וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שהחיינו והגיענו: צפו בספורטאי המכביה חוגגים בר מצווה בכותל

19.7.2017 / 15:24

המכביה היא לא רק מפעל ספורטיבי, אלא אירוע שמחבר בין יהודי העולם לישראל ואחד המיזמים המרגשים שנערכו בתקופת המשחקים היא חגיגת בר מצווה לספורטאים מרחבי העולם בכותל המערבי. צפו

צילום מסך

חגיגת בר מצווה היא אירוע מרגש ומשמעותי, כשהחגיגה נערכת בכותל המערבי ההתרגשות כפולה. עבור ספורטאי המכביה הביקור במקום הקדוש היה בבחינת אחד משיאי המסע שלהם ברחבי ישראל. בין הנפת משקולות לרכיבה על אופניים, בין בעיטת קראטה לחבטת גולף – מארגני המכביה דאגו לכך שאלפי הספורטאים המגיעים לארץ מכל קצוות תבל, יראו פינות מוכרות יותר או פחות של ישראל, ויתחברו אליה דרך הרגליים, העיניים וגם הנשמה. הם טיילו, בילו וטעמו ישראל במהלך כל שהותם, ובר המצווה בכותל היא אחד מאותם אירועים שנועדו לחזק את זיקתם ואהבתם לארץ. "זה המקום הכי קדוש", אומר קמרון מדרום אפריקה, שהחליט לעשות את בר המצווה שלו בכותל המערבי, "אני מתרגש".

למרות החום הכבד אותם ספורטאים הגיעו אל רחבת הכותל וחגגו יחד באירוע המוני ומיוחד. "יש לנו הזדמנות נפלאה לסיים את המכביה עם אירוע משמעותי עבור המשלחות", אומר הרב קרלוס טפירו, סמנכ"ל והמנהל החינוכי של המכביה, "יש חבר'ה שלא חגגו בר מצווה, אז אנחנו נותנים להם את ההזדמנות שיגיעו הנה ויחגגו כאן, במקום שהכול התחיל".

וואלה! NEWS בשיתוף המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully