וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדור פורח, הצגות וקיאקים: הצעה לחופשה עם הילדים בצפון

30.7.2017 / 0:05

אוגוסט הגיע ואיתו כאב הראש הקבוע: מה עושים עם הילדים? אם תחליטו להגיע למלון "גליליון" שבצפון, מחכה לכם שם חוויה נהדרת בת שלושה ימים שמותאמת בול לילדים וכוללת פארק חבלים, הצגות, בריכה וסרטים. וכמה זה יעלה לכם?

גליליון. ברק אוחיון,
מלון גליליון/ברק אוחיון

היי הורים, בואו שנייה. מה שלומכם? מה נשמע? הכול טוב? איך הקיץ עד כה? נחמד? עובר בכיף? הילדים מבלים בקייטנה? אתם מצליחים גם לעבוד במקביל? נשמע נפלא ונהדר ומושלם אבל עדיף שתפסיקו לבלבל את המוח. גם אתם יודעים היטב שהסיוט הזה רחוק מלהסתיים ושיש עוד חודש לח ודביק שרובו בכלל נטול קייטנות ולפיכך נטול ימי עבודה ולפיכך אתם נאלצים לצאת לחופשה ולפיכך הבוס שלכם יעשה לכם אפילו עוד יותר פרצופים, ולפיכך הלך עליכם ממילא, אז לפחות שתיהנו בחופשה.

כן, אנחנו יודעים היטב שלא כולם מסוגלים או רוצים לטוס לחו"ל. יש את אלו שמעדיפים לרדת לאילת – כנראה ש-37 מעלות בצל במרכז לא מספיקות להם – ויש את אלו שמעדיפים לעלות צפונה. באשר אלינו, אנחנו נסענו צפונה למלון "גליליון" שבעמק החולה מתוך אמונה שנהנה ממזג אוויר נעים יותר, אולי אפילו מאיזו בריזה גלילית נחמדה וצוננת. ובכן, התבדינו. אני לא יודע מה חשבנו לעצמנו, אבל עם כמות הזיעה שנטפה מאיתנו ב-50 המטרים שבהם הלכנו מהרכב לחדר היה אפשר למלא בריכה מתחרה לבריכה היפהפייה במלון. אבל אם להיות כנים לגמרי, חייבים להודות שבאורח פלא נכנס בשעות הערב אוויר נעים לאזור שמאפשר ישיבה על הדשא והשתתפות בפעילויות למבוגרים ולילדים (עליהן נרחיב בהמשך).

גליליון. ניר יהב, מערכת וואלה! NEWS
ויש גם בריכת פעוטות/מערכת וואלה! NEWS, ניר יהב
בפארק החבלים תוכלו לחצות גשרים גבוהים שפרושים בין עצי אורן, ליהנות מאומגה מהירה ולטפס על קירות מאתגרים

אז מה עושים במלון כשחם? נכנסים לבריכה. והבריכה ב"גליליון" היא באמת נהדרת ויפה. אבל מה עושים כשממצים אותה? הפתרונות ב"גליליון" הם רבים והם כולם מאוגדים תחת קונספט אחד - "Summer Camp". מה זה בעצם? זה השם לחופשה בת שלושה ימים במלון שמיועדת בעיקר למשפחות, אשר כוללת מגוון של אטרקציות, פעילויות לילדים ולמבוגרים – והכול בפורמט של חצי פנסיון או של ארוחת בוקר בלבד. מאחר שהמלון ממוקם על כביש 90 בצפון, בין ראש פינה לקריית שמונה ובמרחק יריקה מרמת הגולן, כל האטרקציות הכי שוות של הצפון נמצאות לידו.

למלון יש שיתופי פעולה עם כמה אטרקציות מחוץ למלון (אם אתם רוצים, זו לא חובה) ולפיכך שלושת ימי ה-"Summer Camp" כוללים גם ביקור בפארק החבלים "אתגר בהר" בקיבוץ סאסא, שיט קיאקים שיוצא מקיבוץ הגושרים, או ביקור במשק קורלנדר. במשק (מרחק נסיעה של כ-15 דקות מהמלון) תוכלו לסייר ברפת, לפגוש את הפרות, להבין כיצד מיוצר חלב, לחלוב פרה ואף לטעום שוקו טרי. בפארק החבלים תוכלו לחצות גשרים גבוהים שפרושים בין עצי אורן, ליהנות מאומגה מהירה ולטפס על קירות מאתגרים. הפארק הנהדר הזה לחלוטין מותאם למשפחות, משום שגם עבור הקטנטנים (החל מגיל שנתיים) נבנה מסלול מיוחד לילדים – העתק של הגשרים אך על מתקן מיוחד בגובה 80 ס"מ. הכול נעשה כשהילדים קשורים ומאובטחים ותוך כדי ליווי של ההורים. קחו רק בחשבון שהפארק מרוחק כחצי שעת נסיעה מהמלון. לטעמנו הוא שווה את הנסיעה כי זה פשוט המקום המושלם לילדים שאוהבים קצת אקסטרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פארק חבלים. ניר יהב, מערכת וואלה! NEWS
הילדים יעופו. פארק החבלים/מערכת וואלה! NEWS, ניר יהב
המלון מבין היטב את נפשם של ההורים המותשים ולפיכך מנסה להקל עליהם במידת האפשר. כיצד? באמצעות פעילויות ואטרקציות רבות לילדים בתוך המלון עצמו, שמתחילות לרוב לפנות ערב

אם פארק החבלים לא הספיק לכם ואתם נמנים על ז'אנר האקסטרים הקיצוני, תוכלו לעשות מה שאנחנו עשינו: הוספנו לעצמנו אקסטרה אטרקציה (היא לא כלולה בתשלום לשלושת ימי החופשה במלון) כשיצאנו לטיול בן שעה וחצי ברכב השטח "רייזר" אצל חברת "רייזר בר" שנמצאת מרחק של חמש דקות מהמלון. יש מגוון מסלולים – זוגיים, משפחתיים, בני שעה, בני שעתיים, בני שלוש שעות, ואפילו טיול שלם ל-24 שעות שכולל גם לינה בשטח (כן, גם אנחנו צחקנו בבהלה מהולה באימה מהאופציה הזו). חובבי נהיגה בשטח ייהנו מאוד. גם הילדים שלכם ייהנו. ואין שום חשש, שכן מדריך מתלווה אליכם ונוסע לצדכם. קחו בחשבון שלושה דברים: ראשית, יש המון טלטולים בדרך. שנית, תחזרו מאובקים לחלוטין. שלישית, המחירים לא זולים. רייזר זוגי יעלה לכם מ-450 שקל (לשעה) ועד 800 שקל (לשלוש שעות), רייזר לארבעה – מ-625 שקל (לשעה) ועד 1,250 שקל (לשלוש שעות). מלבד "רייזר בר" פרושות באזור חברות נוספות שמארגנות טיולי רייזרים.

נכון, האטרקציות בהחלט מגוונות את החופשה ומוסיפות לה צבע חוויתי, אבל חייבים להודות שהמלון מבין היטב את נפשם של ההורים המותשים ולפיכך מנסה להקל עליהם במידת האפשר. כיצד? באמצעות פעילויות ואטרקציות רבות לילדים בתוך המלון עצמו, שמתחילות לרוב לפנות ערב. למשל: סדנאות יצירה, סדנאות תיפוף, שעת איפור, הופעה מוזיקלית במדשאה קסומה וכיפית תוך כדי צליית מרשמלו במדורה, הצגות נפלאות של תיאטרון "אורנה פורת" והקרנות סרטים על גבי מסך ענק בגודל 30 מ"ר תחת כיפת השמיים תוך כדי זלילת פופקורן.

קיאקים הגושרים ליד מלון גליליון. קייקי מעיין הגושרים,
עוד חוויה מומלצת. קיאקים בגושרים/קייקי מעיין הגושרים
אם איכשהו תצליחו לגנוב שעה בלעדיהם, תוכלו לקפוץ בבוקר לשיעור פילאטיס, להתפנק בטיפול בספא, להתאמן בחדר הכושר, וגולת הכותרת – ללכת לסדנת יין המתקיימת מדי יום לפנות ערב

אם זה לא יספיק לילדים, קחו אותם בבוקר לאטרקציה מומלצת במיוחד: טיסה בכדור הפורח הראשון בצפון הארץ. הכדור (שנמצא בתוך מתחם המלון) מגיע לגובה של 120 מטר והנוף הנשקף ממנו מרהיב. עם זאת, טיסה בו (שאורכת רבע שעה) אינה כלולה במחיר אך אורחי המלון זוכים למחיר מוזל: 60 שקל למבוגר ו-45 שקל לילד. בקרוב מאוד, אגב, יושק בסמוך לו שוק האוכל המסקרן "אגמון מרקט", ואנחנו בטוחים שהוא יהווה אבן שואבת לכל תושבי האזור ואורחי המלונות בו.

הורים, אנחנו מתארים לעצמנו שאתם שואלים את עצמכם: "רגע, ומה איתנו?". זו בהחלט שאלה טובה ונבונה וכנראה שעדיין לא הבנתם את הקונספט של ללכת למלון עם ילדים. הם המרכז, הם העיקר, הם החשובים, הם הקובעים, הם אלו שצופים ב"זוטרופוליס" תחת כיפת השמיים ואתם אלה שיושבים לצדם ונדרשים לאספקת פופקורן רציפה. אם איכשהו תצליחו לגנוב שעה בלעדיהם, תוכלו לקפוץ בבוקר לשיעור פילאטיס, להתפנק בטיפול בספא, להתאמן בחדר הכושר, וגולת הכותרת – ללכת לסדנת יין המתקיימת מדי יום לפנות ערב. הסדנה הזו מומלצת במיוחד, לא משום שלומדים בה על עפיצות, על יקבים ועל תהליך ייצור היין. הסדנה הזו מומלצת מסיבה אחת בלבד: אפשר לשתות בה הרבה הרבה יין. האמינו לנו, הערב שלכם ייראה אחרת לגמרי מרגע שהסדנה תסתיים.

כדור פורח במלון גליליון. ברק אוחיון,
אל תפספסו, כדור פורח מעל גליליון/ברק אוחיון

הורים יקרים, לבנו אתכם. באמת. אנחנו יודעים היטב כמה אוגוסט הוא חודש בלתי נסבל. אילו זה היה תלוי בנו, היינו מוחקים אותו מלוח השנה וקופצים ישירות מיולי לספטמבר. יש בכך הגיון רב ואנו מקווים שהבקשה ההגיונית הזו תיפול על אוזניים קשובות במשרד החינוך או במשרד ראש הממשלה או בגוף שאמון על ארגון לוח השנה. ממה שלמדנו מהחיים האלה כהורים לילדים באוגוסט, מהחום אי אפשר לברוח. אפשר אמנם לגנוב פה ושם כמה שעות מזגן בסרט, בהצגה, או באיזה ג'ימבורי בקניון עם עוד 60,000 ילד מתוקים. אבל בסופו של דבר גם אתם תיאלצו להעמיס את הרכב ולנסוע לאנשהו. האופציה של "גליליון" היא בהחלט אופציה מעולה. נכון, אין הרבה צל בשטח המלון והחדרים הפונים להרי הגולן שקטים הרבה יותר מאלו הפונים לבריכה, אך יש שם הרבה פעילויות לילדים, מגוון של אטרקציות מסוגים שונים בסביבה, אוכל נהדר, בריכה חמודה, בריזה בערב ויין נפלא שישכיח מכם כל צרה.

מחירים:
זוג + ילד ב-1,570 שקלים ללילה (חצי פנסיון)
זוג + 2 ילדים ב-1,689 שקלים ללילה (חצי פנסיון)
זוג + 3 ילדים (2 חדרים עם דלת מקשרת) ב-2,648 שקלים ללילה (חצי פנסיון)


הכותב היה אורח של מלון גליליון.

גליליון. ניר יהב, מערכת וואלה! NEWS
חושבים גם על ההורים. טעימות יין/מערכת וואלה! NEWS, ניר יהב
גליליון. ניר יהב, מערכת וואלה! NEWS
סוף תוף. סדנת תיפוף לילדים/מערכת וואלה! NEWS, ניר יהב
גליליון. ברק אוחיון,
גם הקינוחים מותאמים לילדים. ארוחת ערב בגליליון/ברק אוחיון
גליליון. ניר יהב, מערכת וואלה! NEWS
גליליון, מבט מלמעלה מהכדור הפורח/מערכת וואלה! NEWS, ניר יהב
גליליון. ניר יהב, מערכת וואלה! NEWS
הקרנת סרט בערב/מערכת וואלה! NEWS, ניר יהב
מלון גליליון. אוקטובר 2016. ראובן קסטרו
מלון גליליון/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully