וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: זה מה שקורה לבלונים שעפים לתקרה בנתב"ג

20.6.2017 / 9:04

לא מעט אנשים ממתינים לקרוביהם שנוחתים בנתב"ג עם בלוני הליום, המעוטרים בברכות שונות. אבל חשבתם פעם לאן "הולכים" אותם בלוני הליום שחומקים אל התקרה? סרטון שהועלה בטוויטר חושף איך מורידים אותם (רמז: בעזרת בלון הליום)

סיפור בדקה חדשות - בלונים. מערכת וואלה!
לא מעט בלונים נמלטים לאוויר. מה קורה איתם בנתב"ג?/מערכת וואלה!

כולנו מכירים את אולם מקבלי הפנים בנתב"ג, שבו מחכים עשרות אנשים נרגשים לקרובי משפחתם שחוזרים משהות קצרה או ארוכה בחו"ל, כשהם עמוסי צפייה והתרגשות, אבל גם עמוסים עם לא מעט בלונים, בהם גם בלוני הליום, המעוטרים בברכות שונות.

אבל מה קורה לאותם בלונים, שאיך שהוא מפאת ההתרגשות והשמחה, נמלטים מידיהם המחבקות של הממתינים? ובכן סרטון שהועלה בטוויטר חושף את שיטת הורדת הבלונים על ידי אנשי הקרקע בנתב"ג. מסתבר שכדי להוריד את הבלונים המעופפים אל על ומוצאים את סופם בתקרה הגבוהה של שדה התעופה, משתמשים אנשי הקרקע בבלון הליום רגיל ככל שיהיה ומדביקים בקצה שלו דבק. לאחר מכן, משחררים את הבלון עם חוט ארוך כלפי מעלה וכשהבלון נוגע בבלון אחר שדבוק לתקרה - הבלון נדבק אליו ואז מושכים את החוט למטה ואיתו גם הבלון המודבק.

בסרטון שהועלה לרשת החברתית על ידי המשתמש "אני רק בת 14", מתואר תהליך הסרת הבלונים מהתקרה, וישנן כמה תגובות שטוענות שאותם בלונים שמורדים מהתקרה בנתב"ג, נמסרים לאחר מכן לילדים בבתי חולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully