אמריקה, שר רמי פורטיס, והתשובה היא הרבה. אפשר לטייל חודשים ארוכים בארצות הברית ולראות רק מעט ממנה. מדינת הענק מכונה "ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות" וזה נכון גם לאלה המטיילים בה. השפע אינסופי ורק צריך לבחור את הכיוון ולהתחיל לטייל.

ארצות הברית תמיד הייתה אחד היעדים התיירותיים הכי פופולריים ואהובים על הישראלים. אין זה מקרה שכשאומרים אצלנו על מישהו "תפס אמריקה" מתכוונים למישהו שהצליח ומזלו שפר עליו. אתם גם רוצים לתפוס אמריקה? החידון שלפניכם יבדוק עד כמה אתם מכירים ומתמצאים בסמליה, אתריה ונופיה של ארצות הברית ואם תתפסו אמריקה או שתצטרכו לגלות אותה.

טיולים מאורגנים בארצות הברית

טיולים מאורגנים - פגסוס

seperator
וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully