וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק רונאלדו: הצטרפו לטרנד החם בעולם התיירות - פורטוגל

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס

11.6.2017 / 9:14

בשנים האחרונות הופכת פורטוגל למוקד תיירותי טרנדי ומבוקש. המספרים עדיין לא משתווים לשכנתה הספרדית ולשאר המעצמות האירופיות הקלאסיות, אך בכל זאת, מדובר במדינה קטנה עם עשרה מיליון תושבים שנמצאת בקצה היבשת. נשמע לכם מוכר? עוד לא שמעתם כלום

צילום מסך

לפי ויקיפדיה שמה של פורטוגל נגזר מהשם הלטיני-רומאי "פורטוס-קאלה" (Portus Cale). "קאלה" היה שמו של יישוב עתיק יומין. בסוף המאה השלישית לפנה"ס, פלשו הרומאים לחצי האי האיברי, כדי להתעמת עם צבא קרתגו, וכבשו את אזור קאלה, נמל שהוקם על ידי יורדי ים יוונים, ואז כינו הרומאים את המקום פורטוס קאלה, כלומר נמל קאלה. מאוחר יותר התגלגל השם לפורטוקלה ולבסוף לפורטוגלה.

בשנים האחרונות הופכת פורטוגל למוקד תיירותי טרנדי ומבוקש. המספרים עדיין לא משתווים לשכנתה הספרדית ולשאר המעצמות האירופיות הקלאסיות, אך בכל זאת, מדובר במדינה קטנה עם עשרה מיליון תושבים שנמצאת בקצה היבשת. נשמע לכם מוכר? עוד לא שמעתם כלום.

חוץ מנופים מרהיבים עד מאוד, אנשים ידידותיים במיוחד, יין פורטו מפורסם, מוזיקת פאדו נוגה וקניות זולות - פורטוגל היא גן עדן לחובבי ההיסטוריה, התרבות והדת הנוצרית. אה כן, ויש את רונאלדו. השחקן האגדי הזה אמנם משחק בספרד, אבל קשה שלא להבחין בגאווה הלאומית הניבטת בעיניהם של תושבי המדינה. אותו מבט, אגב, ילווה אתכם בעת ביקור בבירה ליסבון, עירם של מגלי הארצות הקדומים.

טיולים מאורגנים - פגסוס

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully