וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואו, זה אמיתי? חברת התעופה שרוצה לשלם לכם לטוס איתה

18.7.2017 / 15:22

אחרי שמנכ"ל ריינאייר הצהיר שבעתיד לא נשלם על טיסות, מגיע מנכ"ל חברת WOW Air האיסלנדית, שתחל לטוס לארץ בקרוב, והודיע שייתכן שחברת התעופה אף תשלם לנו לטוס איתה. "רק תעלו לרשת את החוויה שלכם, ואולי זה יישתלם לכם"

ShutterStock

לא מכבר הצהיר מנכ"ל חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה, ריינאייר, כי בעתיד לא תגבה החברה כסף עבור טיסות. אולם עתה מגיעה הצהרה של מנכ"ל חברת לואו-קוסט נוספת, שטוען שהחברה שלו אף תשלם בעתיד כסף לנוסעים כדי שיטוסו איתה.

ההצהרה, שנראית די דמיונית, מגיעה מאת סקולי מוגנסן, מנכ"ל WOW Air, שתחל לטוס מריקיאוויק, בירת איסלנד, לישראל בחודש ספטמבר הקרוב ומשם גם לארה"ב במחירים מוזלים. "אם תטוס איתנו ותבטח בנו בהזמנת הטיסה שלך, תוכל לראות שתעריף הטיסה שלך יופחת לאפס ואולי גם נשלם לך על כך", אמר מוגנסן.

הנוסעים שיוכלו לשלם להם עבור הטיסה, לפי מוגנסן, הם אלה ש-WOW תבנה "מערכת יחסים מיוחדת איתם" ואלה שיאפשרו לחברה להיות חלק מתוכניות הטיול שלהם - דבר אשר יבוא לידי ביטוי לדוגמא בהזמנת מלונות ופעילויות. "אם הנוסעים הללו יוכלו, למשל, לשתף את חויות הטיול שלהם במדיה החברתית אז לחברת התעופה יכול להיות משתלם לתגמל אותם על הזמנת כרטיס הטיסה", אמר. מוגנסן הוסיף ש"WOW מכוונת לכך שהיא תוכל לתגמל נוסעים נאמנים בעתיד בדרך זו ואחרות".

wow וואו איירליינס איסלנד. ShutterStock
האמנם תשלם לנו חברת התעופה? נחיה ונראה. WOW/ShutterStock

כזכור, חברת WOW תחל לטוס בקרוב לישראל מבירת איסלנד, לשם הציעה מחירי טיסה ב-99 דולר לכיוון, ולאחר המתנה לא מעטה בריקיאוויק גם לשלל ערים בארה"ב, בהם ניו יורק, לוס אנג'לסף סן פרנסיסקו, שיקגו ועוד. המחירים שעליהם דיווחה חברת התעופה החלו מ-149 דולר לכיוון לניו יורק וליעדים רחוקים יותר בארה"ב בהחל מ-199 דולר לכיוון. אולם בבדיקה שעשינו, לא כל הנוצץ זהב מטוס, ומהר מאוד נגמרו כרטיסי הטיסה במחירים אלו.

בשבוע שעבר "הפשירה" החברה עוד כ-400 כרטיסי טיסה במחירים מוזלים, לטענתה, של 199 דולר לכיוון לחגי תשרי, אולם מי שלא "ישב" על האינטרנט עם החלת המבצע, לא יזכה יותר למצוא מחירים כאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully