וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ לוהט: היעד המפתיע של הישראלים; וכמה זה יעלה?

4.7.2017 / 15:32

כ-100 אלף איש יעברו ביום ממוצע בנתב"ג ביולי-אוגוסט השנה, ובסך הכל יותר מ-4.5 מיליון נוסעים בכל הקיץ. אז לאן כולם טסים? איזה יעד מפתיע הפך למבוקש אצל הישראלים? ומתי שיא הביקושים לטיסות? בדקנו

עריכת וידאו: ניר חן

כמה חם הקיץ הזה - כך הוא לוהט גם בנתב"ג. לפי רשות שדות התעופה, יעברו בנתב"ג יותר 4.5 מיליון נוסעים בקיץ בלבד, כשביום ממוצע עוברים 75 אלף איש בשדה, כשבימי השיא יעברו 100 אלף נוסעים - עלייה של 20 אחוזים מהתקופה המקבילה אשתקד. הימים העמוסים ביותר הקיץ בנתב"ג יהיו ימי חמישי

ולאן הם טסים? ובכן, לפי תמר גרזון, מנכ"לית אתר טרווליסט להשוואת מחירים, יעדי אגן הים התיכון שולטים גם השנה בקרב הישראלים, כש-60% מחבילות הנופש שאנחנו מזמינים הן לאזור זה. רודוס ($683 לנופשון) הוא היעד הפופולרי ביותר מבין חבילות הנופש שהוזמנו, ואחריו כרתים ($754 לנופשון), למרות שישנה ירידה בהזמנה של חופשות בשני האיים הללו. היעד השלישי המבוקש לחבילות נופש הוא בורגס ($687 לנופשון), בולגריה, גם הוא יורד בהזמנות ב-17 אחוזים לעומת אשתקד.

כרתים.
מבוקש מאוד, אבל פחות משנה שעברה. חוף בכרתים

קפריסין הצפונית IN, זנזיבר OUT

ולאיזה יעד טסים כולם? במקום הראשון ועד הרביעי במצעד היעדים הפופולריים בטיסות סדירות לקיץ 2017 נמצאות בוקרשט ($308 לטיסה), פראג ($313 לטיסה), בנגקוק ($823 לטיסה) וניו יורק ($937 לטיסה). לראשונה תאילנד ברשימת שלושת היעדים התיירותיים המובילים המועדפים על התייר הישראלי, כשיעדי אירופה הקלאסית (לונדון, בקצלונה ואמסטרדם) יורדים בדירוג.

היעד שכובש את הישראלים בסערה הוא קפריסין הצפונית (מחיר חופשה ממוצע ל-5 לילות בקפריסין הטורקית: 810 דולר לאדם) - יעד חדש שמסתמן כפופולרי במיוחד בקיץ הקרוב. לדברי גרזון, "התחזקותה של צפון קפריסין נובעת בין השאר מכניסתה של חברת הלואו-קוסט ריינאייר, שמציעה טיסות מוזלות לשלושה יעדים שונים בקפריסין, מה שהופך את מחיר החופשה לאטרקטיבי במיוחד". זנזיבר שאהוב על הישראלים וכיכב בחמישייה הפותחת בקיץ שעבר וגם בפסח האחרון, איבד את מקומו וכלל לא נכנסה לעשרת היעדים הפופולריים של הישראלים הקיץ.

החופש הגדול מאפשר לקחת את הזמן בחו"ל, כשהישראלים יוצאים לחופשות ארוכות יותר: זמן חופשה ממוצע בתאילנד עומד על כמעט שלושה שבועות, וחופשה בארה"ב נמשכת 19 יום בממוצע.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
איי ג'יימס בונד, תאילנד. ShutterStock
הישראלים בוחרים יותר ויותר השנה. תאילנד/ShutterStock

מתי ניסע וכמה כסף נוציא בממוצע?

מנתוני טרווליסט עולה, ש-44 אחוזים מרוכשי חבילות הנופש ייצאו לחופשה במהלך אוגוסט לעומת 37 אחוזים שייצאו ביולי.
אצל רוכשי הטיסות הסדירות המצב הפוך: 45 אחוזים מהם יטוסו ביולי לעומת 37 אחוזים שרכשו טיסות לאוגוסט. שיא הביקושים לטיסות בקיץ הקרוב הוא בין התאריכים 20-13 באוגוסט.

ואיפה אתם תהיו הקיץ? טקבקו לנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully