וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשאירו את היורו בארנק: איך לבלות בברלין כמעט בחינם

בירת גרמניה מככבת ברשימת היעדים הפופולריים בקרב הישראלים, בטח בקיץ, אז יניב דורנבוש שחי בברלין ליקט עבורכם פעילויות בחינם וכמעט חינם, ששווה לכם להכניס לתכנית הטיול שלכם

עריכת וידאו:ניר חן

אתם בוודאי חוששים מהרגע שבו תיאלצו לעזוב את הבית או המשרד הממוזג לטובת הרחוב המיוזע. באוגוסט מזג האוויר בישראל ממש בלתי נסבל, אבל בברלין המצב מעט שונה.

בירת גרמניה מככבת ברשימת היעדים הפופולריים בקרב הישראלים, ובחודש אוגוסט, כשבישראל כמעט אי אפשר לנשום בחוץ רבים מכם יגיעו לעיר שבה אפשר להיתקל בארבע העונות ביממה אחת. אספנו עבורכם פעילויות בחינם וכמעט חינם, ששווה לכם להכניס לתכנית הטיול שלכם.

רוכבת אופניים הרייכסטאג בברלין בקיץ. shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
ברלין בקיץ. לא חייבים לנפוש בה בהרבה כסף/מערכת וואלה! NEWS, shutterstock

פסטיבל עממי גרמני-אמריקני - Deutsch-Amerikanisches Volksfest

היחסים בין ארה"ב לגרמניה אמנם רחוקים משיאם, אבל זה לא מפריע לפסטיבל העממי המשותף לשתי התרבויות להתקיים כחגיגה לציון הידידות בין האמריקנים לגרמנים. הפסטיבל מתקיים במאריין פארק (Marienpark) ב-Berlin-Mariendorf. בירות, נקניקיות, סטייקים, תפוחי אדמה אפויים, הופעות חיות ומתקני לונה פארק לילדים יחכו לכם שם, כמו גם חוף ים מאולתר ואזורי צ'יל אאוט. הכניסה עולה 2 אירו בלבד והמקום פתוח מדי יום מהשעה 14:00. בימים שני ושלישי עד 22:00, ברביעי, חמישי וראשון עד 23:00, ובשישי ושבת עד 23:30, עד 13 באוגוסט. הגעה באמצעות קו אוטובוס 181.
לאתר הפסטיבל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

אי הטווסים - Pfaueninsel

אם במהלך הטיול שלכם אתם נתקלים ביום שמש יפה - בטלו את כל מה שתכננתם לאותו היום וסעו לאי הטווסים. בין אם אתם זוג שמחפש בילוי רומנטי, משפחה עם ילדים שמחפשים טבע קרוב לעיר או חברים שכבר ביקרו בברלין וכבר מיציתם את אתרי התיירות הרגילים ופריימארק, זה המקום בשבילכם, שגם מוכר על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמי. הכניסה לאי בחינם, אך ההגעה אליו באמצעות מעבורת קצרצרה של מספר דקות, בעלות של 4 אירו למבוגר ושני אירו לילדים. בחודש אוגוסט האי פתוח מדי יום מ-8:00 עד 20:00, ובזמן הזה הטווסים מסתובבים חופשי לגמרי בין המבקרים. אפשר להצטלם איתם, אך כמובן אסור להאכיל.
לאתר אי הטווסים.

ליל המוזיאונים הארוך

ב-19 באוגוסט מתקיים בברלין ליל המוזיאונים הארוך. במהלך הערב יתקיימו ברחבי העיר 800 אירועים ו-80 מוזיאונים יפתחו את שעריהם במחיר של כרטיס אחד. באמצעות אתר האירוע תוכלו לבחור את המוזיאונים שמעניינים אתכם ולתכנן מסלול לפי זמנים, לפי אזורים, או לפי תחומי העניין. באותו הערב רואים ברחבי העיר עשרות אלפי אנשים מכל הסוגים רצים ממוזיאון למוזיאון עם תכניית האירוע – משפחות עם ילדים, בני נוער, קלאברים של הברגהיין, תיירים, מקומיים – ממש כולם. עד 7 באוגוסט כרטיס עולה 12 אירו, מ-8 באוגוסט עד ליום האירוע המחיר עולה ל-18 אירו. ילדים עד גיל 12 – חינם לגמרי. כרטיסים ניתן לרכוש בתחנות ה-BVG ורכבת S, במשרדי מכירות ובלינק המצורף. המוזיאונים נפתחים בשעה 18:00 עד 2:00 בלילה, והמחיר כולל נסיעה בתחבורה הציבורית.
לאתר האירוע.

סיורים בחינם בברלין

הדרך הטובה ביותר להכיר כל עיר היא דרך הרגליים. סיורים בחינם יוצאים מדי יום משער ברנדנבורג והם נמשכים כשעתיים. הסיור מומלץ במיוחד למי שמגיע בפעם הראשונה לעיר ורוצה לחסל כבר ביום הראשון את המקומות התיירותיים, אך לא רק - גם מי שכבר היה בעיר יכול לגלות נקודה חדשה אחת או שתיים, וגם לקבל רעיונות לאן להמשיך לסיור מעמיק יותר. ההליכה קלה מאוד כך שאין מה לחשוש מעייפות. הסיורים יוצאים מדי יום בשעה 11:00, אך אם אתם מעוניינים בסיור בעברית בדקו האם באותו יום הדבר אפשרי. לא תתקשו למצוא היכן מתחיל הסיור, חפשו את המדריכים עם החולצות הכתומות והשלטים, והם כבר יובילו אתכם למקום הנכון.
לאתר הסיורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully