וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלילות הקיץ החמים: כל האטרקציות הליליות שמחכות לכם בקיץ

2.7.2017 / 9:15

חם לכם? במשך היום שבו במזגן - אבל בלילה צאו לגלות עולם עשיר של פעילויות ברחבי הארץ: תצפיות כוכבים, סיורים בעקבות בעלי חיים, אירועי מוזיקה וריקודים, לילות ירח באתרי טבע, מרוץ לילה במדבר ושאר פעילויות שמתקיימות בקיץ הזה כשהשמש נחה

צילום: רשות הטבע והגנים, עמק המעיינות, רייז אפ עריכת וידאו:מיכאל ברגמן

צפון הארץ

ליל ירח מלא בעמק המעיינות
לילה של חוויות ברחבי עמק המעיינות, בעת שאתרי תיירות רבים פותחים את שעריהם בשעות לא רגילות עם פעילויות מיוחדות למשפחות: סיורים מודרכים לכל המשפחה במסלולי טיול ברחבי עמק המעיינות, מופעים מוזיקליים, לינת שטח באתרים שונים ועוד. רוב הפעילויות במחיר סמלי וברישום מראש באתר המועצה האזורית עמק המעיינות (www.maianot.co.il). בין האתרים: פארק המעיינות, גן לאומי גן השלושה (סחנה), אתר נהריים בגשר, גן גורו, מרכז הצפרות "מקור החסידה" בכפר רופין, גן לאומי כוכב הירדן, חוות הטורבינות של מעלה גלבוע, ועוד. בנוסף, יוצעו מתחמי לינת קמפינג.
מתי: 6 ביולי, כל הלילה.
כמה: רוב הפעילויות בתשלום סמלי של 10 שקלים לאדם.
איפה: אתרים שונים בעמק המעיינות.
לפרטים: אתר המועצה האזורית עמק המעיינות. בהרשמה מראש.

פסטיבל בין הכרמים
פסטיבל בין הכרמים המסורתי במרום הגליל יתקיים זו השנה ה-11 ברציפות בשבוע של ט"ו באב: מופעי מוזיקה משקיעה ועד זריחה תחת כיפת השמיים, ביניהם מופע זריחה של רמי קלינשטיין (4.8) שני מופעי ענק ביער עין הוזים, מופע נעילת הפסטיבל עם יהודה פוליקר שיארח את מירי מסיקה (10.8) ומופע מיוחד של אביתר בנאי עם ישי ריבו (8.8). עוד בתוכנית: ירידים גליליים מיוחדים, הפנינג אמנות ורוח במצפה עמוקה, אירועי מוזיקה וסיורים ביקבים ובכרמים במרום הגליל ועוד.
מתי: 10-3 באוגוסט.
כמה: משתנה בהתאם לפעילויות.
איפה: אתרים שונים ברחבי מרום הגליל.
לפרטים: 04-6919807. בהרשמה מראש.

רוק ישראלי: לילה לבן אכזיב
בפסטיבל המוזיקה הישראלי "לילה לבן אכזיב", שייערך מהשקיעה ועד הזריחה בחוף אכזיב, יופיעו בין היתר הרכבים מקומיים מהגליל המערבי, שלומי שבת, דודו טסה, אליעד, dj עפרה ברעם, התקווה 6, טליסמאן ולקראת עלות השחר: מופע זריחה מיוחד של אמיר דדון שיארח את נתן גושן אל תוך הבוקר. באתר הפסטיבל (www.lachziv.co.il) ניתן למצוא את רשימת המופעים.
מתי: 6 ביולי משעה 19:00 עד אור הבוקר.
כמה: 105 שקלים לאדם (לכל מופעי הפסטיבל). הנחות לתושבי האזור.
איפה: חוף בננה ביץ', אכזיב.
לפרטים: רכישת כרטיסים באתר הפסטיבל.

סיורי לילה בגן גורו
בחודש יולי יתקיימו סיורי לילה בגן גורו ויכללו קומזיץ עם כיבוד קל בשטח הגן. בחודש אוגוסט, אף יוצעו לינות שטח בגן גורו, הכוללות סיור לילי וצפייה בפעילות הלילית של בעלי החיים האוסטרלים, קומזיץ עם כיבוד קל, לינה באוהלים, ארוחת בוקר קלה והצטרפות להאכלת הבוקר של התוכים והקנגורו. הסיורים ילוו בפעילות בסגנון אבוריג'יני.
מתי: ימי חמישי בחודש יולי, בשעות 23:00-20:00; ימי שלישי וחמישי בחודש אוגוסט, משעה 20:00.
כמה: לילות יולי: 69 שקלים לאדם (מגיל שנתיים); לילות אוגוסט: 140 שקלים לאדם (מגיל שנתיים).
איפה: גן גורו, עמק המעיינות.
לפרטים: 053-7931477.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשהערב יורד יש לצאת ולטייל. גן השלושה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תל אביב והמרכז

קיץ לטיני בנמל תל אביב
בחודשי הקיץ, בימי שני, יפעלו בחלקו הצפוני של נמל תל אביב, הרקדות לטיניות לקהל הרחב. האירוע כולל שיעור למתחילים, תהלוכת מתופפי בטוקדה, מופעי להקות הסלסה הטובות בישראל בליווי רקדנים ססגוניים, מופעי מוזיקה חיה ומופעי קפוארה, פינות יצירה, הפעלות לילדים ועוד. חלק מהמתחם יעוצב כאזור מנוחה לרוקדים, עם פינות ישיבה נוחות. בכל שבוע יערך מופע מרכזי אחר בסגנון לטיני משתנה.
מתי: ימי שני במהלך יולי-אוגוסט בשעות 23:00-18:30.
כמה: ללא תשלום.
איפה: חלקו הצפוני של נמל תל אביב.

מופעי מוזיקה על שפת האגם
רשות הטבע והגנים מזמינה את כל המשפחות וחובבי להיטי העבר, למופעים מוזיקליים מושקעים באווירה נוסטלגית על שפת האגם בגן לאומי ירקון (תל אפק), עם השירים הכי זכורים ואהובים, שכל הורה מכיר וחייב להכיר לילדיו. בין המופעים: שרים אריק איינשטיין, מחווה לסיימון וגרפונקל, להקת הדבורים במחווה ללהקת כוורת, שי טוחנר וחברים במחווה לבוב דילן וללאונרד כהן, להקת התפוזים במופע קלאסיקות רוק ישראלי, להקת רוקוויל במחווה ל-U-2 ועוד. הכניסה על בסיס מקום פנוי והישיבה על הדשא. מומלץ להצטייד במחצלת. הגן הלאומי יהיה פתוח למבקרים משעה 08:00 ועד תום המופע.
מתי: מדי יום חמישי ביולי-אוגוסט, החל משעה 19:00.
כמה: ההופעות ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי רשות הטבע והגנים.
איפה: בגן לאומי ירקון - תל אפק (אנטיפטריס)
לפרטים: 3639*.

סרטים ושירים בנמל תל אביב
בימי ראשון ביולי-אוגוסט ייערכו הקרנות סרטים מדובבים לילדים ולכל המשפחה על גבי מסך ענק, בהם "החיים הסודיים של חיות המחמד" , "אנגרי ברדס", "לגו" ועוד. יתקיימו אירועי שירה בציבור על רקע הגלים ובריזת הים תחת כיפת השמיים.
מתי: ביולי-אוגוסט. סרטים: ימי ראשון מהשעה 20:00; שירה: ימי שני בשעה 20:00.
כמה: ללא תשלום.
איפה: סרטים: הדק המרכזי, ליד ארגז החול; שירה: דק חצר בית היוצר – נמל תל אביב.

סיורי עששיות בפארק אריאל שרון
פארק אריאל שרון פותח את פעילות הקיץ, ומזמין הורים וילדים לסיור ייחודי המתחיל בשעות האור ומסתיים בחשיכה, בליווי עששיות. זוהי הזדמנות להכיר את סיפור שיקומו של הר הפסולת שהפך בתהליך אקולוגי ייחודי מסוגו לפארק פורח, לחוות את הטבע המשתנה לעת ערב, ולצפות יחד עם כל המשפחה בשקיעה מרהיבה היורדת על מטרופולין גוש דן. במהלך הסיור יצפו המשתתפים במיצג המולטימדיה "סיפורו של הר", יעברו במתחם לב ההר שבמרכזו אגם אקולוגי ייחודי, ולאחר מכן יעלו לרום ההר לאזור מרפסת התצפית הצופה על גוש דן.
מתי: 13 ו-27 ביולי בשעות 20:30-18:30 (התכנסות בשעה 18:00).
כמה: 25 שקלים לאדם (מגיל 3).
איפה: פארק אריאל שרון.
לפרטים: 03-7398999. בהרשמה מראש.

סיורי לילה במוזיאון הילדים בחולון
מדי יום חמישי במהלך חודש אוגוסט יוצעו במוזיאון הילדים בחולון סיורים ליליים, כולל סיור בתערוכה החדשה "הביטלס- מסע הקסם המסתורי". המבקרים בתערוכה יוצאים למסע בעקבות הביטלס: מדוע נחשבים הביטלס ללהקה המצליחה והאהובה ביותר בעולם? איך ניתן באמצעותה להבין מוזיקה ככלי ליצירתיות, תקשורת בין אנשים, פיתוח דמיון, ביטוי רגשות וערכים חברתיים ותרבותיים?
מתי: מדי יום חמישי בערב בחודש אוגוסט.
כמה: 65-50 שקלים לאדם בכל אחד ממסלולי המוזיאון.
איפה: מוזיאון הילדים הישראלי, שדרות ירושלים 214, חולון.
לפרטים: 03-6503000.

מופע המים הגדול בנמל - מכבייה 2017
זו השנה הרביעית ברציפות שמתקיים מיצג המים המרהיב והצבעוני TEL AVIV WATER SHOW - מופע המזרקות המרקדות על המים המשלב הקרנה, תאורה, אש ומוזיקה. השנה, המיצג יהיה בסימן פתיחת חגיגות המכבייה ה-20. בתוכנית: מופע של 200 פנסי לד ו-24 מזרקות בתוספת אלמנטים של אש חיה, סילוני מים בגובה עשרות מטרים, מוזיקה מקורית וסרטוני מולטימדיה של המכבייה שיוקרנו על גבי מסך אורות ענק.
מתי: 27-2 ביולי, כל חצי שעה בשעות 22:30-20:15 (משך כל מופע: 6 דקות).
כמה: ללא תשלום.
איפה: אזור המעגנה, נמל תל אביב.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
סיור עששיות פארק אריאל שרון. אורי אהרון, מערכת וואלה! NEWS
להכיר את סיפור שיקומו של הר הפסולת. סיור עששיות בפארק אריאל שרון/מערכת וואלה! NEWS, אורי אהרון

ירושלים

לילות אפריקה בגן הבוטני בירושלים
הרפתקה משפחתית מיוחדת במינה בגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים: מגלים את אפריקה דרך משימות מיוחדות, נפגשים עם קאי ולולו - נסיכי אפריקה, מתרוצצים במבוך השבטים, רוקדים את ריקוד הגשם, לומדים להכין שיקוי מיוחד לפי מתכון של רופא השבט ועוד. האירוע כולל פסקול עשיר, תאורה ותפאורה מרהיבים באווירת יבשת אפריקה. אפשרות תרומת צעצועים ומשחקים ליתומים מאפריקה.
מתי: בימים א'-ה' ושבת ביולי-אוגוסט בשעות 22:00-17:00.
כמה: 50 שקלים לאדם. כרטיס משפחתי זוג ושלושה ילדים) ב-190 שקלים.
איפה: הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם, ירושלים.
לפרטים: רכישת כרטיסים בטלפון 6226*

מה עושים האריות בלילות?
כחלק מפעילויות הקיץ מסביב לשעון בגן החיות התנ"כי בירושלים: הזדמנות מיוחדת לבלות לילה בגן החיות, בעת שאתם מוקפים בבעלי חיים שאינם פעילים בשעות היום. סיור הלילה כולל תצפיות, ולאחריו מדליקים קומזיץ עם פיתות ותה. יש להביא שקי שינה. מומלץ להביא אוהלים. בנוסף, יוצעו סיורי לילה לבן, קצרים יותר, בהם רואים כיצד בעלי החיים בגן מעבירים את הלילות.
מתי: לילה בגן החיות - בימי ה' ביולי אוגוסט, ובנוסף גם בימי ב' (החל מה-17 ביולי), בשעות 20:30 בערב ועד 08:30 בבוקר; סיורי לילה לבן: בימי ב' החל מה-10 ביולי, בשעות 22:30-20:00.
כמה: סיורי הלילה – 149 שקלים לאדם; סיורי לילה לבן: 58 שקלים לאדם; סיורי לילה לבן: 58 שקלים לאדם.
איפה: גן החיות התנ"כי, ירושלים.
לפרטים: 02-6750116. בהרשמה מראש.

לילות אפריקה הגן הבוטני בירושלים. עודד אנטמן, מערכת וואלה! NEWS
להכיר את היבשת השחורה. לילות אפריקה בגן הבוטני בירושלים/מערכת וואלה! NEWS, עודד אנטמן

דרום הארץ

קיץ של כוכבים במצפה רמון
בכל סופי השבוע של אוגוסט יוחשך רובע דרכי הבשמים במצפה רמון בלילות חמישי ושישי, והמרחב המדברי יתמלא בפעילויות ליליות לכל המשפחה: מתחם אסטרונומיה עם טלסקופים גדולים, תצפיות ירח וכוכבים, מספרי סיפורים, סרטים על כוכבים, טיולי שקיעה, סיורי עששיות, ספארי עקרבים ועוד. כדאי לדעת: בלילה שבין ה-12 ל-13 באוגוסט יתקיימו מקבץ פעילויות תצפית ללא תשלום בזמן ש"מטח המטאורים" יגיע לשיאו.
מתי: בכל סופי השבוע של אוגוסט.
כמה: התצפיות ללא תשלום. השאר - משתנה בהתאם לפעילות.
איפה: מוקדים שונים במצפה רמון
לפרטים: 054-7331421.

פסטיבל הפרינג' הבינלאומי בבאר שבע
חגיגת אמנות ססגונית לכל המשפחה: הצצה אל מיטב הצגות הפרינג', שיועלו על במות ברחבי העיר העתיקה, כולל תיאטרון הפרינג' והרחבה הצמודה אליו, מרכז הצעירים והחניון והרחובות הסמוכים.
מתי: 13-11 ביולי החל מהשעה 18:00.
כמה: משתנה בהתאם לפעילות.
איפה: אתרים שונים בעיר העתיקה, באר שבע.
לפרטים: 08-6466657.

ספורט משפחתי: מרוץ הלילה במצפה רמון
מצפה רמון יוצאת לרוץ - בלילה. מרוץ הלילה המסורתי שיתקיים מושך אליו מאות רצים ובני משפחות שנהנים מהבריזה המדברית של הלילה, ועכשיו גם מאפשרויות האירוח והמזון ברובע דרכי הבשמים, שיישאר פתוח עד השעות הקטנות של הלילה למסיבות, הופעות, סדנאות ועוד. כמובן, גם מי שאינו רץ מוזמן להגיע ולהצטרף לחגיגה. בין הפעילויות: סדנה להכנת אדניות עץ עם צמחי תבלין או פרחים, הופעות במועדון הג'אז ובפאב "הברך", ספארי ג'יפ אל חיי הלילה של המדבר, מסיבת סיום המרתון בהאנגר "מעבר" ועוד. המקצים למרחקים 5, 10 ו-21 ק"מ.
מתי: 6 ביולי מהשעה 18:00 ועד חצות.
כמה: משתנה בהתאם לפעילות.
איפה: אתרים שונים במצפה רמון.
לפרטים: אתר "תיירות הר הנגב". בהרשמה מראש.

סוגרים סוף שבוע: הרקדות קיץ בבאר שבע
עיריית באר שבע מקיימת מדי יום חמישי בחודשים יולי-אוגוסט הרקדות בפארק הפעמון. ההרקדות, המיועדות לקהל הרחב, תתקיימנה עם מיטב מדריכי ריקודי העם בעיר. חלק מההרקדות מיועדות גם לילדים.
מתי: מדי יום חמישי ביולי-אוגוסט, מהשעה 19:30.
כמה: ללא תשלום.
איפה: פארק הפעמון, שכונת נווה נוי, באר שבע.
לפרטים: 08-6464978.

אסטרונומיה וכדורים פורחים בפארק תמנע
בואו עם כל המשפחה ליהנות משמי הלילה הנקיים של הערבה, לצפות בכוכבי לכת, הירח ושביל החלב. האירוע כולל סדנאות ומתחמי הפעלה להיכרות עם כיפת השמיים, מודלים פלנטריים המדמים את כוכבי הלכת, מתחם תצפיות באמצעות טלסקופים (בהם הטלסקופ הנייד הגדול במדינה), מתחם הרצאות ומוזיקה. לקראת חצות - מופע NIGHT GLOW: כדורים פורחים ירקדו לצלילי סמבה סוחפת ויאירו את שמי המדבר. את הלילה יסגור סרט משפחתי ברחבת האגם. עם אור ראשון יוצע טיול זריחה אל "קניון הפרצופים". הלינה באתר הקמפינג חינם.
מתי: 9 באוגוסט בשעות הערב.
כמה: 79 שקלים לאדם (מגיל 3).
איפה: פארק תמנע, צפונית לאילת.
לפרטים: 08-6616976.

תמנע סיורי שקיעה פארק תמנע. ארכיון תמנע, מערכת וואלה! NEWS
כורי הנחושת הקדמונים קמים לתחייה. סיור שקיעה בפארק תמנע/מערכת וואלה! NEWS, ארכיון תמנע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully