וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"אמזון של הנסיעות": ריינאייר תציע גם 1.2 מיליון חדרי מלון

עירית רוזנבלום

21.5.2017 / 8:25

חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה, שטסה לישראל ממגוון יעדים, מתחילה להתעסק עם כל תחומי התיירות ומציעה ל-19 מיליון משתמשים באתר שלה מבחר של יותר מ-1.2 מיליון חדרים, לצד הכרזה ראשונה על טיסות-המשך באמצעותה

ריינאייר נחתה לראשונה בשדה התעופה של עובדה/צילום: רשות שדות התעופה

בווידאו: צפו בנחיתה הראשונה של ריינאייר בישראל

ריינאייר, חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה, השיקה שידרוג ל"Ryanair Rooms" - חטיבת המלונות באתר האינטרנט שלה, המציעה ל-120 מיליון לקוחותיה מבחר גדול יותר של מלונות, הוסטלים, צימרים, וילות נופש ודירות נופש והכל במחירי לואו-קוסט.

קטגוריית ה"Ryanair Rooms" החדשה, מציעה חיפוש דינמי משופר עם פישוט של הליך ההזמנה המאפשר ללקוחות לבחור מבין יותר מ-1.2 מיליון חדרי אכסון בעולם; לבחור בין סוגים רבים יותר של אפשרויות לינה; לבחור לפי מחיר, פופולאריות וסוג הנכס; לחפש באמצעות מפה אינטראקטיבית וכן לערוך השוואת חדרים לפי סוג ומחיר.

היא עובדת עם חברות מוכרות כמו HRS ,hotels.com וספקיות של צימרים והוסטלים.

ה"Ryanair Rooms" המשופר הוא היוזמה הדיגיטלית האחרונה שמציעה ריינאייר, במסגרת תוכניתה להמשיך להשתפר הקרויה "Always Getting Better". זו אמורה לשפר את תדמיתה של החברה, שהחלה כחברה זולה ולא ידידותיות למשתמש והחליטה להשקיע גם ביחס ללקוחות.

בין השאר, שואפת ריינאייר להיהפך ל"אמזון של הנסיעות", כלומר, חברה המציעה את כל תחומי התיירות, שתציע את אתר האינטרנט הגדול ביותר בתחום התעופה, את האפליקציה הטובה מסוגה עם יותר מ-19 מיליון משתמשים ויותר מ-20 מיליון משתמשים שנרשמו לתוכנית הלקוחות המותאמת אישית שלה - My Ryanair".

לדברי מנהל המכירות הראשי של ריינאייר, קני ג'ייקובס, הם עובדים כעת בתחום המלונות עם ארבעה ספקים ומציעים, כאמור, 1.2 מיליון חדרים, שרמתם נעה בין מלונות חמישה כוכבים להוסטלים ואתרים של לינה וארוחת בוקר (צימרים) "וכמו בתחום התעופה, אי אפשר לנצח אותנו לא במחיר ולא בהיצע", הבטיח ג'ייקובס.

ריינאייר. ShutterStock
תפעיל טיסות קונקשן מרומא. ריינאייר/ShutterStock

החברה טוענת: מחירי טיסות הקונקשן יהיו הנמוכים באירופה

כמו כן , הכריזה ריינאייר לראשונה על טיסות המשך דרך נמל התעופה של רומא - פיומיצ'ינו - שממנו יוכלו לקוחות ריינאייר לבחור טיסת-המשך דרך אתר החברה. ריינאייר מציעה כרגע עשרה נתיבים מ/אל פיומיצ'ינו אל יעדים ובהם אליקנטה, ברצלונה, בארי, בריסל, קטניה, קוסימו, מלטה ופלרמו, דרך רומא.

ג'ייקובס אמר ביריד התיירות ITB בברלין במרס, כי ספרד (ובראשה ברצלונה) תתפוס את מקומה של צרפת כמדינת התיירות המובילה באירופה.

כרטיס הטיסה הוא ליעד הסופי וכך גם קבלת המזוודות. גם טיסות הקונקשן האלה הן חלק מתוכנית השיפור הארבע-שנתית של החברה ובדעתה להוסיף יעדים נוספים לטיסות ההמשך, לפי הנסיון שיילמד בפיילוט ברומא.

החברה טוענת שהמחירים לטיסות הקונקשן הם הנמוכים באירופה ולדברי המנהל המסחרי של החברה, דיוויד אובריאן (שאף ביקר בישראל לא מכבר עם ההכרזה על הטיסות לנתב"ג ולעובדה), הם ממשיכים בשיחות עם חברות תעופה נוספות כפרטנריות אפשריות - אייר לינגוס ונורוויג'ן - לטיסות המשך נוספות מאוחר יותר השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully